www.asu.pl :: Zobacz temat - chrysler neon 95 skrzynia 31TH - część II
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrysler neon 95 skrzynia 31TH - część II

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 9:18    Temat postu: chrysler neon 95 skrzynia 31TH - część II Odpowiedz z cytatem

witam
Uszkodzona ( zerwane gumy) poduszka została zakupiona i wymieniona i..... dalej jest tak samo . Wynika z tego że poduszka nie była przyczyną lecz skutkiem przyczyny która tkwi gdzie indziej. Skrzynia na R uzbraja sie z delikatnym szarpnięciem , na D ( oraz 1 i 2 ) dostaje "kopa" ( tzn. bardzo wyraźne szarpnięcie ). Nie znam się na tym lecz wyglada to tak jakby sprzęgło raptownie łapało z dość dużą siła i występujący moment obrotowy podnosi ( skręca ) cały zespół napędowy na tyle ile pozwolą poduszki . Nie chcę być złym prorokiem lecz wydaje mi się że następnym etapem bedą uszkodzenia w obrębie urządzeń przenoszących napęd ( półosie , zabieraki przegubów ) bo przecież siła "skręcająca" zespół napędowy musi mieć gdzie punkt podparcia ( obecnie zahamowane koła ). Chciałbym tylko jeszcze raz zaznaczyć że do pracy skrzyni po uzbrojeniu nie mam żadnych zastrzeżeń ( lub jestem zbyt głupi by je rozpoznać Cool ) , jedyne co teraz po analizie przychodzi mi do glowy to to że podczas postoju na D ( np. światła ) występują lekkie wibracje , tak jakby sprzęgło nie było płynnie rozłączone (???). Przebieg skrzyni to 92 tys mil i na bank było coś w niej grzebane ( czerwony silikon na uszczelnieniu misy olejowej skrzyni ) . No teraz to zdaje się bez pana doktora ani rusz , tylko gdzie znaleźć solidnego i niedrogiego doktora który powie prawdę i nie zedrze z nieświadomego biedaka ( no, mnie ) ostatniej skóry Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 10:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz skad jestes,moze ktos ci poleci solidnego fachure od automatow,poza tym polecam stronke www.automaty.pl ,zwroc sie tam z pytaniem a napewno ktos ci pomoze
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mieszkam w połowie drogi pomiędzy Katowicami a Krakowem , na stronie p. Olczaka już pytałem , jedyny efekt to przekierowanie mnie na stronę ASU ( czego nie żałuję ). Odnoszę wrażenie że tam większą estymą cieszą sie europejskie wynalazki , o amerykańcach jest mniej . Nie zapytam po raz drugi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 21:01    Temat postu: polosie Odpowiedz z cytatem

Jesli poduszki, polosie sa OK to tylko i wylacznie cos w skrzyni. Raczej watpie w sprzeglo (nigdy nie mieismy takich objawow spowodowanych uszkodzonym sprzeglem). Problem moze tkwic w skrzyni.... , ale bez rozebrania nie jestem w stanie powiedziec co jest przyczyna.....
Silikon na misce nikonieznie oznacza ze byla grzebana... Moze byc zalozony orginalny filtr z Chryslera a oni sprzedaja bez uszczelek...

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 8:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
Pytanie do asu , panie Rafale , wiem że pytanie jest trochę bezsensowne bo opiera się na gdybaniu , lecz jaki by pan nakreślił plan w wersji pesymistycznej i optymistycznej ( finansowy ) . Muszę coś wiedzieć na ten temat , inaczej za łatwo mnie bedą mogli "machery" zjeść .Oczywiście jesteśmy ludźmi dorosłymi i zdaję sobie sprawę że taka odpowiedź była by "bardzo około" , rzeczywistość bedzie naga... jak się ją rozbierze Wink
Dziękuję
PS : dodam jeszcze że odnoszę wrażenie że na "zimno" szarpniecie jest dużo słabsze , po rozgrzaniu silnika "kopniak" jest mocniejszy , wyrażnie podnosi - skręca silnik .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 9:52    Temat postu: opcje naprawy Odpowiedz z cytatem

Opcja 1 : robisz sam i do wymiany nadaja sie uszczelki (koszt uszczelek, oleju, filtra = 450-500 zl)
Opcja 2 : robisz sam i dochaodza tarczki (laczny koszt 500 z poprzedniej opcji + tarczki 200-300 razem 800)
Opcja 3 : robisz w serwisie (tutaj nikt nie bedzie sie podkladal. Wymienia sie duzy zestaw naprawczy (laczny koszt okolo 2000 zl ). Ianczej nikt nie da gwarancji....

Do tego moga dojsc inne czesci jak planetarki itp (wychodzi dopiero po rozebraniu).

Reasumujac :
Najtaniej 400-500 zł
Najdrożej kilka tysięcy (powyżej 3000 lepiej szukać drugiej skrzyni)

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem w Olkuszu ( bo to najbliżej gdzie wiem o serwisie ASB ) robocizna =1500 plus częsci , jeżeli nic nie doskoczy to razem ~3000 , podejrzewają tarczki i taśmę do D . Warsztat nie zrobił na mnie najlepszego wrażenia ale może sie mylę. Szukam dalej , hehehe. nie wiem czy nie przyjdzie mi zagrać bingo , najwyżej będę z tausena w plecy Confused Na razie szukam dalej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 14:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z ta robocizna to chyba na glowe upadli i to zdrowo,radze ci auto do ASU zawiesc bedziesz na 100% pewny ze niczego nie spieprza,a w sumie koszty zwiazane z wyprawa do wrocka i tak beda nizsze niz to co te zlodzieje z Olkusza chca
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Aandrzej3
*
*


Dołączył: Sep 25, 2006
Posty: 11

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 18:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może linka za mocno naciągnięta od kick down-a lub zacięty zawór ciśnieniowy w sterowniku Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem JEDI_V , dlatego poprosiłem asu o rys kosztów i choc mgliste to mam pewne rozeznanie Smile)) Aandrzej , mówisz do mnie dziwne rzeczy , ja nawet nie wiem co to jest a Ty chcesz bym to rozpoznał Confused Mogę narobić jeszcze więcej bałaganu jak już jest i co wtedy ? Linka to pewnie jest gdzieś na wierzchu i można by ją "pomacać" ale zawór to podejrzewam w środku a tam to już czarna magia , jakieś zwariowane korniki powygryzały tam esy - floresy Wink .Chyba że to też jest na zewnątrz i mozna to bez obawy wykręcić , to takie coś to potrafię Smile)
Ale pojawiły się nowe koncepcje : tarczki (Olkusz) , linka i zawór (Aandrzej ) . Z opcji 1 przedstawionej prze asu wynika też że może byc olej ( albo źle rozumuję ) jeżeli przewiduje do wymiany uszczelki , olej i filtr. Samodzielnie olej to pewnie bym wymienił tylko jakoś nie za bardzo wierzę w sam olej .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 9:22    Temat postu: robocizna Odpowiedz z cytatem

1500 za robocizne to nie ma tragedii. U nas 800 naprawa skrzyni + 480 montaz-demontaz skrzyni z samochodu co daje 1280 (roznica 200zł).

Pamietajcie, że :
Jak ktos wam mowi ze zrobi skrzynie w 1 dzien to napewno nie zrobi jej dokladnie i nie wymieni wszystkiego !!
Po drugie nie da sie skrzni dobrze zrobic za 1000 zl (komplet naprawczy z 700 + olej + filtr = ok. 1000). Jak czesci do podstawowej wymiany (tarczek, uszcelek itp.) kosztuja 1000 to gdzie robocizna. Watpie aby ktos za 500 zl robocizny chcial naprawic skrzynie.... To jest mnostwo roboty.....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 9:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w taki razie jeszcze dwa pytania do asu :
1. co wchodzi w skład - "duzy zestaw naprawczy " i czy cena obejmuje robociznę ?
2. jak byś się odniósł do diagnozy "olkuskiej" , bo Aandrzejowa wydaje mi się odrobine nierealna , ale może ?
Pozostaje mi wyłożyć forsę na naprawę , lub ... wykonać ją samemu . Oba warianty na chwile obecną nierealne , więc moge sie tylko pomodlić ( ale skutecznosc tego jest dosyć wątpliwa Smile)) ) . Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 10:51    Temat postu: tarczki Odpowiedz z cytatem

Podejrzenia maja wielce prawdopodobne. uzyte tarczki maja wiekszy luz miedzy soba.... i z tad moze byc to pukniecie.
W sklad duzy zestaw naprawczy wchodzi : tarczki cierne i przekladnki metalowe, kpl. uszczelek, czasami filtr (zalezy od firmy zestawu).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Aandrzej3
*
*


Dołączył: Sep 25, 2006
Posty: 11

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dopuszczam jeszcze jedną możliwość pęknięta sprężyna łaodząca zapięcie biegu na sprzęgle wewnątrz skrzyni . Dwie pierwsze rzeczy można naprawić bez demątażu skrzyni do spręzyny niestety trzeba rwać skrzynię raczej stawiam na sterownik i zawór. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK Aandrzej , nie moge odpuścić sobie żadnej możliwości nawet mniej prawdopodobnej tym bardziej że można coś zadziałać bez "dużej destrukcji " Laughing Problem w tym że nie wiem jak , ale mam nadzieję że dostanę instruktaż Cool napisz tutaj lub na majla rbrozdowski@poczta.onet.pl , nawet jesli to nie to , to i tak wdzięcznośc dozgonna za naukę Laughing Budowa skrzyni znana mi jest baaardzo pobieżnie a i literaturowo jestem słabiutki , lecz w końcu kto nie ryzykuje w kozie nie siedzi Cool ale i ...
Znowu coś nowego ( spręzyna łagodząca zapinanie sprzęgła ) , jakoś to do mnie przemawia , laikiem jestem lecz objawy jakoś dziwnie mi do takiego typu uszkodzenia pasują , tym bardziej że skrzynia po tym momencie zapięcia pracuje elegancko Confused jesuuuu alem skołowany !! Shocked Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Paź 19, 2006 1:02    Temat postu: jednym slowem.... Odpowiedz z cytatem

Jednym slowem, nie zaczniesz dlubac, nie znajdziesz przyczyny.... Confused

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Czw Paź 19, 2006 19:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

małymi kroczkami do przodu Laughing na pierwszy ogień to co najprostsze i nałatwiej dostępne , więc na pewno wyeliminowałem poduszki , obroty i linkę od kick-downa . Teraz to musze sie troche ( hehehe... Cool ) podszkolić w teorii zanim uczynię następny ruch . Nieznane trzeba poznać , wtedy już nie jest takie straszne Smile czasami tylko pozostaje...zepsute Confused no nie . przecież można powiedzieć naprawione inaczej !! Laughing Wyslucham każdej dobrej rady...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Paź 19, 2006 23:54    Temat postu: rada Odpowiedz z cytatem

Moja rada. Jak sciagniesz miske.... odkrecisz plyte z zaworami i bedziesz mniej wiecej wiedzial jak sie z tym obchodzic to mozesz sciagac skrzynie.... Nie jestem w stanie opisac jak naprawic skrzynie przez neta....


Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Pią Paź 20, 2006 7:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki asu , wiem , zdaję sobie z tego sprawę . Liczyłbym bardziej na podpowiedź w sprawie literatury ( chociaż o polsko języczną to chyba trudno ) , ewentualnie na podpowiedź w konkretnym temacie ( jaki wyjdzie w praniu ). Mam instrukcje demontażu i montażu tej skrzyni ale po angielsku , teraz bede siedział i tłumaczył... hehehe , chcąc - niechcąc wielu rzeczy sie dowiem , resztę dopisze zycie Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Paź 20, 2006 8:43    Temat postu: odpowiedzi Odpowiedz z cytatem

Pomoc napewno pomozemy w odpowiedzi na konkretne pytania..... Nie slyszalem po o ksiazkach cy programach z tym zwiazanych po Polsku. Niestety ale wszystko bediesz musial tlumaczyc.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Sob Paź 21, 2006 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W poniedziałek nastapi I akt destrukcji Cool w związku z powyzszym mam dwa pytania :
1. Czy sa jakieś mogące mnie zaskoczyc niebezpieczeństwa przy demontażu płyt sterujących i na co szczególnie zwrócic uwagę ?
2. W czym najlepiej myć zawory ?
Mam zamiar wymienic olej i filtr oraz przyjrzeć sie płycie sterującej ( z myciem ) . Wrażeniami się podzielę... raz kozie śmierć Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 9:10    Temat postu: plyta Odpowiedz z cytatem

1. Wszysto co robisz staraj sie zaznaczac, zapisywac, zapamietywac.
2. Ywazaj na wselkiego rodaju kulki, spreynki itp. (zanzaczaj gdie ktora idzie)
3. Jesli nie masz specjalego plynu do "myjek" to mozesz wykorzystac np. olej opalowy....
4. Nie spiesz się !!!

Pozdarawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jest !! Smile) przeczytałem w ostatniej chwili przed wyjściem do garażu , przewidziałem taką instrukcję , zabrałem nawet cieńki drucik do związywania wyciąganych elementów , kartkę i ołówek także . A więc .. zaczynam !... chociaż mówia że prawdziwego "machera" poznaje sie po tym jak kończy.. Cool Wink ręce mi drżą... to moja pierwsza skrzynia. Na "pole operacyjne" podchrzaniłem żonce prześcieradło , ale bedzie sie działo po powrocie z garażu... Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 9:26    Temat postu: aparat Odpowiedz z cytatem

Jak masz aparat to mozesz zrobic pare fotek.... , ktore tu poniej zamiescimy...

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie fotki najwazniejsze:) ja sam robilem swoja skrzynie po raz pierwszy i mam nadzieje ostatni Wink dziala, a fotki mozesz porownac tu http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzynia/
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zabiles mnie ta naprawa i fotorelacja .. Neutral

ile ci to zajelo?
pracujesz w tym fachu, czy tak sie zmusiles? Neutral


nie wyrobie z wami chlopaki.. juz sie ze mnie smieja kumple na osiedlu, ze do samochodowy powiniennem sie cofnac a nie roboty projektowac ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
zabiles mnie ta naprawa i fotorelacja .. Neutral

ile ci to zajelo?


rozebranie i zdjecia okolo tygodnia, ale to przez to ze nie mialem wszystkich narzedzi od razu i kompletowalem brakujace Wink auto robilem po pracy, tak po 4-6h dziennie...Wink skladalem okolo tygodnia, czesci dostalem w poniedzialek a w sobote okolo 2 w nocy odpalilem i jezdzilem;) ale mialem radoche;) co do zdjec, nie bylo zle, w jednej rece aparat a druga wyciagalem kolejno elementy;) troche sie uciapal od oleju, ale aparat przezyl Wink przy skladaniu juz nie robilem fotek, za duzo roboty bylo zeby najpierw ogladac wczesniej zrobione foty i jeszcze robic, za duzo przewijania i skakania po zdjeciach...Wink eh, gdybym mial laptopa... Wink Najciekawsze to to, ze sam wyciagalem skrzynie i sam ja wsadzalem, a to najtrudniejsze... Smile

dubelt napisał:
pracujesz w tym fachu, czy tak sie zmusiles? Neutral


no wczesniej wymienialem wycieraczki i zarowki w firmowym fiacie punto Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Następna przyczyna wyeliminowana , to nie zawory na płycie . Wszystko umyte , nic nie było zawieszone , olej i filtr wymieniony , zajęło mi to 12 godzin . Jednak chyba przyjdzie mi tę "gangrenę" rozebrać na częsci składowe Cool . Wynikało by z tego że przyczyna bedzie jednak leżała w sprzegłach. Zdjęcia zrobiłem , gdzie je dać i jak ? Smile)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Paź 24, 2006 6:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@asu, czy w tej skrzyni sa kulki na plycie? moze gdzies powypadaly? moze miec to taki efekt? Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Wto Paź 24, 2006 7:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W skrzyni ( tzn. w zespole płyt sterownika ) jest 8 kulek stalowych , nie rozdzielałem płyty kierującej od separującej więc nie wiem czy są , ale wypaść napewno nie mogą ( same) jedyna możliwosć to gdyby ktoś rozbierał i nie włożył ale wtedy miałbym objaw od samego początku . Ponieważ szarpniecie pojawiło się za czasów gdy ja uzytkuję samochód , a ja jestem PEWNY że skrzyni nie rozbierałem węc muszą być tam gdzie były . W misce nie było żadnych elementów większych poza szlamem o strukturze jedwabistej mazi ( cały przetarłem przez palce ). Nikt co prawda nie wspominał o kulkach tylko o zaworach dlatego nie rozdzielałem płyt , zawory mozna zdemontować bez tej czynnosci. Hydrauliki raczej nie podejrzewam , skrzynia po uzbrojeniu pracuje pieknie , to jest jakiś diabeł działający w momencie uzbrojenia skrzyni do jazdy w przód. Analizowałem diagramy przepływów oleju przy poszczególnych stanach układu sterowania , szczególnie pilnie przyjrzałem się tym zaworom które nie pracuja przy uzbrojeniu na R a tym które pracuja na D . Tam jest wsio OK . Wyglada na to że destrukcja cz. II Cool bedzie nieunikniona...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Paź 24, 2006 7:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz, nie wiem czy to mozliwe, ale moze te kulki moga sie zuzywac, w mojej skrzyni byly 4, i z jakiegos powodu mialem w zestawie naprawczym dla mojej skrzyni 4 nowe kulki zeby je wymienic... Wink poczekamy na opinie ASU Smile
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 10:19    Temat postu: kulki Odpowiedz z cytatem

Nie ma co sie przejmowac kulkami. Jesli byl0 8 i chodzilo to zostawmy je w spokoju. Raczej wykluczylbym ich zuzycie (wymienic mozna jak sa ale napewno nie sa przyczyna). Moim zdaniem destrukcja czesc 2 nieunikniona. Ale jak poradziles sobie z plyta to z skrzynia sobie tez poradzisz. Pamietaj o wymianie wszystkich uszczelek i oringow.

Dzieki za zdjecia Very Happy . Wlasnie je wrzucam na strone glowna.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 12:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK , jestem już duchowo nastawiony . Obecnie zajmę sie kompletowaniem potrzebnych rzeczy , później spróbuje podziałać . Myśle że nie obejdzie się bez pytań , myslę że generalnie bedą dotyczyć konwertera . Chodzi mi oczywiście o technologię demontażu i montażu . Wszystko teraz musze rozsądnie zaplanować bo podejrzewam że unieruchomienie trochę potrwa . Czy przyjrzałes sie uważnie zdjęciom kosza sprzęglowego ? wysłane były oddzielnie 4 zdjęcia , co na ten temat sądzisz ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pamietaj tylko aby zdejmowac skrzynie razem z konwerterem, bo sa tacy mechanicy co robili to zostawiajac konwerter na kole zamachowym a pozniej plakali ze im caly czas cieknie z simeringa na pompie Very Happy druga sprawa, to zaznacz sobie w jakiej pozycji jest konwerter wzgledem kola zamachowego, zeby pozniej jak bedziesz skladal skrecic tak samo...no i na koniec, w skrzyni nic na sile, wszystko powinno wchodzic lekko...no, poza zawleczkami Very Happy
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem już teraz mądrzejszy ( co nie oznacza że mądry ) w temacie ASB . Wiem troche więcej o technologii i cenach napraw , byłbym jednak niesprawiedliwy i miałbym moralnego kaca gdybym nie oddał sprawiedliwości warsztatowi ASB w Olkuszu. Nie zmieniam zdania że warsztat mnie się nie podobał , lecz "złodziejami" nazwać ich nie można . Cena jaką okreslili ( szacunkowo ) za naprawę skrzyni pokrywa sie niemal dokładnie z tym co opisał ASU w swoim artukule : "Cała prawda o naprawie ASB". Nie potrafię ocenić jakości świadczonych prze nich usług ( chociaż jest wysoce prawdopodobne że ich diagnoza sie potwierdzi ) lecz cena jaka proponowali w swietle tego co teraz wiem wydaje sie być bardzo atrakcyjna .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 21:39    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

Dobrze robisz bo jest troche roboty.... Ustawianie luzow itp. Trzeba sie na tym znac aby zrobic dobrze skrzynie lub miec duzo czasu aby sie uczyc na wlasnej Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group