www.asu.pl :: Zobacz temat - Dodg carawan3.3 96 rzezba lpg
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodg carawan3.3 96 rzezba lpg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 14:19    Temat postu: Dodg carawan3.3 96 rzezba lpg Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich jestem nowy na forum i odniedawna wlascicielem amerykanca Very Happy . Jestem w trakcie zagazowywania i tu mam pytania
1 czy musze zrobic emulacje wtryskow
2 czy wystarczy zrobic emulacje jednej sondy i ilu voltowa ona jest
3 czy brak tej elektroniki ma wplyw na spalanie
4 ostatnie lamerskie pytanie jak wymienic swiece do trzech nie ma dostepu
Pozdrawiam Arek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 14:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie kumam sam chcesz zamontować lpg? sonda 1V a do świec z kanału
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie do konca butle parownik zakladal mi gazownik za 800zl reszte rzezbie sam bo chroniczny brak kasy , nie cierpie gazownikow Evil or Very Mad mam zalozonego blosa , gaz jest ok , teraz tylko elektronike musze doprowadzic do ladu, co by autko ladnie jezdzilo Very Happy Very Happy Very Happy
Pozdrawiam Arek
_________________
Dodg carawan3.3 96


Ostatnio zmieniony przez arek35 dnia Sro Kwi 25, 2007 19:05, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 18:19    Temat postu: Re: Dodg carawan3.3 96 rzezba lpg Odpowiedz z cytatem

arek35 napisał:
Witam wszystkich jestem nowy na forum i odniedawna wlascicielem amerykanca Very Happy . Jestem w trakcie zagazowywania i tu mam pytania
1 czy musze zrobic emulacje wtryskow
2 czy wystarczy zrobic emulacje jednej sondy i ilu voltowa ona jest
3 czy brak tej elektroniki ma wplyw na spalanie
4 ostatnie lamerskie pytanie jak wymienic swiece do trzech nie ma dostepu
Pozdrawiam Arek


ale wogole nie wiemy o jakim amerykancu piszesz, rok, silnik????
ile tych wtryskow masz?jesli to wielopunkt to jak chcesz odciac wtryski?
a po co emulacje sondy jesli masz blosa? sonda ma pracowac na gazie i na benzynie, nie potrzebna emulacja, jesli wszystko jest ok. jesli nie, to trzeba znalezc przyczyne a nie omijac ja.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sory Smile)
marka byla w temacie:)
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wtryski mam odciete przez przekaznik ale tylko do jutra , wkladam emulator, a co do sondy to ona troszku inaczej pracuje na gazie , ma wolniejsze przebiegi i dlatego mysle o emulacji, tylko ze sa dwie i tu rodzi sie pytanie czy wystarczy tylko jedna oszukac czy musze obie?? Gaziarz mowil cos o OBDII ze inaczej sie nieda.
Pozdrawiam Arek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musialbys zalozyc emulator obd2 zeby ci checka nie wywalalo, a najlepiej to sekwencje, nie sa teraz drogie, a jak zlozysz to wszystko do kupy to zobaczysz ze wcale cie tak tanio nie wyniesie, a pozniej jeszcze nerwy i wkurzanie sie bo chcek wyskakuje, za duzo pali, kicha, pryka (choc niekoniecznie) itp.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 0:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

... pier*** o szopenie.

emulator sond 2 kanalowy albo 2 emulatory na kazda z sond.
komputer czepia sie jak mieszanka stoi na jakims poziomie a on nie moze zregulowac. zatem jak bedziesz mial na wyjsiu sinusa z przedzialu 0,1 do 1V to bedzie zdecydowanie dobrze.

ty przy blosie masz silnik krokowy zalozony?
jaki masz ten reduktor zalozony, tj glownie mnie interesuje czy ci nie wsisnal za slabego.

po jasny gwint chcesz wymieniac swiecei (tj sadze ze ci gazownik kazal zeby zalozyc inne do gazu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 6:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
... pier*** o szopenie.



Laughing
dubelt nie unos sie:)
nic mi do tego, ale oczywiscie dla wielopunkta najlepsza jest sekwencja, tak uwazam.

a emulator obd2 to wlasnie jest cos jak emulator sondy, sa tez na dwie sondy

tyko nie mam schematu do tych silnikow, mam tylko do chyryslera neona stratusa i voyagera 2,.0i 16V i do dodga ram chargera 5,9i V8

a tutaj macie producenta emulatorow, moze wam to pomoze:
www.aeb.it
powodzenia:)
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

on ma blosa Cool więc moc będzie miał nie małą na lpg ja też mam i jestem zadowolony,więc po co sekwencja Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
on ma blosa Cool więc moc będzie miał nie małą na lpg ja też mam i jestem zadowolony,więc po co sekwencja Wink

a ty nie masz jednopunktowego?
no i nie masz obd2

jesli ten dodge bedzie chodzil na blosie i nie bedzie checka wywalalo to pewnie ze tak, na instalacji II generacji chodza te silniki to i na blosie tez powinny teoretycznie.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 10:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

emulator obd2 dziala na innej zasadzie .. on komunikuje sie z ECU a nie wystawia lewe dane na sondach.

unosic sie nie unosze.. rok czasu namietnie dzien w dzien robilem u siebie gaz ... widzialem tyle patentow ze glowa mala, a to pewnie jeszcze nie wszystkie mozliwosci gazowcow.

na blosie nie koniecznie musi mu wyskakiwac check. u mnie w cieple dni nie wyskakuje, sadze ze mam problem - tj wiem Wink - ze slabym/starym reduktorem i ze starymi świeczkami..
wbrew pozorom, blos fajnie faluje mieszanka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

parownik mam taki http://www.allegro.pl/item187264761_reduktor_lpg_omvl_poj_sil_do_3_5lit.html a dzis ide dlubac pod maska Razz , swiece na bank do wymiany bo prycha przy gaszeniu i slychac jak zaplony wypadaja. jak powymieniam i potestuje dam znac
pozdrawiam arek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakby co to sobie daj spokoj narazie z emulatorem, sadze ze max tydzien po majowce bede mial gotowy swoj wynalazek... wtedy najwyzej albo wysle ci schematy albo dogadamy sie do kosztow .. sadze ze w granicy 50zl cala zabawa bedzie kosztowac .. emulator + testery lambdy przy prady na gazie/benzynie i odcieciami wszystkiego czego nie powinien ECU slyszec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

okidoki jestem chetny jak cos to biore Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
qazws napisał:
on ma blosa Cool więc moc będzie miał nie małą na lpg ja też mam i jestem zadowolony,więc po co sekwencja Wink

a ty nie masz jednopunktowego?
no i nie masz obd2

jesli ten dodge bedzie chodzil na blosie i nie bedzie checka wywalalo to pewnie ze tak, na instalacji II generacji chodza te silniki to i na blosie tez powinny teoretycznie.

wielopunkt ,są V6 monowtrysk?
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czegos tu nie rozumiem, mowa o gazie czy o normalnym zasilaniu silnika paliwem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o zasilaniu normalnym.

gazws> sa, jezdze takowym i pracuje nad przerobka jego, co prawda bedzie to fullgrupa, ale jesli mi sie uda to napewno duzo zyskam.
wszystko do tego projektu mam, oprocz czasu Crying or Very sad
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wrocilem z garazu Sad porazka po wymianie swiec i kabli strzela nawet na benzynie , jak sie liczy cylindry , jak to powino byc powpinane , juz sam nie wiem jak bylo jak jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2007 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

arek35 napisał:
Wrocilem z garazu Sad porazka po wymianie swiec i kabli strzela nawet na benzynie , jak sie liczy cylindry , jak to powino byc powpinane , juz sam nie wiem jak bylo jak jest


Odpiołeś wszytskie stare przewody i teraz nie wiesz jak założyć nowe? Przecież wymienia sie pojedynczo każdy przewód zamieniajać stary na nowy, za instalacje gazową się bierzesz a o takich rzeczach nie wiesz?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 4:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem ze najprosciej jest po jednym wymieniac , ale wyciagalem kolektor ssacy i sobie wszystko wywalilem , wydaje mi sie ze powpinelem tak jak bylo, jak sie liczy te cholerne gary????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 6:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem jak przy twoim ale przy GM to patrzac od przodu od lewej 1,3,5 od tylu 2,4,6
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 7:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem


_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziek Very Happy i zamienilem 1 z 5 , po przelozeniu smiga az milo, emulator zalozony , kontrolka sie nie swieci Razz , ale oczywiscie cos musi byc nie tak , po zgaszeniu silnika jest bum w kolektor ssacy , z tego co zaobserwowalem , to wystepuje to jak dluzsza chwile silnik pracuje na wolnych , gdzie szukac przyczyny??? swiece , kable nowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A sprawdzilbym jeszcze na twoim miejscu zaplon
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale tam nie ma aparatu zapłonowego Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Kwi 28, 2007 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co nie znaczy,ze nie mozna lampa sprawdzic jego prawidlowej wartosci
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Kwi 28, 2007 14:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy to moze byc przyczyna? dzis patrze przy gaszeniu a tu jeszcze przez chwile kontrolka od gazu sie swieci, czyli slnik juz staje a parownik ma jeszcze prund Mad

dzisaj milalem trochu jezdzenia i tak sobie potrzalem na te centralke , po zgaszeniu silnika jeszcze dobre 1,5 sekundy sie swieci kontrolka od gazu , ki pieron , gaziarz powinien sie podpiac pod zasilanie cewki i chyba tak zrobil , bo przelancza na gaz po dodaniu gazu , zastanawia mnie jeszcze jedno , po przekreceniu kluczyka na chwilke centralka od lpg dostaje napiecie i zaraz ciemnosc , dopiero jak krece co by odpalic dostaje prund i pali, duzo to ja nie widzialem , ale z takim czyms spotkam sie pierwszy raz??? czy u kolegow jest podobnie z tymi prundami???
Pozdrawiam Arek
Strzaly opanowane Razz parownik byl zabardzo rozkrecony , po trasie wyszedl 14l na sete przy predkosci 80 do 100 , zaczynam go przykrecac bo to chyba za duzo Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 23:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

arek35 napisał:

Strzaly opanowane Razz parownik byl zabardzo rozkrecony , po trasie wyszedl 14l na sete przy predkosci 80 do 100 , zaczynam go przykrecac bo to chyba za duzo Rolling Eyes


To Ty parownikiem regulujesz dawke gazu? W blosie masz od spodu dwie śruby, jedną do wolnych obrótów, drugą do wysokich, bocznej śruby przepustnicy nie ruszaj ma być wykęcona tak żeby przepustnica blosa się całkowicie zamykała. Parownik musi być rozkręcony na maksa.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
arek35
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Cze 09, 2007 8:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na parowniku tez krece , to jest moj trzeci blos, temat troszku znany mi jest , zwlaszcza ze pierwszego mialem zalozonego w fordzie scorpio , Laughing a z doswiadczen moich i kumpli z forum forda wychodzi ze parownik nie musi byc na maxa rozkrecony, kole polowy wystarczy , najlepiej sie doregolowac poczas jazdy , po analizatorze potrafi duzo palic Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Cze 09, 2007 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...a wystarczylo zalozyc sekwencje;)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Cze 09, 2007 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

arek35 napisał:
Na parowniku tez krece.... nie musi byc na maxa rozkrecony, kole polowy wystarczy , najlepiej sie doregolowac poczas jazdy , po analizatorze potrafi duzo palic Evil or Very Mad


Po niedzieli jak do swojego z gazownikiem założe sekwencje będę walczył z blosem w safrane 2,2. Pierwszą rzeczą jaką robie to rozkręcenie parownika na maksa a ustawienie dawki wyłącznie po testach drogowych z podłączonym laptopem do kompa gazu i przeanalizowaniu jak się zachowuje i jaką mieszankę dostaje. Ustawienie na analizatorze na luzie jest bezcelowe, blos zupełnie inaczej reaguje w warunkach drogowych. Rozkręcenie parownika na pewno nie przyczynia się do większego spalania, jeśli blos jest prawidłowo ustawiony, chyba że ktoś majstrował przy slicie albo parownik jest zdecydowanie za duży.
Tak czy inaczej, dla mnie, blos to jedyne sensowne rozwiązanie gazu poza wtryskiem oczywiście.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Cze 18, 2007 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiecie co???? g...sie znam na tym calym gazie ale powiem swoja opinie....oczywiscie mój wini 95r. 3,0 i 184000km przejechane jest zagazowany i...... jaki mam gaz?nie wiem?napewno nie sekwencje!ile mnie kosztował? 2140 zł. gdzie mam zbiornik?pod podwoziem w kole? zbiornik chyba 41 litrów wchodzi 38l czasami 39l...za zatankowanie zbiornika płacę około 74-76pln ile przejeżdza?w trasie 273km w mieście 256km zalezy od warunków NIGDY nie przejechalem mniej niż 230km ALE WTEDY TO BYŁ SZAŁ!!!..dalej ...nie wiem czy mam 1,2,czy którąś tam generację gazu!nie wiem czy mam BLOSA?czy cos tam? moje ayto NIE STRACIŁO MOCY!NIGDY NIE PRYCHAŁO! (zmieniałem tylko swiece przewody sa oryginał)..dalej...jedyne objawy jakie miałem to kiedys po przejechaniu przez francje i niemcy autostradami dojechalem do swiecka i spadła mi guma przed czujnikiem przeplywomierza i auto padło na benzynie 8 minut i po robocie ...i kiedys po przejsciu na gaz zapalala mi sie lampka "check" teraz tego NIE ROBI!!!! nie wiem dlaczego?? ,nie bylem na kompie ale przestalo co mnie cieszy auto przechodzi na gaz gdy ma 30 stopni na ukl.chlodzenia oraz 2000 obr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group