www.asu.pl :: Zobacz temat - Aerostar chłodzenie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aerostar chłodzenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2004 19:39    Temat postu: Aerostar chłodzenie Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem w moim aerostarze nie dawno wymieniałem w warsztacie płyn chłodzący i nie wiem czy nie wlali mi go za dużo ponieważ po zatrzymaniu sie po szybkiej jeżdzie wywaliło troche na zewnątrz a druga rzecz jak w tym modelu rozwiazana jest sprawa ogrzewania, wydaje mi sie ze jest to klapa która zamyka doływ zimnego powietrza z zewnątzr i kieruje je przez nagrzewnice do wewnątrz prblem jest taki ze bardzo słabo grzeje prosze o podpowiedz gdzie znajduje sie ta klapa. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2004 20:54    Temat postu: Ogrzewanie Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Moja rada na poczatek jest jedna. Dobrze odpowietrzyc uklad !!!! Wink . "Wywalenie" plynu to typowy objaw zlego odpowietrzenia lub jego braku lub kiepskiego korka lub wywalonych uszczelek pod glowica. Podejrzewam zle odpowietrzenie. Przyczyna braku odpowietrzenia bedzie takze kiepskie ogrzewanie lub jego brak. A klapy w nagrzewnicy zostawilbym narazie w spokoju Wink . I jeszcze jedno : NIE DA SIE NALAC ZA DUZO PLYNU DO UKLADU. Mozna nalac za duzo do zbiorniczka wyrownawczego ale jesli chodzi o caly uklad to mus byc on zalany na full.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Czw Wrz 16, 2004 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to znaczy ze panowie z serwisu nie bardzo wiedzieli co robia poniewaz zalali płyn i stwierdzili ze układ sam sie odpowietrzy po paru minutach miało być wszystko ok. Dzieki za podpowiedz.. Pozdrawiam..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Wrz 16, 2004 19:38    Temat postu: Plyn Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jedno przyszlo mi na mysl. Jaki plyn zalali ?? Jasli koncentrat to ile na ile procent go rozrobili. Trzeba pamietac ze temperatura przy ktorej wlaczaja sie wentylatory to okolo 104 bieg niski a 109 bieg wysoki ( +-3 zalezy od marki ). Jesli jest kiepski plyn lub zaduzo wody to bedzie sie gotowac . Przypominam iz temperatura wrzenia wody wynosi 100 st.C .

Nic innego nie przychodzi juz mi na mysl.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2004 18:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie z tego co rozmawiałem to wlali koncentrat texaco 50/50 i raczej to nie wchodzi w gre ponieważ cały czas bym miał ten problem a to sie objawia tylko gdy układ jest pełen 2razy mi wylało troche teraz jest w pożądku ale nadal nie mam ogrzewania zostaje sprawdzić klape . Sprawdzam co jakiś czas węże idace do nagrzewnicy sa gorące wiec coś z tymi klapami musi być nie tak? prosze o podpowiedz bo nie wiem czy zaufać temu warsztatowi i chyba wole sam sobie z tym problemem poradzić POzdrawiam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2004 21:32    Temat postu: chlodzenie Odpowiedz z cytatem

Wiec plyn mozemy wykluczyc. A jak jest pelny uklad to jest ogrzewanie ?? Czy korek jest dobry ( moze w nim lezy problem ). Czy weze sa miekkie czy twarde ?? Jesli sa twarde ( jest w nich duze cisnienie ) moze problem jest w uszczelkach pod glowicami ... Pisales, ze po dosc szybkiej jezdzie wywalilo ( cisnienie z cylindrow moze poszlo w uklad ). W kazdym razie zostaje korek lub uszczelki. A nie widac aby byl gdzies wyciek plynu ?? Moze gdzies on ucieka i przez to uklad sie zapowietrza. Nagrzewnicy narzie jeszcze bym sie nie czepial. Musi byc jakas przyna wywalania plynu. A jak go brakuje to wtedy nie bedzie ogrzewania.

Wiec narazie sprawdz weze ( czy sa twarde czy miekie na goracym silniku ). Sprawdz korek i czy sa wycieki. Jesli to bedzie w pozadku to bedziemy myslec dalej Confused

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2004 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To chyba korek dzisiaj sie mu przyjzałem i wygląda to jak termostat jesli ciśnienie rośnie otwiera sie do góry i wywala płyn do zbiornika--albo cos w tym stylu. według moich rozmyśleń to korek jest do wymiany i chyba jeszcze termostat może on za póżno otwiera i bedzie taki sam skutek... uszczelki raczej bym nie podejżewał bo były by wahania temperatury na gorącym silniku-czy tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group