www.asu.pl :: Zobacz temat - Gas Save from USA!!!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gas Save from USA!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
vacekw
*
*


Dołączył: Nov 19, 2005
Posty: 5

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 20:40    Temat postu: Gas Save from USA!!! Odpowiedz z cytatem

NA aukcjach ebay.com w USA pojawiło się bardzo dużo takich rzeczy. Tu podaje link:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SAVE-GAS-16-HP-Expedition-Excursion-Windstar-31-MPG_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42604QQitemZ8054951983QQrdZ1
Czy ktoś może mi powiedzieć czym sie to je i do czego służy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 22:17    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Witaj vacekw!
To cos ma niby powiekszyc o 16% moc konna auta i az o 31% zmniejszyc zuzycie paliwa. Jak to sie montuje, to widac na zdjeciu. Pisza, ze poprzez te wyciete zeby powietrze wchodzi dalej jak tornado. Maja na mysli, ze w sposob okretny:), powietrze wchodzac - kreci sie i obraca, co powoduje ze szybciej dostaje sie do srodka i przez to z jednej strony samochod dostaje wiekszego poweru, a z drugiej strony comp odczytuje z sensora o2 ilosc powietrza i w rezultacie odcina lub przycina dostawe paliwa co powoduje poprawe w spalaniu. Powoluja sie tu na przyklad spuszcznia wody z wanny, ktora szuka sobie najszybszego sposobu splyniecia, w sposob wlasnie okrezny ( tornado). Ciekawe czy to prawda, ze to wszystko za sprawa tego szybszego wplywu powietrza....?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
micruz
*
*


Dołączył: Nov 07, 2005
Posty: 34
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z opisu który tam zamieścili wynika w dużym skrócie:

Zmniejsza zużycie benzyny do 31% (Gas to po ichniemu benzyna)
Zwiększa moc do 16%

A wszystko to jak napisali (tak w dużym skrócie) dzięki zwiększonemu i ułatwionemu przepływowi powietrza...

Hmm...a czy to działa tego nie wiem. Smile

Dodane za chwilę:

Widzę że napisałem to samo co kolega wyżej ino lekko później i w większym skrócie Very Happy[/i]
_________________
Przemek.

Dodge Stratus 2.0, bez gazowni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pią Kwi 14, 2006 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja sie wkurzylem i wlasnie sobie robie projekt mixera gazu wlasnie na takim "wytwórniku" tornada Smile

zobaczymy jak wyjdzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Kwi 14, 2006 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobre dobre:) moim skromnym zdaniem wszystko co stoi na drodze powietrza do silnika trza usunac a nie dokladac jeszcze pokrzywiona puszke od piwa:) kilka lat temu widzielem na jakiejs amerykanskiej stronce podobne cos ale ze smigielkiem:) mozna bylo podlaczyc pradnice od rowera i miec dodatkowe zasilanie czegos tam chyba-no bo po co:)
pozdrawiam!
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Kwi 15, 2006 0:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i tu jest brak zrozumienia Smile


otoz w moim przypadku jest sobie parowniczek .. z niego wychodzi rurka z jakas tam dziwnie przygotowana mieszanka gazu.. dalej jest acturator, czyri krokowka do gazu .. z tego wychodzi dalej kilka cm wezyka tej samej grubosci ze 3cm srednicy i wklejone jest w mufke za filtrem powietrza tuz przy poczatku kolektora powietrza ..

jak wiadomo taki sposob wrzucania mieszanki jest srednio dobry .. tj mieszanka nie jest rownomiernie rozprowadzona w powietrzu. chodzi mi o to ze w momencie powstawania zawirowan zaraz spod "puszki po pivie" braloby mieszanke gazu i w ten sposob lepiej go mieszalo ...


czy teraz widzisz w tym sens?



p.s.
jak tam magnesy? jakies roznice widac juz w spalaniu i pracy ?
magnesowales gaz tez czy tylko powietrze i benzynke?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Kwi 15, 2006 11:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrozumialem aluzje z magnetyzerami:)
co do puszki po piwie to w twoim wyjatkowym przypadku moze pomoc gdyz masz niefachowy "mikser" wykonany z rurki wklejonej w rure od powietrze i na zasadzie systemu venturiego powietrze z obcietej pod katem rurki "zasysa" gaz ktory niezbyt dobrze sie z nim miesza:) zauwaz jednak ,ze na tej aukcji polecaja to stosowac do aut na benzyne a nawet z wtryskiem i tegraz juz mi sie trydniej domyslac w czym to pomoze . zgodzisz sie,ze mna,ze taki wir zwolni generalnie przeplyw(chociazby dlatego ze droga pojedynczej czasteczki powietrza bedzie dluzsza bo prowadzi spiralnie) a tego sie unika(magnesy nie zwalniaja;). normalnie montuje sie miksery ktore sa jaby odcinkiem rury i maja po obwodzie dziurki(jak w kuchence ) tyle ze do wewnatrz. wtedy powietrze zasysane z filtra mieszane jest z gazem znacznie lepiej. proponuje wykonac,zamontowac sprawdzic i opisac. mi tez nie wierzyli w magnesy a jednak je mam wiec trza ,jak to mowi bolec "kokodzambo i do przodu"Razz
pozdrawiam!
zycze mokrych jaj i nie tylko!!!
darek:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Kwi 15, 2006 14:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no mixer zwany fachowo brakiem mixera Wink mam inny patent zeby to zrobic .. musze zdjac ta mufke i wymierzyc .. bedzie dzialac ..

z magnesami nie aluzja .. pytam sie z ciekawosci jak to zrobiles w koncu i czy dziala tak jak niektorzy pisza ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Kwi 15, 2006 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrobilem to tak fachowo jak tylko sie dalo(wyglada na to,ze bardziej niz 99% tego co mona kupic na allegro) czy dziala-mysle ,ze tak bo silnik mimo 120tys mil chodzi jak zegarek, 3 lata na gazie i nic sie nie dzieje. spalanie gazu jest takie jaki przed magnetyzerami benzyny9czyli spadlo o ok 1,5 litra). kosztowalo niewiele,zabawy bylo kupa i najwazniejsze-satysfakcja:)
wazne abysmy zdrowi byli:)
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Kwi 15, 2006 23:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na gaz zakladales magnes?
jak zalozyles magnesy na dolot powietrza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 16, 2006 0:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nawiazujac do tematu przypomniały mi się takie pojecia jak przrpływ LAMINARNY gdy wszystkie cząsteczki płyną równolegle i TURBULENTNY czyli bużliwy, z zawirowaniami.
Budowanie różnego rodzaju kryż i ostrych załamań np w rurociagach,powoduje zawirowania płynów, gazów, co w znacznym stopniu zwiększa opory przepływu. Zakładajac ,czego nie jestem pewny, że na krutkim odcinku przepływ "śrubowy" usprawni przepływ pozostaje pytanie co dzieje sie w kolektorze gdzie strumień wirującego powietrza rozgałęzia sie.
Łatwo sobie wyobrażić że zawirowania i to bardzo znaczne. oraz zpowodowane tym różne powstające podciśnienia, prędkości i wydajności przepływu. Należy wiec podchodzić ostrożnie do tego typu pomysłów.
Inną sprawa jest natomiast wymuszenia tym sposobem lepszego mieszania gazu z powietrzem. Należało by jednak nie dopuszczać do powodowania zbyt dyżych zawirowań
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Kwi 16, 2006 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak najbardziej masz racje Smile

bede powodowal male powierzchniowe zawirowania na powierzchni mieszalnika/mixera gazu .. powiedzmi takie cos jak gwint w lufie pistoletu, tak aby wprowadzic zewnetrzne warstwy powietrza w ruch bardziej inny niz liniowy Wink aby podcisnienie powstajace przed zassaniem gazu zmienialo lekko kierunek...



a tak ogolnie to chyba wyjdzie mi mixer palnikowo-dyfuzorowy, czy jak to inaczej tam sie odmienia .. chyba wiadomo ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ANDREA
*
*


Dołączył: May 08, 2006
Posty: 26
Skąd: CZELADZ

PostWysłany: Nie Maj 14, 2006 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Urządzenie to przypomina mi w 100% wielki szum w motoryzacji polskiej z końca lat 80-tych lub początku lat 90-tych,nazywało sie to turbinka KOWALSKIEGO.Maluchy miały palić po 3litry,duże Fiaty po 6litrów.
Niktórzy znajomi to montowali,efekt był mizerny.Po pewnym czasie sprawa ucichła.A amerykanie dopiero teraz na to wpadli.
Każdy sposób jest dobry na zrobienie kasy.
_________________
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORD WINDSTAR 3,0/96 ZAGAZOWANY BARDZO DOBRZE, DWA Z PLUSEM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Maj 15, 2006 4:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziala to to na takiej samej zasadzie jak strumienica naddzwiekowa w ukladzie wydechowym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group