www.asu.pl :: Zobacz temat - Pedał hamulca wpada mi głęboko ale hamuje
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pedał hamulca wpada mi głęboko ale hamuje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Kwi 21, 2007 22:29    Temat postu: Pedał hamulca wpada mi głęboko ale hamuje Odpowiedz z cytatem

Pedał hamulca głęboko mi dochodzi, idzie "łagodnie" ale w końcu hamuje, nawet wiem, że ABS jest sprawny Smile, przy kolejnym wciśnięciu jest tak samo.

Nie wiem czy to normalne w Voyagerach, że mają tak "łagodne" hamowanie?
Miałem zużyte tarcze i klocki i je wymieniłem, ale sposób hamowania jest bez zmian, pozostają jeszcze bębny z tyłu, nie są najnowsze. Podobno to nie zapowietrzenie. Czy zużycie bębnów, ew piast tylnich może mieć wpływ na takie zachowanie?

Co jeszcze może być przyczyną?

pzdr
zbyszek
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3l se lpg 96r, Wawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 0:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak nic masz zapowietrzony uklad. na nowych hamulcach (tarcze/bebny klocki) powinien od razu lapac mocno.
odpowietrz na spokojnie jeszcze raz Smile juz mielismy tu taki przypadek Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasami ze starosci puchna przy hamowaniu gietkie koncowki przewodow hamulcowych,wiec cale cisnienie nie idzie na tloczki,tylko czesciowo sie rozchodzi na boki
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w Villagerze mam podobnie tzn, pedał hamulca łapie niżej jak w GP tutaj jest post na forum opisujący mój przypadek http://tiny.pl/dcdz

Dodam że po wysłaniu tego posta wymieniłem dwa tylne cylinderki i wymieniłem płyn hamulcowy na Castrol DOT4 i może nastąpiła minimalna poprawa więc u mnie układ nie jest zapowietrzony. Dodam że u mnie hamulce są skuteczne tylko tylko muszę wcisnąć głębiej pedał.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi tak pedał hamulca wpadał do końca jak przewód hamulcowy się rozerwał Smile Zatrzymałem się na bramie do garażu.
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 11:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

s1wy napisał:
Mi tak pedał hamulca wpadał do końca jak przewód hamulcowy się rozerwał Smile Zatrzymałem się na bramie do garażu.


Siwy co innego jest wpadaniem pedału hamulca do samego końca i brakiem hamulca a co innego jest że pedał hamulca trzeba wcisnąć 2-3cm po czym zaczyna hamować.
Podobną sytuacje przeżyłem nie tak dawno własnie w Villagerze kiedy nagle po ostrym hamowaniu puścił tylni cylinderek i samochód potoczył się jeszcze 2m, dobrze że było miejsce obok samochodu stojącego przedemną na skrzyżowaniu i zamiast za nim stanołem okok niego. To była przyczyna dla której wymieniałem obydwa tylnie cylinderki.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<zka> widze że sporo już zrobiłeś a ręczny jest prawidłowy? bo w takim przypadku jak jest słaby i łapie bardo późno może być uszkodzony samonapinacz który ustawia odpowiednią odległość pomiędzy bębnem a szczękami albo będzie uszkodzona któraś linka ręcznego

jeszcze jedno jak pedał hamulca po drógim naciśnięciu stoi wyrzej a układ jest odpowietrzony to jest jet jedna z tych przyczyn Idea
_________________

Voyagier 97 rok 2,0 l benzyna. Super maszyna!!!Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli da radę u Ciebie to można podregulować szczęki aby były bliżej bębna
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgodnie z tym co pisze jedi_v ja tez stawiam na miekkie przewody. ja w swoim fordzie wymienialem juz pompe i nic nie pomoglo . dopiero po wymienie przednich miekkich przewodow hamulcowych zaczal hamowac jak nalezy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odnośnie miękkich przewodów, to czy na oko widać jak się
rozciągają podczas hamowania? Da się to jakoś zdjagnozować?

W servis manualu piszą tylko o autoregulatorze, ale może oni nie widzieli nigdy 11 letniego saochodu.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3l se lpg 96r, Wawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2007 23:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie bede tu robil z siebie wszechmogacego( to specjalnosc innych;) jakos sie da zdiagnozowac ale ja nie wiem jak. u mnie to byl ten problem i zostal zazegnany poprzez wymiane w/w przewodow.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2007 18:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za rady, pójdę na początek śladem miękkich i sprawdzenia samoregulacji z tyłu




pzdr
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3l se lpg 96r, Wawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja sprawdziłbym grubość tarcz hamulcowych. Możesz mieć cienkie tarcze i potrzebujesz więcej płynu aby docisnąć klocki do tarcz. A i bębny też mogą być już wytarte.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2007 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tarcze i klocki właśnie wymieniłem a bębny były juz kiedyś przetaczane więc są do wymiany, wymienie bębny i zobacze co dalej....
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3l se lpg 96r, Wawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pią Kwi 27, 2007 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie lubię przetaczanych tarcz i bębnów. Twisted Evil Twisted Evil Już widziałem co się dzieje jak są słabe hamulce. Jak masz podtaczane to może brakować już regulacji no i więcej płynu do układu.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group