www.asu.pl :: Zobacz temat - CHEIN ENGEIN-pomózcie nowemu włascicielowi dodge
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CHEIN ENGEIN-pomózcie nowemu włascicielowi dodge

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 6:21    Temat postu: CHEIN ENGEIN-pomózcie nowemu włascicielowi dodge Odpowiedz z cytatem

zaswieciła mi sie kontrolka w dodge CHEIN ENGEIN co radzicie najpierw sprawdzic zanim udam sie na serwis-autko ma inst gazową,POMÓZCIE mam autko od tyg i nieznam sie jescze na takich wozach Sad ale juz zkochałem sie w jezdzie takimi wozami auta ze stanów to jest to Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 8:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na temat, o którym piszesz jest wiele odpowiedzi w forum trzeba tylko skorzystać z wyszukiwarki i zagłębić się w lekturę
Wink
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 10:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rok auta silnik itp Rolling Eyes
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 15:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
rok auta silnik itp Rolling Eyes
DODGE DURANDO 98R.5900cm,ma inst gazową sekwencyjną. ROZGRZAŁEM SILNIK I POKOLEI WYŁANCZALEM PO JEDNYM CYLINDRZE, WSZYSTKIE PRACUJA BEZ ZAKŁÓCEN. ODŁACZYŁEM AKUMULATOR NA 10 MIN.ZAŁACZYŁEM NA NOWO,KONTROLKA NIESWIECI,JEZDZIŁEM CAŁY DZIEN NARAZIE BEZ ZADNYCH ZAKŁÓCEN.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 18:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie chcę się wymądrzać bo tu są lepsi fachowcy,bo ja też nie za długo w amerykanach ale na gazie to tak jest że czasem ta kontrolka się świeci - prawda !! luky !!??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawidłowo zainstalowana i wyregulowana instalacja lpg nie powoduje świecenia kontrolki... ale kto wie co on tam w środku ma..
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 18:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Makanan ty nawet nie wiesz jakim autem jezdzisz,twoj nazywa sie DURANGO Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
tak jak moi szanowni poprzednicy pisali na forum jest wiele takich tematów na temat gazu i kontrolki service engin soon nawet ja zakładałem kiedyś taki temat jak kupiłem autko ten sam problem nie wiem czy ci to pomoże ale możesz zerknąć
http://www.asu.pl/portal/html/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3881&highlight=
zacznijmy od tego czy ci się ta sama kontrolka zapala jak pojeździsz na benzynie tak ze 30km bo jeżeli ci się nie pali to na pewno masz kichę z inst. gazową, i na pewno musisz z tym jechać to porządnego gazownika niech ci ją sprawdzi tylko zaznaczam do porządnego.
A w domu jak chcesz to sczytaj sobie kody błędów i napisz co Ci wyszło
podejrzewam że jeden z nich będzie miał nr
27-obwód wtryskiwacza nie przełącza się kiedy jest to wymagane
i to jest najczęściej spotykany błąd przy instalacjach gazowych
chyba że w twoim autku jest inaczej niż w moim
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 19:33    Temat postu: dzięki ptaku Odpowiedz z cytatem

zastosuje sie do twoich wskazówek narazie jezdze troszke na benzynie i potem na gaz i powiem ci ze nic nie wyświetla ale póki co poszukam jakiegos dobrego gazownika,chodziaz od czasu do czasu do kłodzka tez jezdze,mam rodzinke w bystrzycy-pozdrawiam z rybnika. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm widzisz jaki ten świat malutki, ja mam rodzinkę w Rybniku dokładnie w Boguszowicach będziesz, kiedyś w okolicach Kłodzka daj znać, jakieś piwko i pogaduch później piwko Shocked zawsze mile widziane.
Pozdrawiam
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BOGUSZOWICE -niedaleko ode mnie oki jak bede kiedys smigał na kłodzko dam ci cynka.. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi się zapalił check i dzwoni do mnie braz z USA, który jest mechanikiem i mówię, że mam checka, a On tak

"czasami sie tak zdarza, np. przy nalewaniu paliwa spadlo pocisnienie w zbiorniku paliwa, albo nalewasz paliwo be, więc spróbuj pojeździć na 98, po paru dniach powinno samo zganac, ale jesli chesz to zgasic sam to odepnij dwie klemry z bateri plusowa i minusowa i zlacz je razem na 1 mninute. powinno zgasnac to swiatelko. jesli nie zagasnie to trzeba to komputerem zgasic w serwisie nissana, jesli sie zaswieci znowu to jest cos innego. Albo kup sobie tester OBD(250zł) i bedziesz wszystko wiedział, jak serwis i gasił sam. "

Mi po paru dniach kontrolka sama zgasła, potem się zapaliła skojarzyłem to ze złym paliwem spróbowałem PB98 i zgasła ...nic........ ten samochody z USA po 96r. mają OBDII, kontrolek i czujników mnóstwo, wystarczy że paliwko słąbsze i masz kontrolkę, podciśnienie w zbiorniku spadnie kontrolka, proces spalania trochę inny kontrolka, itd..

Dla ciekawości przeczytałem iż moje auto można zalewać minimalnie amerykańskim 91, co odpowiada Europejskiemu 95/96 teraz znając polskie chrzczenie paliwa to wlewając 95 mamy 93 amiast 95/96
_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG


Ostatnio zmieniony przez mdzalewscy dnia Pią Lut 22, 2008 20:53, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki gdzie kupie ten OBU na alegro ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mdzalewscy
*
*


Dołączył: Dec 25, 2007
Posty: 220

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak allegro

np.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=293901600

URZADZENIE UMOZLIWIA
DIAGNOSTYKE SILNIKA, KASOWANIE CZERWONEJ LAMPKI CHECK ENGINE, LUB ZOLTEJ KONTROLKI NA DESCE ROZDZIELCZEJ MIL, MOZEMY ROWNIEZ MONITOROWAC SYSTEM OBD, PODGLADAC PARAMETRY BIEZACE CZUJNIKOW, KASOWAC BLEDY SILNIKA, ODCZYTAC PREDKOSC MAX JAKA AUTO OSIAGNELO, SPRAWDZIC PRZYSPIESZENIE OD 0 DO 100 KM/H,INTERFEJS WYBIERA AUTOMATYCZNIE SAM RODZAJ PROTOKOLU ECU AUTA, INTERFEJS DZIALA ZE WSZYSTKIMI SAMOCHODAMI ZGODNYMI Z SYSTEMEM OBD2/EOBD.
INTERFEJS ELM327 : protokol wejsciowy J1850 PWM, J1850 VPW, ISO9141, ISO14230 (KWP 2000), Plus CAN-BUS (J1939, ISO15765-4) high and low( obsluhuje siec can wysoka i niska )
protokol wyjsciowy USB(1,0 LUB 2,0)
ELM327 ma wbudowane diody sygnalizujace polaczenie z autem, zasilanie interfejsu itp
zasilanie interfejsu z gniazda obd2/eobd
INTERFEJS JEST KOMPATYBILNY Z OPROGRAMOWANIEM scantool

PRZY ZAKUPIE OTRZYMASZ: interfejs z okablowaniem, oraz potrzebne sterowniki i oprogramowanie
DLA CIEKAWOSTKI DODAM ZE INTERFEJS JEST W ALUMINIOWEJ OBUDOWIE I NADAJE SIE DO PRACY NA WARSZTACIE I NIE TYLKO, INTERFEJS DZIALA ZE WSZYSTKIMI AUTAMI ZGODNYMI Z SYSTEMEM OBD2/EOBD!!! ZBEDNA JEST TU LISTA AUT I MAREK Z KTORYMI INERFEJS DZIALA!!! INTERFEJS NIE DZIALA ZE WSZYSTKIMI AUTAMI OD 1996R JAK TO PISZA NA INNYCH AUKCJACH!!! SYSTEM EOBD CZYLI ODPOWIEDNIK OBD2 ZOSTAL WPROWADZANY W EUROPIE OD 2000 ROKU A W POLSCE OD 2001 DLA NOWO WYPRODUKOWANYCH AUT TYCZY SIE TO SILNIKOW ZI CZYLI BENZYNOWYCH!!! DIESLE OD 2002/2003 ROKU!!!.
WERSJA COM INTERFEJSU ELM327 DOSTEPNA JEST NA INNYCH MOJICH AUKCJACH

_________________
CADILLAC ESCALADE 6.2 V8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem może ja fachowcem nie jestem ale pierwsze słyszę że podczas nalewania paliwa może zapalić się kontrolka check engine, zacznijmy od tego że raczej nikt nie tankuje na zapalonym silniku, bo tylko w tedy jest możliwość żeby ta kontrolka się zapaliła, nie wiem też odnośnie tego ciśnienia w zborniku z skąd ono ma się tam wziąść przecież każdy zbiornik jaki by nie był ma odpowietrznik który doprowadza powietrze do zbiornika, bo gdyby tam nie dochodziło powietrze to przecież opary z paliwa by wytworzyły takie ciśnienie że w zbiorniku wytworzyła by się próżnia i pompa paliwa nie dała by rady pociągnąć paliwka do silniczka, tak mi się wydaje, zresztą sam kiedyś czegoś takiego doświadczyłem w renówce po tankowaniu do pełna i przejechaniu parunastu kilometrów autko przestało jechać, niemal cały samochód bym rozkręcił ale skojarzyłem że to się stało po tankowaniu, no i po odkręceniu korka wlewu (nie było łatwo), usłyszałem syknięcie tak jak otwiera się puszkę z piwem i autko zaczęło dalej jechać.
A to ze złączaniem dwóch klem do resetowania kompa hmmm nie polecam stanowczo jeżeli chcesz resetować kompa wystarczy odkręcić plusową kleme i zostawić na parę minut i będzie oki, a aczkolwiek to jest tymczasowe rozwiązanie, po przejechaniu paru km lampka i tak się zapali więc lepiej jechać do mechanika i niech on sczyta błędy i sam zresetuje kompa.
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Lut 22, 2008 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja też nie słyszalem o czujnikach podcśnienia w baku, a już tym bardziej o świecącej kontrolce bo w baku się ciśnienie zmieniło. Wyboraźmy sobie sytuację kiedy w bau nei ma odpowietrznika i paliwo zassysane przez pompę znika z baku. Po jakimś czasie plastikowy bak zaczyna zmniejszać swoja objętość, zapada się, aż w końcu pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia... Smile Tu się zgadzam z patkiem jak nic... to jakieś bzdury...
Paliwo 91 oktanów z usa to 95 oktanów w europie? To jakie paliwo tankują niemcy do swoich amerykańskich potworków kiedy korzystają z dystrybutora 91? Czyżby to było 87 oktanów? Wątpię żeby w usa paliwo było lepszej jaości niż u nas gdzia europejskie silniki o wysokim stopniu sprężania sa tak czułe na ilosc oktanów. Spróbuj do takiego silnika, wymagającego 98 wlać te super amerykanskie 91... żebyś się nie zdziwił jak nie pojedziesz albo stracisz moc. Kolega w usa używa pasata w8 i leje tylko 98, to co on leje 102?? Jak to przeliczasz...
Odprężone amerykańskie silniki jeżdżą na bele czym i nawet jak wody dolejesz (testowane ale nie przeze mnie bo mi auta szkoda) to i tak pojedzie i nic sie nie zapali.

Makanan, nie kombinuj z klemami, restetowaniem tylko do dobrego gazownika, który poprawnie instlację ustawi.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Sob Lut 23, 2008 16:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jade jade do gazownika,niema co kombinowac bo jeszcze cos nabroje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Nie Lut 24, 2008 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie to jest rozsądna decyzja, niech ci przejrzą instalację i porządnie wyregulują i kontrolka błędów nie powinna się już zapalić, tylko niech ci po regulacji zresetują kompa w aucie.
A jak jeździłeś na paliwie to ci się polił check.
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Nie Lut 24, 2008 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W końcu doszliście do tego o czym powinniście wiedzieć już na początku.
Ja jestem gazownikiem w związku z tym nie buduję domów ani zegarków nie naprawiam. Co można samemu to można lecz wszystkiego się nie da. Smile
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Nie Lut 24, 2008 12:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie, aczkolwiek temat przyda się dla potomnych o ile będą wiedzieć do czego służy opcja szukaj. A przy okazji wiadomo kogo można pytać w sprawie gazu
Pozdrawiam.
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Nie Lut 24, 2008 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ptaku nic narazie się nie zapala ale tak jak wczesniej pisałem przejade sie do gazownika niech sprawdzi czy wszystko jest oki....pozdrawiam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ptak1
*
*


Dołączył: Jun 19, 2007
Posty: 184
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Nie Lut 24, 2008 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok, jedz i napisz co ci powiedział
_________________
voyager 96 3.3l zagazowany


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
driV3r18pl
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 23

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w szkole <techniczne zastosowanie komputerow> ucza mnie ze wtrysku gazu nie mozna instalowac przed przepustnica tylko za... jeszcze zalezy czy powietrze jest mierzone czujnikiem MAP sensor, MAF sensor, czy TPS. bo jak MAP sensor to przegrana sprawa... zamknieta przepustnica + strzal= wywlenie siateczki MAPka co za tym idzie 'CHECK ENGINE' bo silnik nie wie ile podac benzyny i moze sie duscic, dlawic, nagle moga spadac obroty oraz na biegu jalowym moze nie wchodzic powyzej 2-2,5 tys obrotow... oczywiscie MAPek do wymiany...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
makanan
*
*


Dołączył: Feb 16, 2008
Posty: 17

PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ..ptaku byłem dzis u jednego niby lepszych gazowników ale odeszłem z kwitkiem-niemiał czasu bo to za dóżo jest do sprawdzenia,musze poczekac az ostatni własciciel dosle mi papiery z tej instalacji,wtedy pojade do tego warsztatu co montowali...pozdrawiam jak cos sie wyjasni napewno sie odezwe.... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group