www.asu.pl :: Zobacz temat - Nietypowe obiawy chrysler voyager 3.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nietypowe obiawy chrysler voyager 3.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 15:13    Temat postu: Nietypowe obiawy chrysler voyager 3.3 Odpowiedz z cytatem

Witam.Jestem nowy ,szukałem tematów z takim problemem jak mój znalazłem jeden ,ale nie wiem jak sie skończył bo się urwał.a więc napisze swój od początku .auto to chrysler voyager 3.3 1997r 363000 przebiegu z
lpg. miałem założony zwykły gaz spalanie ok14-18l no ale chciałem aby lepiej chodził,mniej palił i nie strzelał więc założyłem mu używaną sekwencyjną instalacje kme.dodam że na pb nigdy nie było problemu,na kme zaczoł palić mi 22-26l lpg i na biegu jałowym pyrpolił nawet sonde nu założyłem nową bo niby uszkodzona i wyczysciłem przepustnice,więc zmieniłem instalacje na stag 300 od bmw 2.5l,no i wtedy się zaczeło na pb przydławia mi się lub gaśnie na lpg zawsze zgaśnie ,podczas jazdy czuc szarpnięcia i spadek mocy oraz prędkościomierz szaleje pierwszy błąd jaki powstał zbyt uboga mieszanka,drugi uszkodzony map sensor ,trzeci błąd obwodu czujnika temperatury.sonda nowa map sensor wynieniony,czujnik temp.nowy i to samo.dławi się i gaśnie,traci moc nawet jak odłącze lpg to na pb też się przydławi lub zgaśnie,jak wymieniłem map sensor było jeszcze gorzej ,to zmieniłem filtr powietrza i dołożylem mase to było ok 1 dzień i znów to samo,wymieniłem czujnik temp wody ,skasowałem błąd jakby i było super ale tylko 2 dni i to samo,mam go od roku ok5 miesięcy chodził na kme ,4 tygodnie temu wymiana sondy ,3 tygodnie temu zmiana lpg na stag 300.może ktoś pomoże.dziękuje i pozdrawiam

P.S.byłem teraz w garażu i sprawdziłem kody błędu metodą kluczykowania w wyszłomi coś takiego
1251322155 a jeszcze wcześniej 12223551322155


Ostatnio zmieniony przez rkadiusz dnia Pon Lut 22, 2016 20:40, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 19:16    Temat postu: Re: nietypowe obiawy chrysler voyager 3.3 Odpowiedz z cytatem

rkadiusz napisał:


P.S.byłem teraz w garażu i sprawdziłem kody błędu metodą kluczykowania w wyszłomi coś takiego
1251322155 a jeszcze wcześniej 12223551322155


ale bałagan masz
12,51,32,21,55
12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora.
51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
32 Nie działają mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie oprócz Turbo) zespół sterowania nie widział zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR.
21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
55 Koniec kodów.
a nie rozważałeś możliwości aby oddać go do jakiegoś fachowca ?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak ale wszystko było ok do momentu wycięcia instalacji lpg firmy kme i podłączeniu stag 300 ,auto chodziło na pb bez żadnych problemów w stagu podłączone mam teraz wszystko we wtykach i nie ingerowałem w instalacje.Po wycięciu kme wszystko zostało polutowane i dobrze zaizolowane,dlatego dziwi mnie jak teraz auto chodzi

Ostatnio zmieniony przez rkadiusz dnia Pon Lut 22, 2016 20:43, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Apropo fachowca,to byłem u jednego takiego który podłączył mi auto i wykazało uszkodzony map sensor i czujnik temp wody ,po przełożeniu map sensora też się przydławił to stwierdził ,że uszczelka pod głowicą jest walnięta i dlatego strzela w wydech ,na drugi dzień wumieniłem czujnik temp wody skasowałem błedy i było ok 2 dni

Ostatnio zmieniony przez rkadiusz dnia Pon Lut 22, 2016 20:43, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam jeszcze ,że cisnienie w kolektorze ssącym wynosi 35kpa,sonda ma od 0.08v ,do 0.850v ,co mogłem sprawdzić to sprawdziłem ,czy macie jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić jeszcze?

Ostatnio zmieniony przez rkadiusz dnia Pon Lut 22, 2016 20:45, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prosiłbym Cie o poprawienie pisowni w swoich postach .
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam,po prostu żyje w strasznym stresie a auto mnie dobija

Ostatnio zmieniony przez rkadiusz dnia Pon Lut 22, 2016 20:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozumiem Twoja frustracje trzymam kciuki za powodzenie ,ale nie tłumaczy Cie ze nadal zaczynasz zdania z małej litery ,edytuj proszę, swoje posty i popraw pisownie .Nikt tu nie wymaga byśmy pisali składnie i bez błędów ale podstawowych zasad należy się trzymać.
Napisz skąd jesteś ,może jest ktoś z Twojej okolicy co by Ci pomógł fizycznie .
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Lut 22, 2016 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Okolice Konina woj Wlkp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Sro Lut 24, 2016 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie.
Mam pytanie;czy powodem moich problemów z chryslerem może być zawór EGR a raczej pewnego rodzaju czujnik podciśnienia to jest ten który podłączony jest do zaworu EGR,jest tam membrana i ona jest uszkodzona,czy może mieć to wpływ ma złą prace silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sro Lut 24, 2016 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mysle ze moze aczkolwiek nie musi ,ale niech sie wypowie ktos bardziej obeznany w EGR
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Sro Lut 24, 2016 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo generalnie to podciśnienie otwiera zawór EGR,jest ono połączone z kolektorem ssącym i EGR,jest ono też połączone do elektryki, może to jest jakiś miernik EGRa?

P.S.zapomniałem dodać ,że w tym tz.czujniku(sterowniku) EGR znajdowała się woda być może coś tam w nim zostało uszkodzone
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Sob Lut 27, 2016 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie.
Dziś przełożyłem sonde i to samo,w sumie to wymieniłem ;sonde,czujnik temp wody,map sensor i to sam już nie wiem co by tu zrobić. Może komputer padnięty? Ma ktoś jakieś pomysły?kody błędów są te same
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Lut 29, 2016 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś znów zajrzałem do mojego voyagera i znów mam pytanie;
odłączyłem czujnik temp wody auto zaczeło trochę falować ale już się nie dławiło ,nie gasło i miało moc ,czyli już nie miało ubogiej mieszanki .Podpiołem czujnik z powrotem i auto chodziło normalnie tylko zaświecił mi się Service Engine Soon,prawdopodobnie wyskoczył błąd w obwodzie czujnika temperatury wody,ale za to auto pracuje normalnie .
Czujnik wymieniłem na nowy z tym,że różni się on od poprzedniego wtyczką ,w sklepie powiedział,że tylko taki mu wyskakuje (FAE 33335) a ja miałem o numerach 33004281.
Moje pytanie brzmi;czy ten czujnik może powodować ubogą mieszankę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rkadiusz
*
*


Dołączył: Feb 19, 2016
Posty: 11

PostWysłany: Pon Maj 30, 2016 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie. Aby zakończyć mój temat napisze co odkryłem i jak go rozwiązałem. Powodem ubogiej mieszanki były za małe dysze gazowe w instalacji lpg,nie wiem dlaczego na pb miał też ubogo ale miałem dysze gazowe 2.0 po rozwierceniu na 2.5 przy kalibracji wyskoczyło mi że dysze są zbyt duże ale auto zaczeło normalnie pracować a błąd który był i kontrolka która się świeciła znikła a auto wreszcie odżyło .Dziękuje wszystkim za pomoc i Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DieselPower
*
*


Dołączył: Aug 18, 2016
Posty: 2

PostWysłany: Pon Sie 22, 2016 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć wszystkim! Muszę podłączyć się pod temat, bo nie mogę wpisać tytułu w nowym wątku i nie można w niego kliknąć. :/

Jest taka sprawa z moim Voyagerem, a raczej Town & Country 3.8 z 97r. Otóż chodzi nie równo na obrotach tak do 2500. Ale od początku:

Kupiłem go niesprawnego, więc dałem do mechanika by odpalił. Wymienił pompę paliwa w zbiorniku, chodzi ale nie pokazuje stanu paliwa (jest LPG więc nie zależy mi aż tak bardzo na tym). Do tego wymienione kable WN. Chodził ładnie, ale skoro jest sekwencyjna instalacja gazowa, to warto by było się nią zająć, bo nierówno chodził, strzelał itd., a spalanie tych aut znam i gaz jest bardzo opłacalny w nich, zwraca się po roku. Dałem do naprawy u eksperta firmy "AG" tej od Zenitów, Compactów itp. Mniej więcej to ogarnął, bo wcześniej komputer pokazywał nierealne wartości ciśnienia w silniku, wymienił wężyki ciśnieniowe, przełożył wiązki z listew wtryskowych (2x 3 wtryski), było źle podłączone i wyregulował. No i teraz zaczęło się najgorsze.

Po wyregulowaniu gazu silnik teoretycznie chodził dobrze, ale tak nie jest. Zarówno na benzynie i gazie strzela przy ruszaniu z miejsca, rzuca przy stabilnej jeździe przy 1500 obrotach i 2000 obrotach. Trzech mechaników powiedziało, że wypada zapłon i trzeba ogarnąć na benzynie, to na gazie też będzie chodził. No to lecimy z tematem i szukamy. Najpierw wymienione świece, choć były dobre (100zł), cewka zapłonowa nowa (300zł), wcześniej kable sprawdzone ponownie i są dobre. Komputer pokazuje błędy EGR i alternatora. Sprawdzamy ładowanie, okazuje się słabe, wymieniam alternator i ładowanie jest ok. Sprawdzam EGR, ten okazuje się że ma zaślepioną rurkę ciśnieniową, więc skoro wcześniej chodził dobrze z tym zaślepieniem, a to teraz nie powinien mieć na to wpływu. Szukam dalej i nie wiem już co robić.

Sprawdziłem metodę kluczykowania, większość udało mi się rozkodować, ale za każdym razem podaje inne błędy, np. raz jest błąd 13, 14, innym razem 21, czyli błędy wskazujące na uszkodzenie map sensora, tyle że włożyłem dwa na podmiankę i bez zmian.

Pytanie do Was, co może mieć jeszcze wpływ na nierówną pracę silnika? Jakieś porady jak zdiagnozować i wykluczyć kolejne elementy?

Dodam jeszcze, że po przekroczeniu powiedzmy 2500 rpm, silnik chodzi lepiej, wkręca się do końca i ciągnie tak jak powinien, ale taka jazda jest nieekonomiczna, nierealna po mieście, w korkach i nie można się wygodnie oraz w spokoju przemieszczać tym "kanapowcem".
Jeszcze jedna rzecz - przy ruszaniu słychać takie strzelanie jakby w plastikowej komorze, choć to trochę dziwne, bo kolektor jest z alki, a z resztą znam typowe strzelanie LPG sekwencji.

Może zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika od Chryslerów w Bydgoszczy?

Pozdrawiam!

=================

Temat póki co rozwiązany, okazało się, że jedna świeca miała zbyt małą przerwę, najpewniej mechanik uszkodził przy montażu.


Ostatnio zmieniony przez DieselPower dnia Wto Sie 23, 2016 15:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 23, 2016 4:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najpierw powinieneś ogarnąć aby silnik dobrze pracował na benzynie a potem dopiero zajmiesz się gazem, to ze wymieniłeś świece i przewody nie świadczy że są one sprawne , napisz nam co to za świece kupiłeś oraz jakiej marki przewody, polecę tobie inne forum tam jest więcej użytkowników Voyagerów www.tajemnicevoyagerow.inten.pl
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Wto Sie 23, 2016 6:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DieselPower napisał:
nie mogę wpisać tytułu w nowym wątku i nie można w niego kliknąć. :/



By temat byl widoczny i można było w niego klikać to pisz go bez użycia polskich znaków ,
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DieselPower
*
*


Dołączył: Aug 18, 2016
Posty: 2

PostWysłany: Wto Sie 23, 2016 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem póki co rozwiązany, okazało się, że jedna świeca miała zbyt małą przerwę, najpewniej mechanik uszkodził przy montażu. Co ciekawe kilka osób sprawdzało iskrę itd. Człowiek się prosi mechaników, żeby sprawdzili dokładnie, to nie... Wink

@robisum1 Dzięki, zapamiętam, bo może się przydać jeszcze kiedyś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Wto Sie 23, 2016 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i gitara ,niby nic a ile zachodu
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group