www.asu.pl :: Zobacz temat - Brak "luzu"
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak "luzu"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 22:41    Temat postu: Brak "luzu" Odpowiedz z cytatem

Ja jestem w posiadaniu samochodu VOYAGER z silnikiem 3.8 od 8 miesięcy i mam pewien problem. Chodzi o to, że w grudniu uszkodzeniu uległa chłodnica skrzyni beigów i płyn chłodniczy wymieszał sie z olejem. Chłodnica została wymieniona, skrzynia zdemontowana i rozmontowana w celu wyczyszczenia - tak zalecił mechanik. Przy okazji zostały wymienione wszystkie trczki - po oględzinach doszliśmy do wniosku , że trzeba je wymienić.
Po naprawie olej i filtr został wymieniony po 1500 km. Auto jeździło wyśmienicie.
Ale ostanio pojawił się problem. Czasami jest tak, że jak trzymam noge na hamulcu w włączam D lub R to silnik mi gasnie. Po prostu auto tak jakby nie miało luzu. Tak samo jest również jak zwalniam z jazdy i chcę się zatrzymać. Pierwsza diagnoza warsztatu to przełącznik przy pedale hamulca - po za stopem sa tam styki do rozłanczania skrzyni. Został wymieniony. Ale to nie pomogło.
Nie potrafimy tego zdiagnozować ponieważ nie dzieje się tak zawsze. jak jestem w warsztacie to skrzynia działa wyśmienicie . Jak wyjadę to różnie.
Został również wymieniony profilaktycznie zespół elektrozaworów - ten który jest przy skrzyni.
Ale to nic nie pomogło.
Będe wdzięczny za pomoc .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Kwi 21, 2007 12:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To juz mocno opóźnona odpowiedź ale może się przyda.
Może jeździsz na gazie i masz instalację
z mieszaniem gazu na przepustnicy? - wtedy ilość gazu podawana do kolektora ssącego zależy od podciśnienia w układzie zasysania - mniejsze obroty - mniej gazu-> mniej gazu jeszcze mniejsze obroty. Jeśli to, to
możesz mieć jakąś nieszczelność w układzie dolotowym powietrza (po jakimś strzale gazu) albo należy wyregulować reduktor gazu.

Wrzucając bieg na postoju zwiększasz obciążenie silnika i stąd powyższy efekt.

Albo silnik krokowy wolnych obrotów,

albo coś innego Smile


pzdr
zbyszek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Kwi 21, 2007 14:43    Temat postu: silnik krokowy Odpowiedz z cytatem

Ja stawiam na silnik krokowy. Nie spotkalem sie aby skrzynia gasila silnik w Voyagerach (w TS 3.1 tak). Jedyne co mogłoby zagasić silnik to zawór LOCKUP ktory zapina skrzynie na krotko z silnikiem (silnik ma takie same obroty co skrzynia na wejsciu). Najczestrza przyczyna jest silnik krokowy przy przepustnicy ktory ma za zadanie utrzymac obroty i nie pozwolic aby silnik zgasl na postoju z wlaczonym D lub R (jednym slowem pod obiazeniem). Wyciagnij go i przeczysc i zobacz czy bedzie poprawa (ew. trzeba wymienic). Jak mechanicy beda mowic ze to jednak ze skrzyni to wtedy trzeba wyciagnac plyte sterownicza i ja przegladnac czy zawor sie ktorys nie przycina.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group