www.asu.pl :: Zobacz temat - rozrusznik
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rozrusznik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
grand
*
*


Dołączył: Apr 24, 2006
Posty: 24
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 21:11    Temat postu: rozrusznik Odpowiedz z cytatem

cześć wam ... voyager3.3 rocznik 93 sytuacja wyglada tak ..przekręcam stacyjkę na rozruch i jest cisza .... odpalam go po wyjęciu przekażnika na krótko ..daję mu prąd bezpośrednio na przewód rozrusznika .. ale tam są jeszcze dwa żólte przewody które wychodzą ze stacyjki i po przekręceniu na rozruch stacyjką prąd się pokazuje na tych przewodach...według mnie wyglada to na niesprawny przekażnik ,tylko że dokonałem też zamiany przekażnika i jest to samo ...czyli przekręcam na rozruch i jest cisza rozrusznik nie kręci ... wszystko przygasa "kontrolki "tak jak było do czasu uszkodzenia ..może mi ktoś by jeszcze coś poradził co to moze być ... męczy mnie już ciągłe podnoszenie maski i palenie go na krótko ....a tak przy okazji to na zimnym silniku buja obrotami trwa to kilka minut .. załącza się jakaś dmuchawa i wtedy buja obrotami ..... RATUNKU!!!!!!!! serdecznie dziękuję za wsztskie podpowiedzi .... liczę na was koledzy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiedy konczyl mi sie rozrusznik tez myslalem,ze to przekaznik. wymienilem i nie pomoglo.po prostu bral tyle proadu,ze przekaznik nie wyrabial.byc moze masz taki problem?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
grand
*
*


Dołączył: Apr 24, 2006
Posty: 24
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 21:33    Temat postu: re Odpowiedz z cytatem

no jak to zawsze z lenistwa nie napisałem wszystkiego ... włamali mi się i rozwalili stacyjkę .. oddałem ją do naprawy i wyglądało że wqszystko jest ok .. zamontowałem ja i nic się nie wydarzyło .. palenie na krótko tylko pozostaje ...a co do rozrusznika ... to po zwarciu nawet chwilki się nia zastanowi od razu pali .. może jeszcze byś zadał sobie trudu z tymi obrotami .? dzięki:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak jest na goracym - tez faluja?

podczas jazdy - jak jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie bedzie cos z czujnikiem temperatury albo z "ssaniem"??
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
grand
*
*


Dołączył: Apr 24, 2006
Posty: 24
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 22:18    Temat postu: ree Odpowiedz z cytatem

nie .. na gorącym jest wszystko ok .. tylko chodzi tu o zimny silnik o te 2-3 minuty potem wszystko prawidłowo jest ..i to już od dłuższeg czasu tak .... czasami nawet tego nie ma dziwne jest t zachowanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze masz "przykurzony" silnik wolnych obrotow, co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grand
*
*


Dołączył: Apr 24, 2006
Posty: 24
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią Mar 30, 2007 20:49    Temat postu: Szanowny Asu .. Odpowiedz z cytatem

jak już tu zajżysz a wierzę że to dziś się stanie ..pomyśl coś na temat tego rozruchu silnika .. po przekręceniu stacyjki na rozruch rozrusznik milczy na krótko pali spod przekażnika ...jak Byś był tak mily i miał chęci przeleciał Byś schemat (ja tego nie posiadam nawet).. zresztą pewnie i tak bym miał kłopot z rozczytaniem go i napisał w kilku zdaniach jakie urządzenie w tym biorą udział i gdzie tego szukać w tej chwili wypiąłem z przekaźnika przewód ...który zabezpiecza przed uruchomienie na biegu w tym samym przekaźniku się mieści .. a w to miejsce dałem mu minusa no i pali ze stacyjki .. tylko boję się że to działanie może dać jakiś negatywny skutek tych elektryków co znam .. są za ciency w tym ... a do wrocka mam za daleko .. nie mniej na czekoladę Ci prześlę .... serdecznie dziękuję i pozdrwiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2007 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ludzie pomozcie koledze-moja wiedza jest bardzo powierzchowna w tym temacie. moze ktos mial podobny problem?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2007 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grand ja miałem taki problem http://www.asu.pl/portal/html/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2249&highlight=
ale u mnie padł przekażnik współpracujący z imobiliazerem.
Tutaj masz schemat twojej instalacji
według mnie po włożeniu kluczyka i po przekręceniu w pozycje zapłonu napiecie powinno pojawic się na kablu czerwony/żólty przed przekażnikiem a po przekręceniu kluczyka na rozrusznik na kablu zółtym przed przekażnikiem powinno pojawić się napięcie oraz za przekażnikiem na brązowym.
mam nadzieje że dobrze rozszyfrowałem ten schemat, jeśli żle to niech się wypowiedza zawodowi elektrycy.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2007 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...ja pieprze, i wy wiecie o co w tym wszystkim chodzi Shocked Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2007 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dla mnie jest to czarna magia... Wink
o dziwo mój 3 letni syn spojżał na schemat i powiedział: mapa silnik...
zadziwiające jak on to wszystko kojarzy...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kaszka z mleczkiem,pewnie ze wiemy o co chodzi
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
grand
*
*


Dołączył: Apr 24, 2006
Posty: 24
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 11:34    Temat postu: re Odpowiedz z cytatem

serdeczne dzięki za włożony trud w to wszystko .. tylko to wyglada tak ...na czerwonym jest napiecie zawsze ... teraz sprawa żółtego .... na nim pojawia sie po przekreceniu stacyjki na rozruch i leci sobie do przekaźnika tego pod maska no i się tam tez pojawia .. tylko ze tu pojawia sie inny problem z tym nie mogę dojść są tam przewody chyba żółto-brązowe na których też jest napięcie ... a zatem brakuje gdzieś minusa .. bo teraz jak wypiąłem te kable zółto-brązowe i podałem tam minus to auto pali ... tyle ze na każdtm ustawieniu dźwigni biegów ..doszedłem już drogą dedukcji że to ma jakiś związek z polożenie "parking " i neutral" ponieważ wtedy tam sie chyba .... to tylko domysł mój ... powinien minus pojawić ...ale to połączeniwe na krótko nie moze być ... ponieważ skrzynia zaczyna się dziwnie zachowywać ..... no i jeszcze jedno ...on jest na gazie ... i jak przestawiam dźwignie biegów po jeżdzie na parking gasną diody gazu ... całkowicie to połączenie traci zasilanie jak szybko cofnę stacyjkę to się zapali .. no ale nie w tym sztuka ... moze coś was to by naprowadziło ..potrzebuję elektryka w warszawie .... pilne .. moze ktos ma namiary ....tylko z komputerem by był .. bo ja za doświadczenia juz nie chciał bym placić ... serdecznie dziękuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grand zdecydowanie cos ci nie łączy w kolumnie kierownicy, tam masz taki czujnik położenia wajchy od biegów i może coś w nim lub obok niego nie łączy.
Muszisz podjechać di jakiegos elektryka żeby to wszystko rozebrał i sprawdził, najprawdopodobniej jak zakładali stacyjke coś sknocili lub przeoczyli
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba sypie ci sie wybierak na skrzyni biegow(multiswich-roznie nazywany w zaleznosci od producenta auta)
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group