www.asu.pl :: Zobacz temat - MOPAR ATF 4 do ASB
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MOPAR ATF 4 do ASB

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
RAV
*
*


Dołączył: May 27, 2007
Posty: 6
Skąd: POZNAŃ

PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 20:59    Temat postu: MOPAR ATF 4 do ASB Odpowiedz z cytatem

Czy można zastosować olej MOPAR ATF 4 do ASB Chrysler grand voyager 3,3 1994 r. przy wymianie z filtrem?
Salon i serwis Chrysler w Poznaniu twierdzi, że producent już nie stosuje olejów o niższej specyfikacji niż IV (full sysntetic), ale wolę się upewnić.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Rav
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolega zalał i smiga Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
RAV
*
*


Dołączył: May 27, 2007
Posty: 6
Skąd: POZNAŃ

PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 21:19    Temat postu: MOPAR ATF 4 Odpowiedz z cytatem

Dzięki za wsparcie.
Przyznam szczerze, że wymiany już dokonałem samodzielnie 2 h temu, ale w trasę jadę w niedzielę.
Dla informacji w sklepie salonowym Chryslera zapłaciłem 102 zł. za kanisterek 4 l. Kupiłem 2 x 4 l.
Do ASB weszło 4,6 l.

Pozdrawiam,
Rav
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Pią Cze 01, 2007 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem leń i nie chce mi sie tłumaczyć (a nie pamiętam strony gdzie to przetłumaczone - Daryd bedzie wiedziałSmile ):
You can use ATF+3 with all older Chrysler transmissions (except as noted below - some Jeeps). ATF+4 is another story. This is from a Chrysler engineer:

If there is a doubt about which grade of ATF to use, follow the owners manual recommendation. AFT+4 in certain specific tests was shown to be incompatible with certain seal material. This incompatibility may cause a premature failure depending on the duty cycle of the vehicle. The fluid will work as intended however, it may cause a seal failure. (Thanks, Scott Brown, for tracking down that engineer!)

Rich Hutchinson wrote: [In 1989-91] both the manual and the dipstick said Dexron was okay, which is wrong. For non lockup 3 spds, either can be used. For lockup 3 spds up to some date in 1999 either could be used but ATF+3 was prefered. After that date ATF+4 is to be used in all automatics.

The best bet for transmissions made before 1998 is to just use ATF+3. Even if it's not needed, it's better than Dexron.

Remember - when you change from Dexron, also retrain the computer and "flash" the computer memory (if applicable).

Ted Mittelstaedt noted: "Everything I've found indicates ATF+3 is not synthetic, ATF+4 is synthetic."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group