www.asu.pl :: Zobacz temat - kiedy należy wymieniać świece oraz przewody wys. napięcia?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kiedy należy wymieniać świece oraz przewody wys. napięcia?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krianksan3
*
*


Dołączył: Feb 15, 2007
Posty: 98
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 7:28    Temat postu: kiedy należy wymieniać świece oraz przewody wys. napięcia? Odpowiedz z cytatem

Miałem taki jeden strzał ale nic się nie stało bo pierdyknęło wydmuchem. Wymieniłem membrany oraz filtr gazowy i od tej pory nie mam tego typu rzeczy jak strzały, wcześniej to i potrafił zgasnąć po zdjęciu nogi z gazu ale nie zdziwiło mnie to gdyż jak zobaczyłem zabity filtr oraz stan membran to sam się zdziwiłem jak ten gaz miał iść w niezmienionym objętościowym składzie, żadna regulacja u gazownika nic nie dawała a teraz jak ręką odjął.Silnik chodzi sobie miarowo.
Jak często należy wymieniać świece i przewody wysokiego napięcia w aucie ?Jakie są objawy wskazujące na ich wymianę?
Gdy dodam gazu 3000 obrotów nie mam wypadania zapłonów w kolektorze wydechowym, natomiast gdy zwiększę 4000-5000 obrotów słyszę ze dwa trzy wypady zapłonów w wydechu.O czym to świadczy?Czy o konieczności wymiany świec i przewodów wysokiego napięcia?Są jakieś inne objawy by stwierdzić że nadają się do wymiany?


chraysler grand voyager 1996 3,8 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja zalecam wymiane swiec po 20 000, przeody po 40 000km, oczywiscie na swiecach mozesz przejechac nawet 50 na gazie i nic nie bedzie.

przewody mozesz sprawdzic np poprzez porownanie opornosci kabli, a zeby ich nie sciagac to slyszalem rozne historie, ja mam taki przyrzad do porownania sygnalu i sprawdzenia czy wogole jest sygnal, oczywiscie tym testerem nie potrafie wykryc wypadania zaplonow na wysokich obrotach, ale jak wiesz to wychwycisz uchem.

trzeba tez sprawdzic czy przewody nie maja przebicia, np dotykajac czyms zmasowanym, np kablem lub subokretem polaczonym z masa na calej dlugosci, mozesz tez wziac probnik, albo voltomierz i sprawdzic na calej dlugosci
przebicia szczegolnie widac gdy kable sa wilgotne.

to sa takie zabawy dla oszczednych, najlepiej to oczywiscie wymienic, gdy juz sie slyszy ze cos jest nie tak
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Kwi 28, 2007 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tym dotykaniem do masy to bylbym ostrozny,jedno dotkniecie i modul w d....e
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Kwi 28, 2007 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Z tym dotykaniem do masy to bylbym ostrozny,jedno dotkniecie i modul w d....e


jesli masz dobre przewody to nic sie nie dzieje, jesli jest przebicie to i tak bedzie jakis przeskok iskry z masa samochodu lub silnika
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 0:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba Jedi_V ma więcej niż trochę racji. Ja u siebie właśnie z tego powodu wymieniłem aparat zapłonowy.Zresztą dopiero potem wyczytałem w serwisówce, że odradzają to robić. A srawdzić stan kabli można w ciemnym garażu. Jeśli widać poświatę na kablach, lub wogule jeśli występuje widoczne wyładowanie po zbliżeniu ręki, to można uznać że jakość izolacji pozostawia wiele do życzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 9:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie w Villagerze jak jeden kabel miał przebicie to popierwsze było czuć spadek mocy a po drugie było słychać i widać jak iskry przeskakują.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JA TEż SPRAWDZAłEM KABLE W CIEMNYM GARAżU JAK WIDAć ISKRY TO KABLE DO WYMIANY ( MOżNA SPRYSKIWACZEM DO SZYB DODATKOWO ZROBIć MGIEłKę WODNA Z MAłYM DODAKIEM SOLI I WTEDY WIDAć KAK NA DłONI ) SPRAWDZIć NA BENZYNIE I GAZIE BO JESTRóżNICA
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Nie Kwi 29, 2007 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wniosek jest jeden, napewno jesli ktos regularnie wymienia kable to nie ma zadnych przebic czy poswiaty.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto Wrz 11, 2007 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to odświeżę " kotleta " Wink Kupiłem w ASU niedawno kable i dałem wymienić, jeżdżę na nich jakieś 2 miesiące i dzisiaj mnie ruszyło bo auto rano jak zimne to mi zaczęło gasnąć, mimo że przeczyściłem krokówkę. Wziąłem spryskiwacz i wieczorem zrobiłem kąpiel kabelkom, no i "stała się jasność" kable świecą jak lampki na choince Wink Mam pytanie: jeśli kable świecą na "mokro" to na "sucho" też będą przebijać? Jeśli tak to co mam zrobić wymienić nowe na nowsze? Rolling Eyes
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Wrz 11, 2007 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

swiecenie kabli na mokro jest zjawiskiem normalnym i nie swiadczy o ich uszkodzeniu. nawet suche kable w ciemnosci moga dawac poswiate ze wzgldu na naelektryzowanie / zjonizowanie otoczenie poprzez indukcje a nie przebicie. sa kable ktore w zasadzie nie powinny byc stosowane do gazu-to kable silikonowe ze rdzeniem akrylowym z domieszka grafitu. najlepiej do gazu kupowac kable ktorych przewodnik ma postac cienkiego drutu ze stali nierdzewnej nawinietego na elastyczny ferromagnetyk. przewod taki charakteryzuje sie niewielkimi stratami przy odpowiednim oporze. proponuje sprawdzic kable na sucho w ogrzewanym suchym garazu. szukac nalezy raczej punktowych przebic czyli uplywu pradu w postaci powazniejszych iskier w kierunku bloku silnika lub innych elementow metalowych. przyczyn moze byc wiele-niekoniecznie kable. akumulator i klemy(zwlaszcza klemy sa czesto bagatelizowane), wadliwa praca czujnika temperatury powietrza, uszkodzenie cewki/cewek i/lub rozdzielacza zaplonu(jesli jest mechaniczny to mozna go wyczyscic i osuszyc). wiele czynnikow moze wplywac na taki stan rzeczy. jak okazlo sie na moim przykladzie nawet paliwo ...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 8:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie o to chodzi że kable nie dają poświaty, tylko mają przebicia do innych kabli i do masy, lecą miejscowo typowe iskry co kawałek. Chętnie takie kable jak piszesz bym kupił ale jak do tej pory kupowałem części u Rafała i było wszystko ok, to po co miałem szukać gdzieś jakichś wynalazków. Teraz chodzi mi tylko czy mam je wymieniać na jakieś inne jeśli na mokro lecą te iskierki czy nie. zastanawiam się czy nie nasunąć na nie jakichś koszulek termokurczliwych, może to by pomogło, tyle że będzie to według mnie totalna wiocha i obciach Wink Auto mi dziwnie chodzi, osłabło, rano nie chce od razu odpalić no i się zastanawiam co zrobić.
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak...dodatkowa izolacja moze pomoc ale wygladac bedzie...no sie nie wypowiem:)
ja tez kupowalem przewody u rafala (moroso) i mi dzailaja ale dopiero 4 m-ce:)
juz ci wkleje o jakie przewody mi chodzi(nie polecam tu konkretnej marki ,ale rozwiazanie techniczne)
http://www.sentech.pl/index.php?cms=17
na podanej stronie znajdziesz tez katalog z modelami aut to sobie dopasujesz do swojego.jest tez cennik i adresy gdzie kupic:)
rafal ma przewody wykonane w tej technologii ale do 18 go jest na urlopie:)
pozdrawiam!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki, zaraz sprawdzę i będę myślał co dalej
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qmarkus
*
*


Dołączył: Dec 31, 2006
Posty: 167
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 11:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i jak na złość do mojego 3.0 nie mają, muszę sam coś według katalogu dopasować. Nie wie ktoś czy kable z Aerostara 3.0 nie pasują przypadkiem do Winiego 3.0? wg. katalogu fajki mają najbardziej zbliżone do moich, tylko długości nie znam Confused
_________________
Windstar 97r. 3.0 zielony metalik- Luky już się nim zajął Wink
Kwiat Doblo- muł roboczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sro Paź 31, 2007 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pytanie zasadniczo do Luky'iego ale inni też będą mile wysłuchani:
Czy to prawda, że przy instalacji gazowej nie poleca się świec platynowych gdyż platyna potrafi się wypalić szybciej niż zwykłe świece? Dodatkowo w Windstarze trzeba by zakupic podwójne platyny (np APP764) gdyż iskra przeskakuje w jednym bloku na bolec a w drugim z bolca. Jaki jest przebieg na świecach platynowych?
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Paź 31, 2007 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gobowiec napisał:
pytanie zasadniczo do Luky'iego ale inni też będą mile wysłuchani:
Czy to prawda, że przy instalacji gazowej nie poleca się świec platynowych gdyż platyna potrafi się wypalić szybciej niż zwykłe świece? Dodatkowo w Windstarze trzeba by zakupic podwójne platyny (np APP764) gdyż iskra przeskakuje w jednym bloku na bolec a w drugim z bolca. Jaki jest przebieg na świecach platynowych?


do niektorych aut nie da sie kupic innych swiec jak tylko platyny.

jezeli jest mozliwosc kupienia tanszego zamiennika to polecam i polecam czesciej wymieniac

na platynie na benzynie mozesz wykrecic z 80 000km bez wiekszego wplywu na spalanie.
ale zalecam na gazie wymiane czesciej, nie ze wzgledu na wypalanie (byc moze szybciej sie wypalaja-tego nie potrafie okreslic) ale ze wzgledu np na nagar
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sro Paź 31, 2007 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chciałem dopisać a juz mam odpowiedź! W takim razie nowy post- jaka powinna być oporność przewodów? Już raz pytałem o to gdyż z Dubeltem mierzyliśmy i wyszła spora różnica pomiędzy przewodami. Kiedyś TReneR podał w poście że mogą mieć rezystację od 1 do 10kOhm. Ale u nas jeden ma 4k a drugi obok 8,5k - porównywalnej długości.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Paź 31, 2007 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gobowiec napisał:
chciałem dopisać a juz mam odpowiedź! W takim razie nowy post- jaka powinna być oporność przewodów? Już raz pytałem o to gdyż z Dubeltem mierzyliśmy i wyszła spora różnica pomiędzy przewodami. Kiedyś TReneR podał w poście że mogą mieć rezystację od 1 do 10kOhm. Ale u nas jeden ma 4k a drugi obok 8,5k - porównywalnej długości.


sporadycznie mierze opornosc-czesciej mierze opornosc cewek-ale do tego jest potrzebny dobry miernik.

jesli sa jakies podejrzenia na kable zalecam wymiane na nowe.
do wiekszosci aut na tym forum dobre swiece i przewody sa w normalnych pieniadzach-wiec raz na jakis czas mozna wymienic to i to.

swiece np do voyka zaczynaja sie od 66zl za komplet a np do alfy twin spark od 566zl (po dwie swiece na 1 cyl i do tego tylko platyny)
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
turecki
*
*


Dołączył: Sep 21, 2007
Posty: 53
Skąd: Raków Częstochowa

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 10:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chcę wymienić przewody WN i filtr powietrza. (świece są nowe). Właściwie są już kupione.

Czy po wymianie konieczna jest ponowna regulacja instalacji sekwencyjnej?
_________________
Honda FR-V 2.0 '05

Chrysler Voyager LE 2.4 '97 + LPG (pożegnany z żalem i płaczem w 2011 r)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

turecki napisał:
Chcę wymienić przewody WN i filtr powietrza. (świece są nowe). Właściwie są już kupione.

Czy po wymianie konieczna jest ponowna regulacja instalacji sekwencyjnej?


przy sekwencji nie jest to konieczne
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
turecki
*
*


Dołączył: Sep 21, 2007
Posty: 53
Skąd: Raków Częstochowa

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kontynuując temat.
Dla tych osób, kótre wahają się i zastanawiają nad wymianą przewodów.
Nigdy bym nie przypuszczał, że może to mieć tak ogromny wpływ.

Na benzynie nie odczuwam różnicy między starymi przewodami i świecami.
Natomiast na gazie różnica jest ogromna! Od ręki zniknęły wszystkie problemy z jazdą na gazie, szczególnie przy niskich obrotach.
Wymiana to nie jest żaden duży koszt => 50 zł świece, 80 zł przewody.
Po prostu rewelacja, aż się gęba śmieje Very Happy.

PS. Nie wyśmiejcie mnie za pytanie, ale gdzie jest filtr powietrza w moim Voyagerze i jak się do niego dostać. Jeżeli jest tam gdzie podejrzewam to nie mam pojęcia jak go wymienić Evil or Very Mad
_________________
Honda FR-V 2.0 '05

Chrysler Voyager LE 2.4 '97 + LPG (pożegnany z żalem i płaczem w 2011 r)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w kazdym aucie jest filtr powietrza.musi byc w komorze silnika.najwieksza czarna plastikowa skrzynka z ktorej wychodzi waz/rura do przeplywomierza,przepustnicy,kolektora ssacego itp.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
turecki
*
*


Dołączył: Sep 21, 2007
Posty: 53
Skąd: Raków Częstochowa

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 13:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
w kazdym aucie jest filtr powietrza.musi byc w komorze silnika.najwieksza czarna plastikowa skrzynka z ktorej wychodzi waz/rura do przeplywomierza,przepustnicy,kolektora ssacego itp.


Kurde - wiem...

Ale.... tak jak pisałem powyżej. Chyba wiem gdzie to jest ale nie wiem jak się do niej dostać?

We wszystkich dotychczasowych autach puszka z filtrem była skręcana na śruby. Czyżby teraz była na jakieś zatrzaski? Jeżeli tak to jak się do niej dostać?

Może załączę foto, to mi ktoś podpowie.


Edytuję posta.

Poniżej jest link do zdjęcia mojej komory silnika.
Czy to co zaznaczyłem to jest obudowa filtra powietrza?
jeżeli tak - to ponawiam pytanie - jak się do niej dostać?

http://turecki.no-ip.pl/voya/voya.JPG


POZDRAWIAM

... dodane po kliku dniach....

Dzięki wielkie dla Anthrax'a. Wszystko tak jak napisał.
Odpięcie puszki. Poniżej druga puszka na zapinki. I tam filtr. Trochę utrudniony dostęp, ale wymienione Wink

_________________
Honda FR-V 2.0 '05

Chrysler Voyager LE 2.4 '97 + LPG (pożegnany z żalem i płaczem w 2011 r)


Ostatnio zmieniony przez turecki dnia Czw Lis 22, 2007 16:49, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sadze,ze to on wlasnie! zaraz za nim widac krokowke,przeplywomierz,przepustnice itp.nizej jest rezonator i wlot zimnego i cieplego powietrza jak sie domyslam.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To co zaznaczyłeś to nie filtr powietrza, filtr powietrza jest w puszce poniżej tego elementu - musisz wykręcić zaznaczony element i odpiąć dwie klamry na obudowie filtra powietrza (od strony skrzyni) -zdejmiesz wtedy obudowe filtra z jednej strony i w środku ukarze Ci sie wkład filtra Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomek a ta puszka to w takim razie to rezonator ?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lis 14, 2007 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najwyraźniej tak, choć taki kształt widze pierwszy raz Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
turecki
*
*


Dołączył: Sep 21, 2007
Posty: 53
Skąd: Raków Częstochowa

PostWysłany: Sob Cze 07, 2008 10:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cóż.... muszę odnowić wątek.

Mój Voyager zaczął się tragicznie zachowywać. Mianowicie strasznie szarpie w zakresie wolnych obrotów 1000-1500.

Jest to nie do wytrzymania szczególnie przy skręcaniu i manewrach w mieście. Redukcja do "dwójki", chcę przyspieszyć, a ten się dusi i szarpie. Czasem redukuję do jedynki, lub na chwilkę przełączam się na benzynę.

Tak więc pojechałem do mojego montera (swoją drogą baran ze mnie, że będąc z Częstochowy nie zamontowałem instalacji u Lukiego - ale tak to już jest, jak się najpierw coś robi, a potem trafia na to forum).

I teraz chciałbym skonsultować z Wami uwagi montera (instalacja sekwencyjna):

1. Podłączył mi na chwilkę większy parownik (czy tam reduktor), ale objaw nie zniknął.

2. Stwierdził, że w takim wypadku coś w wysokim napięciem.

3. Świece i przewody mam w miarę nowe - kupione w październiku chyba.

4. Monter/gazowniki zalecił więc ponowną wymianę świec, przewodów (bo mogło coś się z nimi stać), a jak nie pomoże to wymianę cewki.

Jak się zapatrujecie na sugestie montera? Co zrobilibyście na moim miejscu? Czy sprawności świec, przewodów, cewki nie można jakoś sprawdzić? Czy trzeba po prostu kupować nowe?

Zaznaczam, że na benzynie śmiga wszystko jak należy.

Pozdrawiam.
_________________
Honda FR-V 2.0 '05

Chrysler Voyager LE 2.4 '97 + LPG (pożegnany z żalem i płaczem w 2011 r)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mario_KOSZALIN
*
*


Dołączył: May 05, 2008
Posty: 184

PostWysłany: Nie Cze 08, 2008 11:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam się na tym nie znam, ale jedź do luky'ego, pewnie i tak dostaniesz taką radę w odpowiedzi Laughing
_________________
Magnum 5.7 Hemi 2005 black matt
DODĹťYK GC 1996 3,3 oddany pracownikowi - ale sie chłopaczyna cieszy Smile
Toyota Corolla 1,4 diesel słuzbowa- to juz przeszłość
Opel Astra 1,7 CDTI-słuzbowy - to już przeszłość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Cze 08, 2008 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak masz luky-ego u siebie, to go odwiedź i będziesz miał poprawione to co ci źle działa, i mie będziesz błądził z wymianami niepotrzebnych podzespołów
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group