www.asu.pl :: Zobacz temat - Antykorozja - cud czy wieś?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Antykorozja - cud czy wieś?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 20:10    Temat postu: Antykorozja - cud czy wieś? Odpowiedz z cytatem

hej, mial ktos cos takiego? Jakies opinie?

http://moto.allegro.pl/item146330175_korozji_mowimy_stop_zabezpiecz_swoje_auto_.html
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Vlad
*
*


Dołączył: Nov 02, 2005
Posty: 536
Skąd: Beskidy

PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja już się natknąłem na to parę miesięcy temu, zastanawiałem się nawet nad kupnem bo cena nie jest jakaś straszna , ale obawiam się trochę ingerencji w elektrykę auta (jakieś zwarcia) no i o akumulator... ale nie wiem czy nie spróbować na Fiestce żonki, która jest super do wszelkich testów Very Happy
_________________
Pontiac Bonneville SE '92
Chevrolet TransSport '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest artykuł z Wilkipedii. Można przypuszczać, że części korozji można by zapobiec...

Korozja atmosferyczna jest rodzajem korozji chemicznej lub elektrochemicznej.

Korozja elektrochemiczna

Korozja elektrochemiczna jest to korozja spowodowana działaniem substancji chemicznych, gdy reakcjom chemicznym towarzyszy przepływ prądu, np. reakcja metalu z elektrolitem. Najczęściej występuje w przypadku, gdy metal (żelazo, cynk) jest narażony na kontakt z elektrolitami w obecności pierwiastków o większym potencjale standardowym. W takiej sytuacji powstaje ogniwo galwaniczne w którym pierwiastek bardziej szlachetny (o większym potencjale standardowym) jest katodą, a metal mniej szlachetny anodą.
Za katodę najczęściej robią domieszki innych metali, jak równierz ziarenka grafitu. W miarę rozpuszczania się metalu coraz więcej domieszek zagęszcza się na powierzchni, liczba mikroogniw wzrasta i proces korozji przybiera na sile.

....ale chemik wiedział by lepiej....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Urządzenie podłączone bezpośrednio do akumulatora, więc wpływu na pracę innych urządzeń elektrycznych nie powinno mieć wpływu...
Prąd pobierania bardzo mały 0,012A /żaróweczka od latarki 0,250A/ - więc akumulator nie ucierpi...

pozdro....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Gru 10, 2006 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To czysta fizyka i chemia,wiec do mnie przemawia,ale to sie glownie sprawdzi przy nowych autach,tam gdzie juz jest korozja wcale jej nie zlikwiduje.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEST TO TROSZKE NACIĄGANE I NIESŁUSZNIE PODPIERANE SYSTEMEM OCHRONY KATODOWEJ KTÓRA OWSZEM JEST STOSOWANA ALE DLA KONSTRUKCJI STALOWYCH PRACUJACYCH W WODZIE ZIEMI ORAZ WEWNĘTRZNYCH POWIERZCHNI ZBIORNIKÓW.
1-JEST TO SPOSÓB SKOMPLIKOWANY WYMAGAJĄCY STAŁEGO MONITOROWANIA POPRZEZ SPECJALISTYCZNĄ APARATUREI KORYGOWANIA PRZEPŁYWU PRĄDU PRZEPŁYWAJĄCEGO NA GRANICY STAL / GLEBA,ŚCIEKI I INNE MEDIA.
2-SPOSÓB TEN JEST SKUTECZNY JEDYNIE GDY KONSTRUKCJE STALOWE ZANUŻONE SĄ W DANYM ŚRODOWISKU KOROZYJNYM.
NIE ISTNIEJE NATOMIAST SPOSÓB OCHRONY KATODOWEJ KONSTRUKCJI STALOWYCH PRACUJĄCYCH NA POWIETRZU.
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i nasza mafijna rodzinka rozwiewa wszelkie watpliwosci Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
falkon
*
*


Dołączył: Aug 12, 2006
Posty: 1344

PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

" bo parowkowym skrytożercom mowimy kategoryczne - niee" Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Wto Gru 12, 2006 0:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo nie Bill Gates, lecz ten kto wygra z korozją będzie najbogatszy na świecie. Powiedział Pan i zalał grzeszników rzęsistym kwaśnym deszczem.
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
heciu
*
*


Dołączył: May 05, 2006
Posty: 115
Skąd: Szczecin - Radziszewo

PostWysłany: Sro Gru 27, 2006 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miałem taki bajer 15 lat temu w fiacie 125p napewno nie pomagało Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group