www.asu.pl :: Zobacz temat - Bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 8:50    Temat postu: Bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym Odpowiedz z cytatem

Witam!
Stało się tak po wymianie płynu w chłodnicy, objawy są takie:
jak wcześniej strzałka temp. stała w połowie to teraz się odchyla coraz badziej ku HOT i po zgaszeniu silnika słychać bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym i jeszcze jeden objaw a nawet dwa 1. czasami dym idzie spod maski z prawej strony tak jakby jakaś para 2. samochód jakoś zaczął chmurę dymu za sobą zostawiać tzn. jakby więcej spalin wydawał po rozgrzaniu się silnika, z góry dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 9:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego mysle ze uszczelka pod glowica ci puszcza plyn chlodzacy do spalania i dlatego ci para idzie z wydechu, no i jeszcze bulgotanie w zbiorniczku, tak moim zdaniem to uszczelka pod glowica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 9:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Lipa teraz poszukiwania uszczelki Evil or Very Mad a i jeszcze olej też trza będzie wymienić?? Sklep ASU ma w swojej ofercie takową uszczelkę? a i jeszcze jedno można z tym narazie jeździć??
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/


Ostatnio zmieniony przez Lesioo dnia Wto Lis 07, 2006 9:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 9:39    Temat postu: Bull Odpowiedz z cytatem

Ja bym jeszcze nie panikowal. Po pierwsze nie napisales, czy przy wymianie plynu nalales po kreske max, i czy potem zapaliles samochod ustawiajac grzanie na VENT w Twoim byczku i wiatrak na fulla oraz temperature na max. Po drugie, w Polsce spadl snieg, temperatura jest nizsza a silnika wysoka, dym moze byc roznica tej temperatury. Sprawdz rowniez twardosc weza glownego obiegu chlodzacego. Upewnij sie czy nie masz wyciekow. Jesli mozesz sprawdz czy jak wylaczysz samochod kiedy jest bardzo rozgrzany, czy syczy Ci spod korka zbiorniczka wyrownawczego.
Pozdrawiam - taurus
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 9:43    Temat postu: Bull Odpowiedz z cytatem

Zobacz czy masz biala maz na korku wlewu oleju. Przybywa Ci oleju?
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 9:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No oleju jeszcze nie sprawdzałem zrobię to po pracy i wtedy napiszę co i jak a zmieniłem płyn w ten sposób, że spuściłem wszystko załałem nowym pod korek odpaliłem samochód aby trochę pochodził następnie dolałem jeszcze trochę zakręciłem, nalałem pod max na zbiorniku wyrównawczym i tyle, wentylacji nie odpalałem, a syczenia nie ma z pod korka zbiorniczka tylko jest takie bulgotanie delikatne aczkolwiek słyszalne z kabiny, chmura dymu może nie jest wielką chmurą ale z deczka się tam dymi szczególnie jak się rozgrzeje, a w oleju nie powinna robić się jakaś maź ewentualnie nalot na bagnecie? kurcze mogę wymienić uszczelkę to nie problem ale jeżeli to nie to to po co wymieniać i uszczelkę i olej... a i fakt olej może już być stary, sprawdzę dziś wąż i czy nie cieknie nic jutro napiszę... oj nie chce mi się wydawać kasy przed urodzinkami na byczka Smile wolałbym na piffko hehe ale jak nię bedzie byku jeździł to kto piffko przywiezie Crying or Very sad
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisales ze masz takie objawy po wymianie...
moze go zapowietrzyles? bardzo czesto sie to zdarza, no i oczywiscie zapytam czy nalales wode czy jakis plyn ze sredniej polki?
a wymiana uszczelki pod glowica to nie takie tam Laughing
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raczej masz zapowietzrony lub nieszczelny układ. w warsztacie można sprawdzić czy to uszczelka, (spaliny w układzie), a to z sporym kopceniem z wydechu to sie też przestraszyłem rok tem, jak zaczeły sie mrozy, na luzie jak stoi, to tak jak z parowozu mu idzie...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Płyn z średnio dobrej Smile półki napewno nie jakieś borygo/petrygo tylko K2 wiem że może nie najlepszy ale miałem tylko jeden dzień przed mrozami i tylko na takli mnie było stać Evil or Very Mad a jak odpowietrzyć Układ?? Exclamation Question
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:14    Temat postu: Bull Odpowiedz z cytatem

Nie,nie, nie!
Dla mnie to nie powiedziane, ze poszla uszczelka. Jezeli dolales tak, ze plynu na zimnym jest pod kreske max, to zapal go i daj te nawiewy na maxa, to wowczas odpowietrza uklad. Nie chodzi o klime! Chodzi o VENT. Masz takie cos. Wydaje mi sie, ze to wlasnie na zimnym juz dymilo by sie przy walnientej uszczelce. Maz nie jest na oleju, tylko na korku od spodu od wlewu oleju. Waz sprawdzaj na goracym silniku najlepiej po zalaczeniu sie wentylatorow.
Jeszcze raz. Auto zgaszone, silnik zimny. Podnosze maske, odkrecam korek od zbiorniczka, ustawiam w kabinie na VENT, max temperature, i na najszybsze wiatraki nadmuchu. Wowczas zalanczam silnik, i kiedy dmucha juz goracym powietrzem w kabinie zakrecam korek od zbiorniczka wyrownawczego. Dalej czekam, az waz gruby, glowny, pierwszy lepszy dostepny stwardnieje, najczesciej po pierwszym lub drugim razem po zalaczeniu sie wentylatorow na chlodnicy. Czasami tez gazuje go troche trzymajac glowny waz w palcach, bo przy gazowaniu czuc jak twardnieje.
Sorry, ze tak krok po kroku. Poprostu nie chce by cos pominac.
taurus
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spoko spoko dobrze że po kroku lepiej po kroku niż cosik tam ominąć zastosuję się do wskazówek i napiszę jutro czy coś dało czy dalej objawy są takie jakie są, dzięki wielkie w razie niepowodzenia będziemy szukac usterki dalej Evil or Very Mad
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a kiedy idzie ci więcej tej pary z wydechu, jak stoisz i silnik se chodzi na luzie , czy jag jedziesz i gazujesz?
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ruszam to leci więcej pary przynajmniej tak mi się wydaje ale trza rozgrzać silnik
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podjedź do jakiegoś warsztatu, bez problemu w 5 minut ci mogą sprawdzić co ci tam bulgoce, powietrze czy spaliny...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziwne bo jak u siebie wymienialem plyn w ukl. chlodzenia, wlalem na max do chlodnicy zakrecilem korek od chlodnicy i wlalem nawet troche ponad max w zbiorniczku wyrownawczym, to nic mi nie bulgotalo, tylko kiedy sie rozgrzal to wtedy troche poszlo z wyrownawczego, dolalem na tyle ile ma byc i spokoj, z tego co wiem lesio tez tak zrobil. podjedz do warsztatu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie tez tak bulgotało, miałem nieszczelny układ i sie zapowietrzał... tez podejżewałem uszczelke, ale nie wykryli spalin w układzie więc uszczelnili go takim preparatem i jest cacy
w warsztacie niech sprawdzą co bulgoce to wtedy wiadomo gdzie dalej szukać
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 14:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a juz rozumiem, mozliwe ze sie myle z ta uszczelka, pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 15:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie napisales w jaki sposob spusciles stary plyn,jak przez dolny waz z chlodnicy to czesto sie zdaza ze ci potem paruje,zreszta jak przed wymiana bylo dobrze to od samej wymiany ci uszczelka pod glowica nie poleci.Przy obecnej aurze tez zauwazylem ze z rury mi paruje jak diabli,ale nic mi nie ubywa w zbiorniczku.Co prawda mamy uklady samoodpowietrzajace sie ale zlosliwosc rzeczy martwych nie zna granic.Najlepiej stan gdzies jak masz mozliwosc przodem pod gore,posc dmuchawe i temperature na maxa i zostaw go na jakis czas na luzie az sie wentylatory wlacza,a przedewszystkim obserwuj kazdego ranka stan w zbiorniczku,dociagnij opaske na wezu przez ktory spuszczales plyn(lub kranik spustowy,ale delikatnie),narazie nie ma co panikowac
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poza tym lesioo zapomniał chyba napisać, że czyścił se układ wodą z węża pod ciśnieniem i pewnie sie gdzieś coś rozszczelniło...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 7:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ciśnienia raczej w tym wężu nie było tak tylko się wlało trochę wody i tyle nie ma mowy o ciśnieniu i rozszczelnieniu, a dziś objawy są takie grzeje się szybko i jak się zatrzymałem i otworzyłem maskę to słychać delikatne kapanie na jakąś częśc gorącą silnika bo jest od razu taki syk jak np. kroplę wody na rozgrzaną kuchenkę więc może coś tam przecieka...jak się nagrzeje niestety przez pracę mogę to sprawdzić dopiero w sobotę:-( narazie jeżdżę po 3km do pracy i z powrotem więc nie ma się kiedy nawet zagrzać po sobocie zobaczymy gdzie leżała przyczyna grzania się, pozdrawiam
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 9:49    Temat postu: bull Odpowiedz z cytatem

Pocieszajace jak dla mnie jest to, ze to nie bedzie uszczelka. Trzeba by bylo zobaczyc, czy dobrze nagrzanym silniku nie wylewa Ci wody ze zbiorniczka przez korek. Objawy masz typowo zapowietrzonego ukladu chlodzacego. Uwazaj tylko, zebys nie przegrzal glowicy. Dolewaj wody co rano jesli trzeba. Daj znac co robisz i jak.
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaraz pójdę na parkplatz i luknę ile wody jest w chłodnicy dziwne jest to że zbiornik wyrównawczy jest na max.......no byłem i sprawdziłem odkręciłem korek zassało wodę do środka i widać że jest poniżej korka teraz ale zakrywa chłodnicę, myślicie że jest zapowietrzony? jeżeli kapie przy rozgrzanym gdzieś to też będę musiał znaleźć ale chyba jednak to nie uszczelka? co myślicie?
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedys z braku kasy zalalem wode i pozniej uslyszalem baaardzo madra fraze w ASU zeby nigdy nie zalewac wody (przynajmniej do Voyagera) bo wiatrak mu sie wlacza przy 105st. C i zeby kupic jakis plyn co ma "wytrzymalosc" do 130st. C co zrobilem i jestem z tego faktu bardzo zadowolony bo bulgotanie sie skonczylo wraz z wymiana Laughing Laughing Laughing
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fakt dlatego ja zalałem płyn wyżej napisałem że wodę miałem na myśli ciecz chłodzącą Laughing
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 8:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpowietrzyłem Very Happy Very Happy i wszystko wróciło do normy oj jak dobrze:-)a już się zastanawiałem skąd kasy kombinować, dzięki a i jeszcze jedno śmieszno/tragiczne po 3 godzinach stania silnik dalej jest gorący a woda strzela w powietrze:-) normalnie po odkręceniu korka woda trysła jak męska gwiazda porno w kiepskim filmie Twisted Evil Exclamation
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 9:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hejj Gazdo ! "uszczelnili" ci na wyrost układ chłodzenia "jakimś" preparatem ? Uważaj żeby nie zaślepił ci nagrzewicy , bedziesz zima palił ognisko w autku coby sie ogrzać . Te uszczelniacze uszczelniają to fakt , ale problemy też czasem bywaja spore i to nie z tej strony z której bys sie spodziewał . Nie dał bym sobie wlać żadnego uszczelniacza , chłodnica uszkodzona to naprawić a jak sie nie da to niestety wymienić .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 10:47    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Musisz bardziej sprecyzowac, kiedy mowisz o korku chlodnicy (o ktorym nie mialem pojecia, ze masz) a kiedy o korku wyrownawczego. Mam nadzieje, ze silnik po 3 godzinach nie jest tak samo goracy jak w pierwszej chwili po wylaczeniu. Cieply moze byc. Skoro woda tryska jeszcze po takim czasie, to tylko 2 moraly mozna zrozumiec. 1 Uszczelka jest cala, bo jest cisnienie. 2 Niewyglada mi na to, ze masz jakis przeciek. Dawno by juz niebylo cisnienia i wody by ubywalo. Poprostu musiales popelnic jakis blad przy wymianie plynu. Moze poprostu nie odpowietrzyles odrazu wlaczajac silnik i Vent na maxa. Mysle, ze teraz juz jest dobrze. Ciesze sie!
Pozdrawiam serdecznie z baranowni - taurus
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest ok następnym razem sprecyzuję bardziej objawy i takie tam w każdym bądź razie dzięki wielkie za pomoc i wytłumaczenie definicji odpowietrzania jeszcze raz dzięki i pozdrawiam z wietrznych dziś mazur
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedys w Zukach i Nysach jak mieli nieszczelnosc w chlodnicy to nalewali musztardy i to wystarczylo aby do warsztatu dojechac z niecieknaca chlodnica Mr. Green Mr. Green Mr. Green
ale to tylko ciekawostka hehe
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 13:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

eh .. to wy chyba MCGawyera nie gladaliscie .. tam to sie robilo bialkami jajek jak jeepa reanimowali Smile
tak btw.. w traktorze sie sprawdza Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

eee no na razie jest ogrzewanie...
warsztat solidny, gdyby były z tym związane jakieś komplkacje to by sie mnie najpierw pytali czy tak zrobić, różne prowizorki robią ino na życzenie klienta...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group