www.asu.pl :: Zobacz temat - cziąg dalszy chłodzenie aerostar
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cziąg dalszy chłodzenie aerostar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Nie Paź 03, 2004 20:34    Temat postu: cziąg dalszy chłodzenie aerostar Odpowiedz z cytatem

Witm dzisiaj silnik sprawił mi nie lada niespodzianke od strony pompy a zaraz nad nią termostat po zagrzaniu silnika słychać było dość głośny syk i wywalało mi dość dużo płynu chłodzącego silnik a przypominam ze walcze z tematem dość długo nie mam ogrzewania i gdzieś znikał mi płyn fachowcy z rejonu sandomierza stwierdzili uszczelka pod głowica tylko ze po dzisiejszym dniu widze ze jest to coś wyżej.Prosze o podpowiedz co jest grane?. Ford Aerostar 3,0l. 95r. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Paź 05, 2004 13:46    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Zaczalbym od termostatu. Miales go zmienic. Jesli slychac tam syczenie to znaczy ze jest uszkodzony. Dipiero jak zmienic sie termostat i ten korek o ktorym rozmawialismy wczesniej to dopiero mozna myslec o glowicach Confused . A dymi z wydechu na bialo ??

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Wto Paź 05, 2004 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak dymi na biało ale gdy jest tylko zimny a i prosze o napisanie jak odpowietrzyć układ a jutro wymienie termostat i zobaczymy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Paź 07, 2004 17:43    Temat postu: odpowietrzenie Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Nic trudnego Very Happy . Dolewamy plyn i nie zakrecamy korka. W srodku wlaczamy cieple ogrzewanie. Odpalamy ze zdjetym korkiem. On bedzie sobie zasysal plyn wiec na biezaco trezba go dodawac. Jak zacznie wyrzucac to zakrecic. Dobrze go zagrzac. Sprawdzic czy wiatraki sie wlaczaja i wylaczaja. Jesli wszystko jest ( ogrzewanie, wiatraki itp ) to po wystygnieciu odkrecamy ( mu troche ostygnac, najlepiej delikatnie przez szmate odkrecac ) i uzupelniamy plyn. Sprawdzamy czy jest stan w zbiorniczku wyrownawczym ( jak nie to uzupelniamy ). Do chlodnicy stosujemy plyn ( NIE WODE !!!! ). To chyba wszystko ...

A mam pytanie. Wlasie robimy Winstara gdzie nie dymil a ciagle sie zapowietrzal i byly problemy z chlodzeniem. Jak dotykasz weza pomiedzy silnikiem a chlodnica to czuc bombelki powietrza ?? Jesli tak to prawdopodobnie glowica. Po rozkreceniu okazalo sie ze jest przedmuch na jednym cylindrze ( byl maly wiec nie dymilo z wydechu ) ale problemy z chlodzeniem juz byly ). Jesli teromstat nie pomorze i korek to tylko glowice zostaja bo mi sie pomysly juz koncza Confused

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Sro Paź 20, 2004 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam byłem dzisiaj u znajomego (wrócił dopiero z irlandii) sprawdził mi z układu chłodzenia dwutlenek węgla jakimś wynalazkiem stwierdził uszczelka pod głowicą mam pytanko czy to będzie raczej tylko uszczelka czy może coś więcej (pęknieta głowica) prosze o namiary na sklep gdzie kupie uszczelki...Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Paź 20, 2004 19:10    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Czy to uszczelka czy glowica to stwierdzi sie dopiero po ich zdjeciu. W tym momencie nie jest mozliwe stwierdzenie usterki. Mysle ze to jednak beda uszczelki ( jest to najczestsza przyczyna ). Po zdjeciu glowic odrazu bedzie widac gdzie puszczalo. Cylinder bedzie wyplukany i na uszczelce bedzie widac odbarwienie. Co do zakupu uszczelek to hmmm ( ja obecnie na stanie ich nie mam ). Proponuje ASJ w Elblagu lub FENIX w Warszawie ( drozszy ). W ktoryms z nich napewno beda mieli na stanie.

Pozdrawiam Wink

PS. Zaloze sie, ze bedzie to tylna glowica ( na 75 % ). Napisz czy mialem racje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Pią Lis 05, 2004 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wreszcie wszystkich dopiero dzisiaj załadowałem nowy system na początku WIELKIE DZIĘKI PANOM Z ASU SERWIS Very Happy postaram się odwdzięczyć (założe klime do biura czy domu za grosze hehe)a jeśli chodzi o auto to mieliście racje poleciała uszczelka w tylnej części od poniedziałku zaczyna mi składać kolega samochód więc wreszcie będe mógł pojeżdzić Laughing Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lis 05, 2004 23:41    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Nie ma za co, a co do klimy pomyslimy Wink .

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group