www.asu.pl :: Zobacz temat - check gages
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

check gages
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 12:02    Temat postu: check gages Odpowiedz z cytatem

nieraz mruga i zapala mi się taki napis tylko wtedy gdy mam gorący silnik i włącza sie wentylator chłodnicy wydaje mi się że może za małe obroty silnika a jeszcze kiedy np mam skręcone koła gdy pompa pracuje,co oznacza ten napis Confused jest to tylko na wolnych obrotach
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 14:53    Temat postu: check gages Odpowiedz z cytatem

Musisz dokladnie poszukac jescze w internecie bo dokladnie nie pamietam ale : przewaznie jak sie zapala to oznacza to : wysoka temp. silnika, rezerwe paliwa i cos tam jeszcze bylo. Sprawdz czy nie masz walniety czujnik temp.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 17:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale jak obroty się podwyższą np jak przejde z D na P to przy ok 1000 obr jest ok ,jest możliwe że są za małe obroty Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 9:48    Temat postu: cisnienie oleju Odpowiedz z cytatem

Wiec tak. Po dokladnym zbadaniu tematu :

Kontrolka zapala sie:
1. zbyt wysoka temp. silnika
2. zbyt male cisnienie oleju
3. za maly prad ladowania

Jesli zapala ci sie na wolnych i tylko na rozgrzanym silniku to obawiam sie ze ucieka juz gdzies cisnienie oleju.... chyba ze oroy spadaja ci ponizej 500-600 obr

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli ładowanie zostawiasz w spokoju? z tego co mnie uczyli ;P a to co zapamietalem Very Happy to prad z pradnicy rosnie wraz z obrotami .. moze to taki ma maly problem ?

tj wiem ze nie mozna wykluczyc. ale uwazam ze najprosciej sprawdzic prad ladowania Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale mam jeszcze wskaźnik od ciśnienia obrotów i jest na 1/4 podziałki na wolnych obrotach Confused sprawdzę ładowanie
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Czw Lis 02, 2006 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje sie że poza krótkim momentem podwyższenia obrotów po rozruchu powinny one spaśc do poziomu obr biegu jałowego , więc ładowanie świeciło by się i na zimnym i na letnim i na ciepłym oraz gorącym silniku . Jeżeli to tylko na wyraźnie "gorącym" to raczej olej ( lub czujnik ciśnienia ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale dziwne jest to że obroty są mniejsze kiedy silnik jest bardzo nagrzany może coś z paskiem wielorowkowym lub z napinaczem bo jak skręcam kołami to obroty jeszcze bardziej spadają ale na ciepłym silniku np po 15 minutowej jeździe kiedy skręcam tego nie ma oczywiście kręcąc na postoju
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 12:19    Temat postu: hmmmm Odpowiedz z cytatem

napewno nie napinacz ani pasek. One maja spadac bo silnik dostaje obciazenia. Jak jeszce wlaczysz swiatla to jeszcze bardziej moga spadac. Moze problem jest z silniczkiem krokowy ktory zbija za nisko obroty....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 16:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to już nie kumam do czego jest wskaźnik ciśnienia oleju na zegarach przy wolnych obrotach nie jest nawet na minimum jest tak

_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 20:32    Temat postu: hmmm Odpowiedz z cytatem

Ja sie tez poddaje Confused . Wiem ze ta kontrolka oznacza jedna z tych trech rzeczy. Ale jesli u ciebie one sa OK to nie wiem ....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy to zdjęcie zrobione jest przy pracującym silniku?
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tak bylo rok temu jak padalo dynamo i do tego w trasie Smile w Bulgarii
Dobrze ze sie w pore zorientowalem i wjechalem do sprytnego mechanika. A zorientowalem sie po wskazniku ladowania, ktory ty tez masz. U mnie wskazowka zmierzala baaardzo w lewo wiec nie bylo trudno sie zorientowac. Nie wiem jak u Ciebie
skonczylo sie na wymianie szczotek za 30 leva i dalej w trase.
Aha, mialem auto assistance wiec przestrzegam wszystkich przed tym bo to wielka sciema
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benek napisał:
Czy to zdjęcie zrobione jest przy pracującym silniku?

nie na wyłączony ale na wolnych obrotach wskażnik jest mniej więcej tak Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Check gages swiecił mi się w kilku sytuacjach:
- Kiedy wskazówka temperatury znajdowała się na czerwonym polu
- Padły szczotki w alternatorze
- Obroty biegu jałowego spadały poniżej 500 obr/min
- Padnięty czujnik temperatury, ten który daje sygnał do kompa.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak pada ladowanie,od ktorego jak wiemy bardzo duzo zalezy bo dostarcza odpowiednie wielkosci pradow do czujnikow to sie nie dziwmy,ze nagle zaczyna swirowac obrotomierz,wyskakuja bledy komputera.Jak czujnik dostanie zbyt maly prad do wskazania swoich odczytow komputer odczyta to jako blad i kolo sie zamyka
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 14:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
Benek napisał:
Czy to zdjęcie zrobione jest przy pracującym silniku?

nie na wyłączony ale na wolnych obrotach wskażnik jest mniej więcej tak Wink


To poczekaj u Ciebie wskaznik ciśnienia oleju na wyłączonym silnik coś wskazuje?!
Może masz zawieszony wskażnik cisnienia oleju, bo skoro na pracującym silniku wskazuje to samo i kontrolka sygnalizuje niskie ciśnienie oleju
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obrotomierz też nieraz zatrzyma się np na 1000 obr ale jak włącze zapłon to jest wszystko na zero te auta tak mają już tak widziałem w innym tak samo z wskażnikiem paliwa a check gages mruga raz zapala się jak mam ok 700 a 750 obr wydaje mi się że muszą być chyba 850 przy tym silniku,a wskaźnik ciśnienia działa bo jak przygazuję to się podnosi
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 21:06    Temat postu: ciesnienie Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
qazws napisał:
Benek napisał:
Czy to zdjęcie zrobione jest przy pracującym silniku?

nie na wyłączony ale na wolnych obrotach wskażnik jest mniej więcej tak Wink


To poczekaj u Ciebie wskaznik ciśnienia oleju na wyłączonym silnik coś wskazuje?!
Może masz zawieszony wskażnik cisnienia oleju, bo skoro na pracującym silniku wskazuje to samo i kontrolka sygnalizuje niskie ciśnienie oleju


Qrde ale wy jestescie spostrzegawczy.... Faktycznie moze ten czujnik cisnienia. Zmienia sie jego wartosc jak dodajesz gazu ??

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak zmienia jak dodam gazu wskaźnik jest ok jak włącze zapłon to idzie na zero uruchamim i rośnie
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 21:35    Temat postu: oleju Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Wiec jest OK. Moral taki :

1. faluja obroty....
2. schodza za nisko
3. obroty a zatem tez cisnienie oleju jest male
4. komp. to wychwytuje i wlacza kontrolke check gages

Innej mozliwosci nie widze. Musisz naprawic obroty...

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

też tak myślę pojadę do gazowników to przy okazji zwiększy mi obroty ale teraz mu powiem aby ustawił jak będę miał wrzucony D bo na P nie ma obciążenia i są wyższe
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lis 05, 2006 21:46    Temat postu: naprawa Odpowiedz z cytatem

Napisz jak juz bedzie wiadomo czy to obroty byly przyczyna....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

więc byłem u gazownika ale na parowniku nie da się podnieść obrotów tak pomyślałem czy na przepustnicy mogę to zrobić jaest tam śrubka do regulacji Confused
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest - ale jak jest zalana jakims czyms (niby wosk ale to cos innego) zeby jej nie ruszac to lepiej nie ruszaj
sprawdzales szczotki w pradnicy?
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obroty podniosłem i dalej potrafią spaść do 750 obr Migol ile masz na wolnych obrotac na włączonym D chyba muszę podjechać gdzieś na mamometr aby sprawdzić ciśnienie oleju Asu jakie ma być na wolnych obrotach Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 18:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tyle samo co na P, ale oczywiscie jak jest rozgrzany, bo u mnie to inna historia z odpietym silnikiem krokowym, kiedys opisywana...
Druga sprawa jest ze wskaznikami, u mnie wszystkie za wyjatkiem ladowania akumulatora pozostaja w pozycji, w ktorej sa przy wylaczaniu kluczyka. No moze jeszcze wskazowka od oleju spada na srodek wiec mam watpliwosci czy pokazuje cisnienie czy stan w misce olejowej Smile
U mnie check gages raz tez sie swiecilo jak mialem z 1,5 litra oleju w obiegu Smile i kolega mechanik chcial mnie ciagnac za uszy zebym nastepnym razem patrzyl na wskazowki
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6


Ostatnio zmieniony przez migol dnia Pon Lis 06, 2006 18:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no na P to mam ok 1000 na D 750 a 800
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na gazie czy na benzynie?
na zimnym czy na cieplym silniku?
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 18:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciepły na gazie a zresztą na benzynie mam tak samo
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pon Lis 06, 2006 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz gdzie sprawdzic ta pradnice? dokladnie u mnie tak bylo, sprawdz szczotki. pewnie beda Ci wciskac kity ze to albo tamto... to robota na 15 minut ale wiekszosci "czarodziejow" nie chce/oplaca sie sciagac bo to jest najgorsze, wiec patrz im na rece chyba ze masz kogos normalnego
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale przecież przy padniętych szczotkach wskaźnik ładowania pokaże jego brak, lub wskazówka będzie skakała co jakiś czas.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

też myślę że ładowanie ok bo wskażnik jest trochę za połową ale zaraz idę sprawdzę ładowanie na gorącym silniku ale dziwne co ma ładowanie do gorącego silnika Confused A alternator mogę wyjąć samemu już to przerabiałem Smile napinacz jest na kwadrat
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem co ma u Ciebie Smile ale u mnie jest odpiety silnik krokowy i zeby byly normalne obr i ladowanie musi sie rozgrzac silnik inaczej albo gasnie albo wlasnie sie zapala "check" i wszystko pada
Tak jest po grzebaniu i kreceniu sruba na przepustnicy Twisted Evil
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 16:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

więc ładowanie na zimnym 14,2V a na ciepłym 13,6V Confused a obrotów tą śrubką na przepustnicy nie podniosę chyba tylko pocentiometr na przepustnicy mi został Idea a oleju mam ok na dodatek wlałem Motorlife i też ciśnienie się nie zmienia a obroty teraz 650 to za mało a krokowy jest podłączony jak zdejmę wtyczkę to są wysokie obroty
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie, moze po zdjeciu wtyczki sie reguluje?
Chyba inaczej ty krecisz a silnik koryguje i kolko sie zamyka? (takie filozoficzne przemyslenia)
Jeszcze tylko zapytam czy jak masz np. 800 obrotow to swieci ci sie check?
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy 800 to nie
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

migol napisał:
No wlasnie, moze po zdjeciu wtyczki sie reguluje?
Chyba inaczej ty krecisz a silnik koryguje i kolko sie zamyka? (takie filozoficzne przemyslenia)
Jeszcze tylko zapytam czy jak masz np. 800 obrotow to swieci ci sie check?

właśnie,jak srubą tą torx śruba od zderzaka przepustnicy podwyzszę to i tak krokowy ustawi swoje obroty Confused [/b]
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 22:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym nie zmieniał nastawów fabrycznych przepustnicy. Proponuję zdemontować cały zespół , wymontować silnik krokawy, pozycjoner przepustnicy i dokładnie umyć wsztstko w benzynie ekstrskcyjnej lub specjalnym preparatem w spreyu do czyszczenia gaźników. Potem wszystkie kanały przedmuchać sprężonym powietrzem. Przy jeździe na gazie tak jak w parowniku tak i w zespole sterowania przepustnicą osadza się" smoła", która
zatyka wszelkie kanały. Silnik krokowy steruje dodatkowym powietrzem, i jeżeli jest go za mało to i obroty jałowe będą zbyt niskie. Przetrenowałem to na swoim.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy to normalne że na zimnym jest ładowanie większe niż na ciepłym i czy 13,8 to nie za mało Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 9:54    Temat postu: bull Odpowiedz z cytatem

Tak, to normalne.
Wartosci sa mniej wiecej takie:
Na zimnym - zgaszonym (np: z rana) powinien miec - minimum 12,5 (sam akumulator bez ladowania), jesli nie ma i
przy pierwszym rozruchu z rana spada (podczas przekrecania kluczyka) ponizej 10,5, to doladuj lub wymien aku.
Na zaraz zapalonym z rana ( jeszcze podczas ssania) - do 14,5
Na cieplym po jakiejs drodze - okolo od 12,6 do 13,5.
Wszystko z tym masz idealnie wedlug mnie.
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok Very Happy czyli ładowanie odpada Wink jeszcze wyczyszczę przepustnicę i może jak obroty się zwiększą to się to zgaśnie check gages Twisted Evil oby,dzięki za podpowiedzi ,pozdrawiam Very Happy
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przepustnica wyczyszczona i dalej to samo kurde ale dlaczego na benzynie pracuje jak żuk na ssaniu pyr pyr... na gazie równiutko Confused czy sonda lamda może być przyczyną Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przyczyna moze byc. napisz jak masz zrobiona gazowke .. tj czy podpieta pod lambde i czy szeregowo czy rownolegle .. czy sygnal idzie do kompa komputera .. tj czy widzi poprawnie .. ogolnie jakas diagnoza poprzez kompa bylaby wskazana ..
cisnienie paliwa na listwie, czystosc filtra paliwa, pompa paliwa pod wzgledem rownosci podawania cisnienia i wydajnosci

bo wykluczyc mozna raczej spieprzenie sie kompa pokladowego ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gaz to pierwsza generacja bez komputera Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie Lambda byla jak nowka
a co z tym czujnikiem oleju? wymieniales?
teraz masz takie objawy jak ja rok temu Smile
uklad paliwowy byl ok, nawet przy pseudo mechanikach udalo mi sie wymienic pompe. pozniej w ASU wymienione zostaly wtryski i podpiety silnik krokowy przez chwilke bylo jakby lepiej. pozniej znowu to samo.
sa dwi rzeczy ktorych nie sprawdzilem bo nie mialem skad ich wziasc na przeszczep: MAP sensor i komputer (mogl mi zwariowac z goraca tamtego lata)
tyle ze przy tych przyczynach nie wywalalo mi "check gages"
aha, na diagnostyce komp. nie pokazywalo zadnego bledu zeby bylo ciekawie
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 0:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krokowka odpada w tym przypadku !
jak pracuje mu na gazie to krokowka jest ok, bo podaje tyle ile ma podawac. problem jest gdzies we wtryskach lub paliwie.

innego pomyslu nie mam. logicznie rzecz biorac to napisalem co mysle .. Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

postaram się wymienić czujnik temperatury bo zauważyłem że ciśnienie momentalnie spada do zera gdy silnik jest gorący może on coś błędnie pokazuje Confused akurat pod moim domem stoi taki sam Voyager do rozebrania to podmienie czujniki i zobaczymy
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 17:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale masz szczescie !!!! ze masz dawce organow
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

migol napisał:
ale masz szczescie !!!! ze masz dawce organow

no to nie mój ale sąsiada Smile mówił że go potnie i jak coś będę chciał to mi sprzeda więc pozamieniam czujniki i się zobaczy Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group