www.asu.pl :: Zobacz temat - Którą instalację wybrać do Voyagera 3,3 z 1996 r ???
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Którą instalację wybrać do Voyagera 3,3 z 1996 r ???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
benefikus
*
*


Dołączył: May 04, 2007
Posty: 32

PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 12:32    Temat postu: Którą instalację wybrać do Voyagera 3,3 z 1996 r ??? Odpowiedz z cytatem

PORADŹCIE PROSZĘ na co mam sie zdecydować , bo jestem zupełnie zielona w temacie ( i też nie "blondynka ") Very Happy
Chcę założyć gaz , bo po próbie ( spalił mi 17,88l - tyle weszło do pełnego po przejechaniu 100km w mieście) okazał sie wielkim smokiem. Ja wiem ,że jeszcze sie go" boję" - jeżdżę ostrożnie i nie zawsze się z "nim " dogaduję ( bardzo pomaga instrukcja -dzięki za nią!), ale ,żeby aż TYLE ???
Musi być więc gaz, tylko jaki??
Mieszkam w Gliwicach i tu robiłam rozeznanie. W jednym zakładzie powiedzieli mi , ,że musi być sekwencja za 4600 i koniec!
Winnym - za 1850 proponują mi firmę włoską TOMASETTO, ale o szczegółach raczej nie chciał ze mną rozmawiać, twierdząc ,że tą instalację mają wypróbowaną i sprawdza sie , a BRC nie robią .
Dzwoniłam jeszcze do (poleconego przez znajomego -jeździ Sintrą 2,2 ) zakładu w Skrzyszowie k/Wodzisławia i ten zakłada znowu KME , z komputerem GINGO 6 i parownikiem z BRC 140. też twierdzi ,że ta instalacja sprawuje sie bardzo dobrze , wiec nie eksperymentuje z innymi , a tym bardziej nie chce tego robić na moim autku!!! I dzięki mu za to Smile Smile
No i co mi RADZICIE Przyjaciele???
Wszyscy raczej piszecie o BRC i to pozytywnie!!
Gdzie szukać za takim zakładem na Śląsku? raczej jak najbliżej Gliwic?
Aha !Napisałam też do filii firmy Czakram w Mysłowicach , bo chyba tylko oni robią tą BRC , tylko czy dobrze???