www.asu.pl :: Zobacz temat - Windstar 3.8 114KW 95r, jaka instalacja?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Windstar 3.8 114KW 95r, jaka instalacja?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Luki_Krk
*
*


Dołączył: May 29, 2007
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 16:50    Temat postu: Windstar 3.8 114KW 95r, jaka instalacja? Odpowiedz z cytatem

Witam,

Co mozecie mi polecic do tego samochodu? Mysle nad sekwencja STAG-300 za 3000zl, czy to dobry wybor?
Mozecie tez polecic jakis zaklad z Krakowa.

pozdrawiam
Lukasz
_________________
Ford Windstar 3.8 1995
Dodge Grand Caravan 3.3 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 23:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przestan.. zaloz do tego silnika instalacje brc i do tego blosa normalnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Luki_Krk
*
*


Dołączył: May 29, 2007
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 6:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze to glupie pytanie ale co to jest blos? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Luki_Krk
*
*


Dołączył: May 29, 2007
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 7:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukalem troche i juz wiem co to ten blos Wink

Jezeli dobrze rozumiem to z blosem powinienem zalozyc inst. II generacji? Czy to lepsze rozwiazanie w tym silniku niz sekwencja?
_________________
Ford Windstar 3.8 1995
Dodge Grand Caravan 3.3 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 7:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Luki_Krk napisał:
Poszukalem troche i juz wiem co to ten blos Wink

Jezeli dobrze rozumiem to z blosem powinienem zalozyc inst. II generacji? Czy to lepsze rozwiazanie w tym silniku niz sekwencja?

połowa ceny Wink a jeździ sie na blosie super
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Luki_Krk
*
*


Dołączył: May 29, 2007
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Maj 30, 2007 7:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak pod wzgledem spalania? Bo glownie z tego powodu mysle o sekwencji. Gdyby roznica miala wyjsc z 2-3 litry/100 km to chyba bym wolal dolozyc do instalacji.
_________________
Ford Windstar 3.8 1995
Dodge Grand Caravan 3.3 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Luki_Krk
*
*


Dołączył: May 29, 2007
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 10:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy mozecie polecic jakis zaklad w Krakowie lub okolicy gdzie zaloza blosa ewentualnie wtrysk w okolicach 3000zl?
_________________
Ford Windstar 3.8 1995
Dodge Grand Caravan 3.3 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Maj 31, 2007 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja z Krakowa jechałem do Wrocka sekwencję założyć, dwa miechy temu kosztowała 3700 i chodzi całkiem fajnie.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 0:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na blosie dobrze wyregulowanym i dobrym reduktorze masz spalanie jak na benzynce .. moze 1l wiecej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
na blosie dobrze wyregulowanym i dobrym reduktorze masz spalanie jak na benzynce .. moze 1l wiecej.


kolego dubelt mozesz nawet tak ustawic gaz ze spali nawet mniej niz benzyny, ale gaz jest jest bardziej kaloryczny ale w 1 kg, a w litrze jest 20 % mniej weglowodanow niz w 1 litrze benzyny, czyli teoretycznie powinien spalic 20 % wiecej gazu, tak trzeba ustawic gaz, zeby ECU benzynowe nie zmienialo parametrow, chronimy wtedy silnik (gniazda zaworow, zawory, uszczelki i same ECU), jesli dajemy mniejsza dawke gazu to jest to niebezpieczne dla silnika, zmieniaja sie wartosci optymalne wyliczone przez konstruktorow, np zawory moga pracowac w duzo wyzszej temperaturze, co za tym idzie szybciej sie wypala.

i to nie jest tylko teoria, tak jest tez w praktyce.

ale wybor nalezy do was, przeciez remonty duzo nie kosztuja, a oszczedzic mozna 2 litry na 100km

pozdrawiam
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

świeta prawda Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm .. prawda prawda Smile a czasem g.. prawda Smile

jak regulujesz blosa na podjezdzie to ustawia sie wartosci na mieszanki lekko ubogie.. a zrozumie to tylko osoba ktora regulowala go na analizatorze kilka razy Smile

jak pewnie wiesz jak dziala blos .. a jak nie to odsylam do google.pl Smile

lekko zubozona mieszanka wplywa negatywnie na komponenty silnika - tak. ale tylko w momencie dlugotrwalego okresu.. tj jakby silnik non stop tak pracowal.

normy emisji jak i zalecenia producentow w przypadku silnikow z wtrystkiem - z sondami lambda okreslaja jakis tam poziom emisji spalin.
ustawiajac przemiennie mieszanki ubogie i bogate .. srednia niby wychodzi w polowie .. gdzies kolo 0,4V co obrazowo daje jakies 0,4% CO Smile przy sondzie 1V UP.
ustawiajac blosa wg instrukcji na minimum wartosci CO.. wiadomo ze dojdzie sie przy sprawnym silniku do 0%.. ale nalezaloby troszke dac wiecej papu w granicach rozsadku. ja ustawiam na 0.25-0,35% statycznego (na jalowym biegu) i bez zmian RPM.
przy normalnej pracy mieszanka jest podawana tak jak zmieniaja wahania cisnien ssania powietrza. ladnie oscyluje 0,3-0,5 przy zmianie rpm do gory podaje z odpowiednim naddatkiem.

zatem regulowac z glowa i z podstawami teoretycznymi.... i prosze mi tu nie mowic "drogi kolego..." Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Cze 04, 2007 7:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

naprawde, nie znam sie

ecu benzynowe ustawia sobie czasowtrysk, gazowy daje tylko poprawke i nawet nie zaglebiam sie kiedy jest uboga a kiedy nie, montuje gaz, biore kase, puszczam goscia za brame i jedzie..
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Cze 04, 2007 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak .. sekwencja jest fajna Smile tyle ze ja mialem instalke zakladana jakies 8 lat temu .. zostaje mi jedynie troszke zmieniac co sie da .. w nastepnym samochodzie bede mial gaznik .. to na pewno bedzie blos. jak na wtrysku to bedzie z lpg z wtryskiwaczami .. Smile

pisze odnosnie prostego taniego sposobu dla tego windstarka. stery 3.8 to zadna rakieta.. nie ma sensu tam wstawiac czegokolwiek co jest ciut drozsze od najtanszej instalacji ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group