www.asu.pl :: Zobacz temat - Sterowanie centralnym zamkiem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sterowanie centralnym zamkiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 18:23    Temat postu: Sterowanie centralnym zamkiem Odpowiedz z cytatem

Może ktoś już sprawdzał albo po prostu wie czy siłownik zamka centralnego w voyagerze jest sterowany + czy masą. Z góry dzięki za odpowiedź Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakies szczegoly co do auta? rocznik itp...
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Voyager 1997r 3,0l, 215tys zagazowany, tylko czy ma to znaczenie co do sterowania zamkiem centralnym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytalem tylko bo tez mialem z tym problemy ale zupelnie inny rocznik...
A znaczenie na pewno ma jakbys chcial jakies schematy itp
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sterowany jest multiplexem czyli opornosciami !!
Polecam zapoznanie sie ze schematem zanim narozrabiasz sobie w autku mozna prosto uwalic sterownik a nawet Body computer sterowanie jest mianowicie 665 Ohm-otwieranie, 4020 Ohm-zamykanie w stosunku pomiedzy przewodem bialo-zielonym a masą jeżeli nie pomyliłem koloru ale zeby naraz otwierac wszystkie zamki impuls sterowania ma sie pojawic 2 razy w ciagu 5 sekund Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Paź 10, 2006 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i nabroiłem, nie czekałem na podpowiedzi i podłączyłem sterownik + ( impuls 1sek.), padł najprawdopodobniej sterownik centrala, bo bezpieczniki są ok. Wywalam wszystkie siłowniki i wstawiam jakieś badziewie które kiedyś kupiłem do innego auta ( na pudełku piszą że działa z siłą 6kg), a kształt ten sam. Jak zrobię to napiszę o tym. A swoją drogą dziwi mnie to sterowanie opornościami , nie chwytam jeszcze tej amerykańskiej technologi i bardzo jestem ciekaw dlaczego tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Sro Paź 11, 2006 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
ja podłączyłem zwykły sterownik z pilotami z "-" pod przekaźniki i chodzi jak cacy. Tylko musiałem zrobić zworkę na przewodach żeby otwierać i zamykć wszystkie drzw jednocześnie.
Pozdrawiam.
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek
*
*


Dołączył: Aug 31, 2006
Posty: 120
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednak siłowniki zostają są ok. Wina leżała po źle wybranych kabelkach sterujących otwieraniem i zamykaniem. Padło przez te eksperymenty zasilanie + siłowników , ale zrobiłem mostek i puściłem innym kabelkiem. Siłowniki po wybraniu dobrych kabelków ( czyli białego i brązowego- u mnie , voyek 97 3,0l) chulają aż miło bez żadnych oporników. Jedynie mój sterownik radiowy wysyłał impuls o innej biegunie i dlatego trza było wpiąć przekaźniki. Teraz zabieram się za odpalanie z pilota. Mam nadzieję, wiadomości z technikum elekrycznego wystarczą żeby nie sfajczyć autka. Jak zrobię i będzie jeszcze auto to opiszę Laughing .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group