www.asu.pl :: Zobacz temat - Plyn chlodniczy w obudowie filtra powietrza
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plyn chlodniczy w obudowie filtra powietrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sro Cze 10, 2015 12:23    Temat postu: Plyn chlodniczy w obudowie filtra powietrza Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie autko PTS 3.8 dzis wymienialem filtr powietrza ,a jako ze chcialem wyczyscic przedmuchac cala budowe ta ja zdjalem i okazalo sie ze w gumie jest plyn chłodniczy -niewielka ilosc
a tak to wyglada

http://zapodaj.net/0d84aa727652f.jpg.html


Silnik pracuje normalnie ,nie dymi ,ale co jakis czas trzeba uzupelnic plyn bo ubywa ze zbiorniczka
Korek od chlodnicy czysty no moze troche jest mazi sliskiej ale naprawde odrobina
a tak to wyglada


Co moze byc przycyzna takiego stanu rzeczy [/url]

acha i czuć pod maska jakby plyn sie spalał- wypalal na goracych elementach silnika
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG


Ostatnio zmieniony przez robisum1 dnia Nie Sie 02, 2015 16:58, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Cze 10, 2015 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyżby uszczelka pod głowicą? nie spala płynu to i nie dymi na biało,a gdzieś wywala na zewnątrz, ale aż do obudowy??
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sro Cze 10, 2015 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znaleźliśmy mały wyciek spod pompy wody ,dookreślimy 3 sruby bo byly slabo dokrecone na razie jest sucho ,obudowa filtra oczyszczona za dwa dni sprawdzi sie ponownie ,swoja droga to naprawde dziwna sytuacja z tym plynem w obudowie, jak on tam sie przedostał
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Nie Cze 14, 2015 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po dwoch dniach w obudowie byl znowu plyn bardzo malo ale byl
Macie jakieś pomysły którędy on moze sie przedostawać
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Lis 02, 2015 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy to moze byc wina pękniętego kolektora ssącego?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 6:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie to nie jest wina peknietego kolektora ssacego, choc akurat bolaczka plastikowych kolektorow bylo wykruszanie sie tworzywa za przeputnica a nad wydechem z przednich cylindrow.
Swego czasu byl wyciek spod gornego krocca chlodnicy i sikalo na okolo, byc moze to pozostalosc po poprzednim wlascicielu.
Od zakupu chlodnica byla wymieniana?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to juz nie wiem ,miałem zamiar zdemontować kolektor ssacy i sprawdzić .
Lukasz od lpg ,mnie nakierował w tym kierunku jak mu pokazałem zdjęcie płynu w obudowie filtra powietrza przy przepustnicy , powiedział ze jak pójdzie płyn na tłoki to będę miał po silniku
Znajomy miał kolegę,i jemu ponoć przez ten kolektor lub uszczelkę pod nim autko poszło do utylizacji .

Chłodnica jest teraz nowa ,była wymieniona ok 2 miesiące temu bo stara sie rozszczelniła .Jak załatałem w jednym miejscu to szczała w drugim .

Wczoraj rano jak zawsze maska w gore dolewka płynu i myślę odpalę popatrzę ,i po odpaleniu przez chwile leciał dymek z kolektora wydechowego przednich cylindrów naD króćcem idącym od chłodnicy do termostatu tym właśnie co poprzedni właściciel wymieniał bo mu pękł w Chorwacji ale tam nigdzie nie widzę by płyń wyciekał .
Potem w dzień kilka razy patrzyłem po odpaleniu pod maskę czy będzie dymiło z tego miejsca i nie dymiło.

Acha płynu ubywa nawet jak jest go mniej w chłodnicy ,nie musi byc pod korek ,ostatnio dolałem na raz pol litra:-(

A czy z tylu za silnikiem pomiędzy buda a silnikiem sa jakieś połączenia instalacji chłodzącej .

Gdzieś słyszałem ze jest jakiś płyn co sie wlewa do układu i potem używając jakiejś lampy widać ew. wycieki .

Zaraz pójdę i sprawdzę jak jest teraz ,po nocy .

Edycja:
Właśnie sprawdziłem .
Maska w gore i jak zwykle dolewam płynu (od ostatniej wczorajszej dolewki zrobiłem max 15km )ok 0,25l odpalam silnik przez chwile idą bąbelki powietrza w chłodnicy ,w miarę wzrostu temperatury płynu stan płynu w chłodnicy podnosi sie ,muszę zakręcić korek bo by wylatywał .

Teraz tez dymek tez leciał przez kilka sekund z tego samego miejsca az kolektor się rozgrzał .

Silnik po odpaleniu na PB pracuje równo na podwyższonych obrotach nie trzesie na poduszkach ,z rury leci biały dym ale tylko do momentu aż się rozgrzeje,to chyba spala się woda w tłumikach .

Moze zrobię mala dziurkę w tłumiku. Co o tym myślicie ?

Gdy płyn osiągnie odpowiednia temp do przejścia na lpg , po wciśnięciu pedału gazu by wszedł na odpowiednie obroty do przejścia na gaz w momencie przechodzenia silnik dławi sie i po przejściu na gaz zaczyna byc od razu słychać zawory sa nie równe obroty silnik lekko trzęsie na poduszkach .

Te klekotanie i trzesienie minimalizuje sie gdy trochę pojeżdżę i stukot jest mniej lub wcale nie słyszalny .
Ale obroty delikatnie zawsze falują

Sorrki ze opisuje problem z LPG-PB-Obroty ale bo to może mieć związek z ubywającym płynem
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posprawdzaj podlaczenia wezy do reduktora, moze gdzies twm cieknie i jest zapowietrzony,dlatego nie rowno pracuje.Sam reduktor tez bym sprawdzil czy nie nadaje sie do regeneracji.
Kolektor ssacy ja wymienialem,ale to byla uzywka,zobacz na rockauto czy mozna kupic nowke.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niemialem dziś już czasu by sie tym zajac
Kolektory na ROCKAUTO sa, ale najpierw muszę sprawdzić czy to wina kolektora bo koszt min.5 stówek jak nic .
Tylko jak ściągnę teraz kolektor to będę chyba potrzebował uszczelkę by go ponownie zamontować ,chyba dołożę silikon .
Sama uszczelka w POLEX to 180 zeta

W sobotę moj gaziarz próbował podłączyć sie z komputerem lpg z związku z tym ze sa takie objawy pracy silnika na gazie, i kuźwa tez problem, bo nie mogl .
.
A ty może podlanczales sie przez interfejs z instlacja lpg jak tak to powiedz ktorego programu użyłeś .
Ja wcześniej dostałem od Łukasza 1.2.1.0 i 2.6.0.0 a teraz podesłał mi 2.22.70.0

A po czym bede wiedzial ze reduktor jest do regeneracji
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pdaj nazwe kompa z gazu Lukiemu i jego zapytaj o ew.regeneracje reduktora,glownie moze byc mebrama walnieta,a jesli jest zapowietrzony to prY obecnych temp faza ciekla nie przechodzi w gazowa i go zamrazA
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No juz mu podalem sterownik to D.T Gas system GT708S -,ogólnie masa ludzi w necie pisze ze gt to kiszka z podlaczerniem interfejsa i kalibracja
te 3 softy mam właśnie od Lukiego .Jutro będę walczył .
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG


Ostatnio zmieniony przez robisum1 dnia Sro Lis 04, 2015 22:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 04, 2015 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odepnij weze chlodnicze od reduktora, tak aby ci plyn nie spierdolil, wyciagnij reduktor, rozkrec i sprawdz. A majac go juz na stole, kupilbym zestaw naprawczy i wszystko wymienil i przy okazji wyczyscil.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sro Lis 04, 2015 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzis zainstalowałem soft gas tech 2.22.70
Podłączyłem interfejs do kompa na usb zawołał o sterownik ściągnąłem i w menadżerze urządzeń wyszło ze jest COM4
Podłączyłem interfejsc do kostki diagnostycznej i odpalam program w laptopie
I duuupa
oto co mam cały czas na monitorze
http://zapodaj.net/c9e9953676009.jpg.html
JAKIES SUGESTIE ?

Wracając do ubytku płynu
Moze najpierw przed demontażem parownika odłączyłbym oba przewody doprowadzające i odprowadzające płyn , złączył je ze soba , pojeździł na samej PB i sprawdził czy będzie płyn ubywał ? dobrze kombinuje czy do dupy

Dzis rano znowu leciał dymek z kolektora pierwszych cylindrów i klekotał na PB do momentu rozgrzania[/img]
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lis 05, 2015 8:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobry pomysl.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Czw Lis 05, 2015 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzis nie zdążyłem sie juz tym zająć ,a czy nie wystarczy bym jeździł tylko na PB ,czy w ten sposób można byłoby wykluczyć lub potwierdzić ze wina leży po stronie reduktora?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group