www.asu.pl :: Zobacz temat - zmniejszenie obrotów
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zmniejszenie obrotów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 13:04    Temat postu: zmniejszenie obrotów Odpowiedz z cytatem

witam po raz kolejny, tym razem chcialbym zmniejszyc o jakies 150-200 obroty silnika,dlaczego i po co juz pisze. od jakiegos czasu przy wlaczonym silniku krokowym na biegu jalowym wzrastaly mi obroty do jakis 1500 - 2000 tys./obr. i spadaly do jakis 1000 - 1200 tys./obr. , natomiast kiedy chcialem wrzucic bieg obroty ponownie wzrastaly co powodowalo ze skrzynia zajebiscie stukala, przestraszylem sie ze skrzynia moze sie rozleciec i odpialem owy silnik krokowy. tym oto sposobem mam teraz obroty w granicach 820 obr. na biegu jalowym ale to i tak za duzo, kiedy jeszcze nie mialem z tym problemów z ciekawosci zmierzylem jakie mial obroty i wyszlo ok. 650 obr. srubka przy przepustnicy jest maksymalnie odkrecona ale mam jeszcze jeden pomysl na zmniejszenie obtorow ale nie wiem czy jest on dobry, chodzi mi o czujnik położenia przepustnicy, wiem ze najpierw nalezy zmierzyc napiecie na nim i dopiero wtedy probowac w ktoras strone delikatnie obrocic.co Wy sadzicie na ten temat?

zapłon jest prawidłowo ustawiony na 10 stopniach,
olej, świece, przewody, kopólka, palec, modul aparatu zaplonowego oraz wszystkie filtry wymienione,
komputer nie pokazuje zadnych bledow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 10:48    Temat postu: TPS Odpowiedz z cytatem

TPS powinien pracowac w zakresie 0-5V i nie powinien miec przerw. Minimalne ustawienie TPS wynosi ford-0,8 V w TS-0.40-0.60 itp (nie wiem jaki samochodów masz). Ale moim zdaniem to nie jest przeczyna. Nie wiem czy bez diagnostyki sie nie obejdzie. Napewno jest cos z ukladem dolotowym powietrza. Moze przepustnice masz zabrudzona i dobrze nie zamyka jej (osad na sciankach) ??

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest to taurus z 88 3.0. chyba wyjme przepustnice bo znalazlem maly luz na tej manetce co wychodzi z kolektora, ma to jakies duze znaczenie(chodzi mi o ten luz)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 6:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdzilem przepustnice,wyczyscilem kanal dolotowy i sama przepustnice. dobrze sie zamyka i to chyba nie jej wina, sprawdze jeszcze czujnik polozenia przepustnicy, mam drugi 100% sprawny i zaloze go i wtedy sprobuje.ale jak macie jakies pomysly to milo bedzie jak sie podzielicie tym ze mna. pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group