www.asu.pl :: Zobacz temat - reduktor do regeneracji?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

reduktor do regeneracji?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Cze 26, 2006 21:56    Temat postu: reduktor do regeneracji? Odpowiedz z cytatem

Zadzwoniłem do gazownika w sprawie bardzo wysokiego CO=5% przy pracy na gazie i czy można to wyregulować. Pierwsze pytanie było ile mam przejechane na reduktorze. Jak powiedziałem że 100 tyś, to powiedział abym najpierw zrobił regeneracje albo założył nowy, gdyż nie daje większych szans na dobrą regulację. Czy faktycznie zużycie bebechów może powodować tak wysokie CO? Sami nie robią regeneracji, ale podał gdzie robią i za 250pln mam zdemontowany, zregenerowany i zamontowany na powrót reduktor. Nowy to bodajże 450pln. Co tym sądzicie - szczególnie nasz guru od gazu - Jarecek.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pon Cze 26, 2006 23:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spojrzałem na allegro i widzę, że mają reduktory BRC AT90E oraz ATE90E. Jeden jest opisywany jako ECO drugi jako elektronik. Oba w cenie circo 260pln. Więc chyba nie ma sensu regenerować tylko nowy. Tym bardziej, że mam właśnie taki AT90E. Pozostaje pytanie tylko czy reduktor może po 100tyś tak szwankować i czym różni się jeden od drugiego.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Sro Cze 28, 2006 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

regenerowac chyba sie nie oplaci kiedys oddalem poloneza bo nie chcial chodzic na wolnych obrotach gazownik stwierdzil ze trzeba zrobic regeneracje i sie sam tym zajal wzial za to ok 100 zl a po pol roku auto wogole przestalo chodzic na gazie i w sumie na benzynie tez nie chcial isc ale oddalem go do gazownika i stwierdzil ze trzeba nowy reduktor zrobil auto zaczelo chodzic i na gazie i na benzynie zdziwilo mnie to ze moglo byc to tez problemem dla benzyny ale prawde mowiac to nie wiem do konca co on robil :/
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2006 6:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lepiej nie regenerować zestaw do regeneracji kupiłem prawie za 100pln a samemu można wymienić prosta sprawa po co dawać dla mechaników ale jednak lepiej kupić nową parownię i mieć spokój nowa to nowa a nie regenerowana Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2006 12:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A na czym polega regeneracja. Wymiana membran?
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sob Wrz 16, 2006 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

regeneracja polega generalnie na wymianie membran. Ale u mnie trzeba by pewnie jeszcze wymienić fajki od wody. Jedną już wymieniałem, więc sprawa regeneracji u mnie odpada. Lepiej wydać te kilkadziesiąt złotych więcej niż bujać się z wymianą i jeszcze póżniej mieć problemy z regulacją bo np. sprężyna jeszcze szwankuje itp.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 6:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lepiej nie regenerować to co się zaoszczędzi na zestawie do regeneracji to nic, lepiej kupić nowy:D drożej ale pewniej, jeżeli sam bedziesz regenerował to jeszcze pół biedy ale możesz coś zepsuć a w warsztacie będą chcieli 100pln za regeneracje + ok.100zł za zestaw razem 200 czyli już już i nowy reduktor Very Happy pozdrawiam[/list]
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 7:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez rozwazam regeneracje. na szczescie mam wieksze zaufanie do siebie i swoich umiejetnosci niz do "mechanikow". w komplecie dostajesz najczesciej wszystkie zuzywajace sie czesci czyli zaworki,uszczelki,mambrane itp. po rozebraniu starego i dokladnym oczyszczeniu oraz zamontowaniu nowych czesci ten regenerowany nie rozni sie niczym od nowego.pomijajac aspekt kasy to znow jeden zlom mniej Smile...no i ile radochy,ze sie samemu zrobilo.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na gazie smigam już prawie 10 lat. Reanimacje reduktora robiłem już 3krotnie i jestem tego samego zdania co esdarek
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja smigam 3 lata prawie i nic z gazem nie robilem i nic sie nie dzieje(poza tym,ze chyba spalilem pompe paliwa ale to na wlasne zyczenie,ze tak powiem)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fakt radocha niesamowita Very Happy trza tylko później sprawdzić czy szczelne wszystko jest bo jak nie to może być źle, no i piwko można wypić przy tym Laughing w każdym bądź razie jak nie wiemy jak się do tego zabrać to lepiej dać dla fachowca w tym wypadku tracimy na zabawie i browarkach...
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tyz prowda:) ja jako milosnik (bardzo) browarkow nie lacze ich jednak z praca(nawet przy wlasnym aucie)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lesioo
*
*


Dołączył: Sep 11, 2006
Posty: 131
Skąd: Kętrzyn

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja jako miłośnik Specjalka czarnego Very Happy łączyć zacząłem jak nabyłem Forda Capri i tyle przy nim siedziałem że gdybym kierował się nie piciem browarków przy aucie to bym był abstynentem:) a tak na serio to może i warto regenerować tylko trza cierpliwości i dokładności bo to gasssss Twisted Evil
zresztą polecam link moim zdaniem najlepszy o regeneracji:
http://arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja
pozdrawiam
_________________
Ford Taurus Wagon '90 3.0 V6

Better Reign in Hell Than to Serve in Heaven!!

http://www.fordtaurus.yoyo.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Wrz 18, 2006 15:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hm, to teraz nie wiem czy dobrze postąpiłem. Bowiem zawitałem do warsztatu w sprawie wymiany zużytych membran. Mechanicy wymienili mi cały reduktor, który mieli już przygotowany - po kompletnym czyszczeniu z nowymi membranami. Zapłaciłem za operację 250 zł i teraz po przeczytaniu tych wszystkich postów, zaczynam żałować, że nie zajrzałem na allegro. Nówka reduktor za taką samą cenę i to do dużej pojemności (3,5 l). Więc chyba przepłaciłem...
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group