www.asu.pl :: Zobacz temat - Gdzie pracujesz ??
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdzie pracujesz ??
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 10:08    Temat postu: Gdzie pracujesz ?? Odpowiedz z cytatem

Tak sobie siedze i widze ze praktycznie o kazdej porze na forum sa jakies osoby. Zastanawiam sie kim jestescie z zawodu (w jakim zawodzie pracujecie) jak macie tyle wolnego czasu Question Exclamation Question Very Happy

Ja z wyksztalcenia jestem elektronik/informatyk a czym sie zajmuje to nie musze chyba pisac Very Happy .

Napiszcie cos o swojej pracy....

Pozdrawiam Wink

PS. Nikogo nie podkablujemy, ze siedzi na forum zamiast pracowac Twisted Evil Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja sobie prowadze autoryzowany salon jednego z krajowych operatorow gsm i niejako z urzedu siedze w pracy przy kompie z netem. jestem ojcem samotnie wychowujacym nastoletnia corke, ktora pasjonuje sie fotografia cyfrowa,jej obrobka itp. ma tym polu sporo sukcesow. praktycznie od 9 do 23 jestem mniej lub bardziej aktywny na necie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Sob Cze 30, 2007 11:38, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131