www.asu.pl :: Zobacz temat - .. no i nabroiłem (Caravan nie odpala)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

.. no i nabroiłem (Caravan nie odpala)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
starhaze
*
*


Dołączył: Jun 06, 2006
Posty: 10

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 1:57    Temat postu: .. no i nabroiłem (Caravan nie odpala) Odpowiedz z cytatem

Witajcie koledzy,

Jestem śweżo upieczonym użytkownikiem forum oraz posiadaczem amerykańca Dodga Caravana '96 automat 3.0 zagazowany. Chodził jak złoto. Kupiłem go niestety z już osłabionym akumulatorem. Próbowałem go jeszcze reanimować, sprawdzać itp. Nie wiem jak to się stało ale przypomina mi się teraz że podczas tych prób zdażyło mi się że podłączyć klemy przy przekręconym kluczyku od zapłonu. Czego efektem było kilkukrotne pstrykanie przekaźników od różnych urządzeń. Przestraszyłem się nie na żarty, ale okazało się że auto spokojnie odpaliło, przeszło po jakimś czasie na gaz, jednym słowem wszystko ok oprócz tego że nie zgasła lampka CHECK ENGINE. No nie przejąłem się tym wtedy tym bardziej że wiedziałem że zagazowane auta lubią sobie tą lampką poświecić. Odpalałem go tego dnia jeszczcze kilka krotnie, bez problemu. Kolejne odpalenie próbowałem zrobić po kilku dniach. W międzyczasie doładowałem akumulator. Niestety auto nie odpaliło. Przy pierwszym rozruchu widać że ma jeszcze ochotę, nawet na chwile wchodzi na obroty aby momentalnie zgasnąć. Kolejne odpalenia to już zupełna cisza. Trzeba odczekać z 5 min aby znów się troszkę zająknął. Próbowałem odpalać na gazie, ale poprzednio jak był sprawny to na zimnym silniku też nie odpalał. Być może pomogłoby podgrzanie parownika ?
Kontrolka CHECK ENGINE już się nie świeci tak jak przy ostatnim sprawnym opisywanym przeze mnie uruchomieniu.

Przeczytałem wiele wątków na forum.
Jutro sprawdze iskre na świecach i paliwo na wtryskiwaczach, jak je znajde Smile

Czy istnieje możliwość że poprzez te nieudolne podłączanie akumulatora (kurde jestem elektronikiem) zresetowałem nastawy komputera i podaje on zły skład mieszanki i wystarczy się podłączyć do niego i poustawiać co należy ?

Na razie będę walczył sam i z waszą pomocą.
Ale jakby co podajcie proszę gdzie moge się z tym problemem ze spokojem zwrócić o pomoc w okolicach Łodzi.

Pozdrawiam
Tomasz aka starhaze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 7:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tak miałem jak mi padł akumulator, było w nim zwarcie, pokręcił po czym zamilkł, nie mógł zapalić bez prądu a rozrusznik zabrał całe napięcie, niestety wtedy gasły mi wszystkie lampki łącznie z zapłonem. ładowanie przynosiło krótkotrwałe efekty.
ja to bym se nowy akumulator sprawił
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
starhaze
*
*


Dołączył: Jun 06, 2006
Posty: 10

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 14:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to pierwszy krok jaki zrobie, jutro (aku z odróconymi klemami tylko na zamówienie) bedę odpalał na nowym aku, zobaczymy co dalej.

żeby to było to Smile będzie rewelka tym bardziej że ze strachu zdążyłem dowiedzieć się z asu strony wiele ciekawych rzeczy o moim aucie, dzięki za stronke.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po uj odwrocone klemy .. nie lepiej ci odwrocic akumulator 180' ?? juz widzialem takie wykonanie kilkukrotnie i mi sie podoba Smile kabli styknac styknie, a nawet u mnie w winniem latwiej by sie to przykrecalo nie bojac sie zrobic zwarcia .. Neutral po ostatnim pol klucza nie mam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
starhaze
*
*


Dołączył: Jun 06, 2006
Posty: 10

PostWysłany: Pią Cze 09, 2006 13:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra juz pozamiatane

Odpalił na gazie na nowym aku. Pojechałem na stacje, zatankowałem i jeździ na benzynie też. Ale niemożliwe mi sie wydaje że wcześniej wyjeździłem benzyne tym bardziej że dolałem 2 x po 5l, czyżby to było mało na rozruch ?

Ale co się naczytałem i nauczyłem przez te 2 dni strachu to moje, nikt mi nie zabierze.

Przy okazji jak sprawdzałem iskre, nasuneło mi się pytanie jak we własnym zakresie wymienić te 3 świece z tyłu silnika V6 ? 3.0 mitsubishi) Smile
Oraz gdzie znajde listwe paliwową doprowadzającą paliwo do wtryskiwaczy żeby na przyszłość móc sprawdzić zasilanie w paliwo. ?

Aha przy okazji sprawdziłem przy pomocy kontrolki kody błędów i zidentyfikowałem jako [ 1 2 4 2 5 5 ]. Jak to zinterpretować ?

Pozdrawiam
haze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak chcesz mieć pompe w zbiorniku w dobrej kondycji to proponuje mieć conajmniej 10-15L non stop paliwa Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group