www.asu.pl :: Zobacz temat - strcił moc Voyager 2,5crd 2002
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

strcił moc Voyager 2,5crd 2002

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo
*
*


Dołączył: Dec 20, 2006
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Sty 20, 2007 20:37    Temat postu: strcił moc Voyager 2,5crd 2002 Odpowiedz z cytatem

witam
mam zapytanko do fachowców, moje autko straciło moc,na początek wyciągnołem filtr powitrza troche lepiej, ale to nie to i jak jade na pełnym
gazie to jest za mną straszna zadyma z rury. Co mam jeszcze zrobic ?
Voyager 2,5 CRD 2002r

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Sty 20, 2007 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czlowieku .. zes posta walnal ... po 1wsze. jak mozesz jezdzic CRD !!!!!

po 2. my tu benzyniaki !!! ;P

po 3. hmm jakis filtr tej ropci musisz miec, moze cos zatankowales nie pewnego czy kolor spalin jest czarmny czy szary? i czy przy odpalaniu tylko czy przy dogazowaniu lekko tez kopci ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gonzo
*
*


Dołączył: Dec 20, 2006
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
odpowiedż dla dubelta jak się nie znasz na silnikach w voyager to nie pisz
głupot i cofnij się do przedszkola i zacznij od nowa edukacje a ja prosiłem
o poradę FACHOWCA a nie amatora
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
skbart
*
*


Dołączył: Aug 14, 2006
Posty: 167
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, tak, DUPELT, następnym razem pomyśl jak coś powiesz. Laughing

A co do CRD to bym pilnie sprawdził konty zapłony czy aby coś z rozrządem się nie dzieje, nie jestem pewien jak jest w tych nowych ale chyba jeździsz jak pamiętam na łańcuchu.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Sty 21, 2007 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe widac kolega gonzo nie dobrnal jeszcze do naszego magicznego watku o amerykancach w wersjach z dieslami Razz


przepraszam bardzo urazonego krolewicza... obiecuje ze nie bede wiecej udzielal zadnych odpowiedzi na twoje posty
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gonzo
*
*


Dołączył: Dec 20, 2006
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
do kolegi SKBART, odrazu widac fochowośc, ja mam pasek rozrządu
na tym pasku zrobiłem 30,000 km jeżeli coś się poprzestawiało to od czego zacząc? pozdro dla ciebie
jeszcze trzeba napisac do kolegi DUBELT dziękuję [ CRD VOYAGER
DIESEL wersja europejska] uparłeś się z tymi amerykańcami

SZCZĘŚLIWY POSIADACZ CHRYSLER VOYAGER 2,5CRD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zeby ci sie az tak zaplon przestawil,mogl przeskoczyc o jeden zab,ale nie ciagnalbys za soba chmury dymu.Powiedz jeszcze jakiego koloru jest dym,jesli bialego to gdzies ci olej zre w ogromnych ilosciach co raczej nie ma az takiego wplywu na tak duzy spadek dynamiki,a jesli czarny to ci wtryski leja,byc moze,ktorys z wtryskiwaczy ulegl awari i zamiast dawkowac paliwo to je wlewa do cylindra
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
skbart
*
*


Dołączył: Aug 14, 2006
Posty: 167
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V tesz możesz mieć rację, tak czy inaczej obydwie żeczy (pasek i wtryskiwacze) można sprawdzić na komputerze.

GONZO, ja pojechałem do autoryzowanego serwisu i tam sprawdzili to na miejscu w 5 minut, kosztowało to jeżeli pamiętam 120 pln Rolling Eyes . Wiem że można taniej ale ja osobiście nikogo nieznam kto by się podjął diagnostyki amerykańca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
TReneR
*
*


Dołączył: Jan 21, 2007
Posty: 20
Skąd: Zurich

PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gonzo napisał:

SZCZĘŚLIWY POSIADACZ CHRYSLER VOYAGER 2,5CRD


A odczytales bledy "kluczykiem"?


ps. drugi szczesliwy posiadacz 2.5CRD Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
skbart
*
*


Dołączył: Aug 14, 2006
Posty: 167
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TReneR napisał:

A odczytales bledy "kluczykiem"?


Ale kątów to chyba nie odczytasz (konkretnych wartości) Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gonzo
*
*


Dołączył: Dec 20, 2006
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Sty 23, 2007 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
JEDI_V odnośnie wtrysków to chyba będę musiał to sprawdzic, z dwa
miesiące temu miałem zdarzenie, że przy odpalaniu nie mógł odpalic i zapaliła się kontrolka wtrysków po ponownym odpaleniu to zaczął nie równo pracowac i zakopcił ogromnym dymem na siwo, dopiero za trzecim
razem zaczął normalnie pracowac i jeszcze troche dymił i przestał i od tego czasu zaczął tracic moc, wymieniłem filtr paliwa i wyciągnołem
filtr powietrza i troche lepiej.

pozdro

szczęśliwy posiadacz chrysler voyager 2,5 crd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
TReneR
*
*


Dołączył: Jan 21, 2007
Posty: 20
Skąd: Zurich

PostWysłany: Wto Sty 23, 2007 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skbart napisał:

Ale kątów to chyba nie odczytasz (konkretnych wartości) Idea


Nie nie sprawdzisz - ale sie dowiesz mniej wiecej co go boli - pierwsza rzecz jaka sie robi na kulejacym silniku.
Tutaj wtrysk jest bezposredni i sterowany wpelni elektronicznie (wkoncu to jest common rail)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group