www.asu.pl :: Zobacz temat - A-413
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A-413

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 13:51    Temat postu: A-413 Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie. Skrzynia 3-biegowa.
Czy któryś z szanownych forumowiczów jest mi w stanie wyjaśnić takie oto kwestje:
- w jaki sposób sterowane jest wlączanie i wyłączanie "Lock-up"
-czy jast możliwość zbyt wczesnego wlączenia Lock-up i zbyt późnego wyłączenia tegoż Question
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 15:12    Temat postu: selenoid Odpowiedz z cytatem

Z tego pamietam to jest elektrozawor (z taka niebieska koscia). Hmmm teoretycznie tak ale przyczyn moze byc wiele.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 17:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...lock up-em steruje zawor EGR dokladnie tak jak powiedzial ASU.

zbyt pozne lub zbyt wczesne wlaczanie tego dobrodziejstwa moze byc wywolane przez:

- zmiane rozmiaru opon w stosunku do zaleconych przez producenta - o ile oczywiscie przekroczymy je skrajnie - np zalecane 205/70 R15 - a mamy 225/50 R17

- konwerter skrzyni biegow zaczyna "sie konczyc" wiec wysyla do zaworu bledna informacje, a ten podaje dalej i stad spoznienia

- trzybiegowe skrzynie nie mialy zadnej elektroniki wiec to napewno zaden komputer

- ... wiecej nie wiem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Lut 11, 2007 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konwerter jest "nowy" po regeneracji w Krokowie, czuję różnicę pod pedałem gazu. Opony mam prawidłowe 205/70R14. Ze schematu elektrycznego wynika, że ten zawór jest połączony do komputera (Single Module Engine Controller). Ciekaw jestem skąd ten "komputer" dostaje sygnał o włączeniu lub wyłączeniu lock-upu.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group