www.asu.pl :: Zobacz temat - Wolne obroty?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wolne obroty?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
leon
*
*


Dołączył: Dec 09, 2005
Posty: 5

PostWysłany: Wto Mar 14, 2006 8:58    Temat postu: Wolne obroty? Odpowiedz z cytatem

witam

moj problem jest nastepujacy:

- auto gasnie przy mocnym nacisnieciu chamulca (przy chamowaniu w trakcie jazdy, na postoju nie)
- auto gasnie w trakcie mocnego skrecenia kierownicy (na postoju i w trakcie jazdy)

na stronach internetowych znalazlem porady dotyczace wyczyszczenia czujnika wolnych obrotow odpowiedzialnego za podbijanie obrotow przy zwiekszonym obciazeniu silnika spowodowanym uzyciem wspomagania.
Pojechalem do serwisu wyczyszczono mi czujnik, co pomoglo na 2-3 dni.
Dodawanie gazu w trakcie pokonywania zakretu rozwiazuje problem, lecz nie jest ani komfortowe, ani bezpieczne.
Ostatnio auto zgaslo mi przy 60kmh na luku co uwazam za doznanie dosyc niebezpieczne wiec chcialbym sobie jakos poradzic z problemem.
Serwisy z ktorymi mialem do zcynienia nie do konca wzbudzja moje zaufanie (mam wrazenie ze chetnie naprawia,wymienia wszystko niezaleznie czy jest zepsute czy nie ), wiec wolal bym zlecajac naprawe wiedziec co najprawdopodobniej jest zepsute.

auto - WIN 98
silnik - 3,8L

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Mar 14, 2006 9:54    Temat postu: regulator Odpowiedz z cytatem

Bez zbadania samochodu komputerem ciezko postawic 100% diagnoze. Ale jak na moje oko to musisz wymienic ten silniczek krokowy. Czyszczenie pomagana na jakis czas. Nowy to nowy. A z tego co piszesz to wlasnie sa typowe objawy uszkodzonego regulatora.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miałem podobne objawy i przyczyną był właśnie silnik krokowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mwsakwa
*
*


Dołączył: Dec 27, 2004
Posty: 119
Skąd: Busko ZdrĂłj

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co powiecie na takie objawy: powolne spadanie obrotow przy zmnianie biegow, wzrost obrotow prz chamowaniu, a po 3 dniach brak mozliwosci odpalenia (tylko na "popych" rozrusznikiem, ladna praca ok 3-4 tys obrotow a na wolnych gasnie). krokowy wolnych wyczyszczony i chodzi w pelnym zakresie bez przyciec.
_________________
TS 2,3 93 na kolkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
leon
*
*


Dołączył: Dec 09, 2005
Posty: 5

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 8:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za wskazówki
znalazłem aukcję z silniczkami krokowymi lecz nie wiem czy są ok (sorki ale absolutnie nie znam się na tym)
podaje link:
http://allegro.pl/item93570781_silnik_krokowy_klap_pow_vision_windstar_aurora.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 11:10    Temat postu: re Wolne obroty? Odpowiedz z cytatem

leon - miałem podobne objawy, ale tylko podczas jazdy (hamowanie na postoju nie powodowało gaśnięcia). WINI (który nie wiadomo gdzie zniknął z forum) powiedział abym skierował pobór powietrza z nadkola na środek komory silnika. Prawdopodobnie na zakrętach i podczas hamowania powietrze bezwładnością było wtłaczanie do filtra i silnik dusił się. Nie zrobiłem tego, gdyż musiałbym ciąć plastyki, ale po odkręceniu rury od nadkola i ponowne skręcenie razem, poprawieniu obudowy filtra (który był pęknięty po strzale) wszelkie problemy zniknęły.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
adamparker
*
*


Dołączył: Mar 30, 2006
Posty: 26

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

leon napisał:
dzięki za wskazówki
znalazłem aukcję z silniczkami krokowymi lecz nie wiem czy są ok (sorki ale absolutnie nie znam się na tym)
podaje link:
http://allegro.pl/item93570781_silnik_krokowy_klap_pow_vision_windstar_aurora.html


To co znalazłeś to są silniczki do klapek do nawiewów wnętrza więc zupełnie co innego .
Masz do wymiany silniczek krokowy i koniec . Z tym czyszczeniem to mit. Pomaga najwyżej na kilka dni co miało mijesce u Ciebie.

Adam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
leon
*
*


Dołączył: Dec 09, 2005
Posty: 5

PostWysłany: Wto Kwi 04, 2006 6:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok Smile

czy ktoś w tej sytuacji posiada takowy silniczek na zbyciu?

pozdrawiam


p.s. wyczyscilem silniczek i dzialal prawidlowo 1 dzień
p.s.2 czy moze ktos wie (pewnie tak) gdzie jest czyjnik oświetlenia w drzwiach kierowcy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Wto Kwi 04, 2006 7:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czujniki oswietlenia sa chyba przy samym zamku w windstarach w srodku pod tapicerka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Wto Kwi 04, 2006 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

leon - szukaj mojego postu jak rozebrać tapicerkę. Wyłącznik znajduje się przy zamku. Niestety nie wiem jak go wyjąć. Mam zapasowy na wymianę, gdyż oryginalny był zaklejony i ciągle miałem oświetlenie wnętrza, dzwonienie (lub po odłączeniu wtyczki brak sygnalizacji pozostawionych świateł itp...) Zrobiłem "prymitywną naprawę" w postaci popsikania WD-40 i pomogło. Odpukac - już rok chodzi.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group