www.asu.pl :: Zobacz temat - chrysler neon 95 skrzynia 31TH - część II
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrysler neon 95 skrzynia 31TH - część II

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 9:18    Temat postu: chrysler neon 95 skrzynia 31TH - część II Odpowiedz z cytatem

witam
Uszkodzona ( zerwane gumy) poduszka została zakupiona i wymieniona i..... dalej jest tak samo . Wynika z tego że poduszka nie była przyczyną lecz skutkiem przyczyny która tkwi gdzie indziej. Skrzynia na R uzbraja sie z delikatnym szarpnięciem , na D ( oraz 1 i 2 ) dostaje "kopa" ( tzn. bardzo wyraźne szarpnięcie ). Nie znam się na tym lecz wyglada to tak jakby sprzęgło raptownie łapało z dość dużą siła i występujący moment obrotowy podnosi ( skręca ) cały zespół napędowy na tyle ile pozwolą poduszki . Nie chcę być złym prorokiem lecz wydaje mi się że następnym etapem bedą uszkodzenia w obrębie urządzeń przenoszących napęd ( półosie , zabieraki przegubów ) bo przecież siła "skręcająca" zespół napędowy musi mieć gdzie punkt podparcia ( obecnie zahamowane koła ). Chciałbym tylko jeszcze raz zaznaczyć że do pracy skrzyni po uzbrojeniu nie mam żadnych zastrzeżeń ( lub jestem zbyt głupi by je rozpoznać Cool ) , jedyne co teraz po analizie przychodzi mi do glowy to to że podczas postoju na D ( np. światła ) występują lekkie wibracje , tak jakby sprzęgło nie było płynnie rozłączone (???). Przebieg skrzyni to 92 tys mil i na bank było coś w niej grzebane ( czerwony silikon na uszczelnieniu misy olejowej skrzyni ) . No teraz to zdaje się bez pana doktora ani rusz , tylko gdzie znaleźć solidnego i niedrogiego doktora który powie prawdę i nie zedrze z nieświadomego biedaka ( no, mnie ) ostatniej skóry Crying or Very sad