www.asu.pl :: Zobacz temat - OTWIERANIE SZYBY
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OTWIERANIE SZYBY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
airwolf
*
*


Dołączył: Oct 22, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 9:51    Temat postu: OTWIERANIE SZYBY Odpowiedz z cytatem

Zanika mi czasami możliwość otwierania prawej szyby (pasażera z przodu). Czasami znika, później się pojawia.. pytanie, gdzie według was jest usterka, gdyż jak pojawia się problem to nie mogę jej otworzyć ani przyciskiem w drzwiach pasażera, ani tym, w drzwiach kierowcy

rozbierać drzwi?
_________________
VISION 3,5 '95 mit gasssss ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spraw czy działają podczas ruchu drzwiami.Niekiedy szwankuje połączenie lub przewody pomiędzy drzwiami a słupkiem.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
agrip
*
*


Dołączył: Apr 25, 2008
Posty: 9
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli ktoś chce zaglądnąć jak to jest w Pontiacu Trans Sporcie to tu jest foto reportaż z naprawy podnośnika szyb.
http://www.reklama.home.pl/pontiac-polska/phpbb3/viewtopic.php?f=4&t=875
_________________
Pozdrawiam [img]http://images34.fotosik.pl/247/9f635a8a03ba0c04m.gif[img] ] [img]http://images31.fotosik.pl/233/7980eb63c7ca74cfm.jpg[img] Pontiac Trans Sport 3.8 - 95 srebrny metalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=63186#63186 może się przyda.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 15:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie jest podobny problem.
Zdemontowałem obudowę, tapicerkę drzwi i okazało się, że szwankuje mi mechanizm nawijania linki od podnoszenia-opuszczania szyby.
Odpuściłem sobie jego naprawę bo jest ona dla mnie zbyt skomplikowana.W moim przypadku zawsze pomaga słabsze lub mocniejsze pukanie Shocked w obudowę drzwi.Jednym razem szyba otwiera i zamyka się prawidłowo, a czasem muszę użyć... ręki.
Obudowę bardzo łatwo się demontuje.Wystarczy odkręcić wszystkie widoczne wkręty, a reszta to zatrzaski.Zatrzaski możesz podważyć np. wkrętakiem.
Problem z mechanizmem nawijania linki ktoś na naszym forum całkiem niedawno, max. 2 tygodnie temu rozpracowywał załączając fotki.
Właśnie jego problemy + fotki, skutecznie zniechęciły mnie od jego naprawy...
Po zdjęciu obudowy drzwi, wyczyść sobie wszystkie styki elektryczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>pytanie, gdzie wed³ug was jest usterka, gdy¿ jak pojawia siê problem to >nie mogê jej otworzyæ ani przyciskiem w drzwiach pasa¿era, ani tym, w >drzwiach kierowcy

jesli dziejesie to tylko czasami to usterka tkwi albo gdzies na przewodach (ktores dzwi i niekoniecznie te ktore szwankuja!!!! - uklad pracy szyb jest ukladem dosc skomplikowanym z przelacznikami bistabilnymi i na dodatek obracajacymi napiecie na 2 przewodach +/- dlatego usterek na kablach czy przelacznikach nalezy szukac doslownie wszedzie bo to jeden caly polaczony uklad!!), albo gdzies w silniku(np zawieszajace sie szczotki)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On napisał:
U mnie jest podobny problem.
Zdemontowałem obudowę, tapicerkę drzwi i okazało się, że szwankuje mi mechanizm nawijania linki od podnoszenia-opuszczania szyby.
Odpuściłem sobie jego naprawę bo jest ona dla mnie zbyt skomplikowana.W moim przypadku zawsze pomaga słabsze lub mocniejsze pukanie Shocked w obudowę drzwi.



Taki dorażny sposób naprawy jaki opisujesz świadczy o kończących się szczotkach w silniczku ,mechanizm nawijania linki jest ok. jak miałeś zdjętą tapicerkę wystarczyło odkręciś dwa wkręty od obudowy silniczka i nowe szczotki od młota Hilti za 20 zł Very Happy (takie zakładałem z braku orginału,trzeba tylko doszlifować do wymiaru 4,6x4,6x12 Wink )
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 20:49    Temat postu: Re: OTWIERANIE SZYBY Odpowiedz z cytatem

airwolf napisał:
Zanika mi czasami możliwość otwierania prawej szyby (pasażera z przodu). Czasami znika, później się pojawia.. pytanie, gdzie według was jest usterka, gdyż jak pojawia się problem to nie mogę jej otworzyć ani przyciskiem w drzwiach pasażera, ani tym, w drzwiach kierowcy

rozbierać drzwi?


Rozbierać Wink

Po rozebraniu zdejmij wtyczkę z silniczka i podłącz kontrolkę ,jeśli w czasie naciskania przycisków otwierania i zamykania szyby, świeci to instalacja jest ok. a wtedy trzeba sprawdzić silniczek.Zważywszy że autka mają już trochę lat najczęściej przyczyną są wytarte szczotki,zresztą w roczniku 2003 też już zmieniałem szczotki bo się skończyły(zależy jak kto lubi się wietrzyć Very Happy )
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>nowe szczotki od młota Hilti za 20 zł Very Happy (takie zakładałem z braku >orginału,trzeba tylko doszlifować do wymiaru 4,6x4,6x12 Wink

20zl za szczotki!!! ales przeplacil! najlepsza baza dla niskoobciazonych szczotek sa szczotki z naszego polskiego odkurzacza Zelmer w cenie 1 czy 1,5zl/szt Smile wymiary szczotki Zelmer tak na oko to 6*4*30+przewod fi 1,5..
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to faktycznie przepłacam Laughing ,ale te od hilti mają od razu taki mały konektorek jak w orginale,ale teraz zwróce uwagę na zelmera Laughing
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Lip 21, 2009 9:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szczotka szczotce nie równa zależy jakie domieszki mają jak będzie za twarda to komutator wytrze szybko ,ważny jest także nacisk na szczotkę czyli sprężyna musi być ta sama tj.najlepiej oryginalna.

Jak są zbyt miękkie to rowki na komutatorze zapycha i robi zwarcie i taki silnik nie ma mocy i może szybko spalić uzwojenie.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Lip 21, 2009 10:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 faktycznie tego, że padają szczotki w ogóle nie wziąłem pod uwagę.A silniczek faktycznie odkręca się tylko dwoma wkrętami, bo akurat na to zwróciłem uwagę.
Najlepsze jest to, że od kilku dni moja szyba otwiera się bez najmniejszego zająknięcia Confused
Teraz już wiem, że przy następnym "jąkaniu" się otwierania szyby, kupię szczotki i do roboty.
Dzięki za podpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lip 21, 2009 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Szczotka szczotce nie równa zależy jakie domieszki mają jak będzie za >twarda to komutator wytrze szybko ,ważny jest także nacisk na >szczotkę czyli sprężyna musi być ta sama tj.najlepiej oryginalna.

no niby tak...ale akurat te Zelmerowskie sa czystko weglowe/grafitowe i miekkie...
PS. czy sadzisz ze kupujac w samochodowym sklepie szczotki z "woreczka" aftermarketowe made in china czy innej niewiadomej produkcji EU ktos sie przejmuje domieszkami/naciskami/itp,itd?? pozatym w cywlilizowanym kraju nie regeneruje sie takich czesci jak silniczek szyby tylko wymienia caly mechanizmna nowy - niestety nic nei jest wieczne i komutator nawet na najmiekszych szczotach sie kiedys wytrze - tylko kiedy po 20 latach?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group