www.asu.pl :: Zobacz temat - Byk zwariowal
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Byk zwariowal
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Lut 18, 2006 5:50    Temat postu: Byk zwariowal Odpowiedz z cytatem

Witajcie!
Jestem wlascicielem Forda Taurusa '96 LX.
Mam nadzieje, ze zechcecie mi pomoc i Wasze doswiadczenie pomoze mi rozwiazac dosc nie codzienny problem z instalacja elektryczna. Mimo iz jest tego troche zaczne od poczatku: 1. przy zakupie poprzedni wlasciciel poinformowal mnie o jedynej naprawie w tym aucie, a mianowicie o wymianie regulatora napiecia w alternatorze.
W pierwszy dzien przejechalem ok.700km z Torunia do Warszawy i do Bielska-Bialej. Byla zima ( Grudzien). Pewnego dnia zauwazylem, ze na desce bledna mi swiatla,kontrolki sie zapalaja obrotomierz padl a po chwili cale auto zgaslo i zostawilo mnie na srodku miasta. Kupilem drugi akumulator i autko jak nowe!... dopuki byl naladowany. Zawiozlem go do warsztatu. Naprawiono mi go w ten sposob, ze gdy przygazowalem swiatla sie rozjasnialy i podobnie oswietlenie wewnetrzne. Po opadnieciu obrotow do wolnych, wszystko sie sciemnialo i delikatnie, ale ciagle mrugalo. Od tej chwili tez nie mam juz kontrolki akumulatora odnosnie ladowania ( widze to jedynie po zegarku, ktory sie sciemnia i rozjasnia jak mu pasuje). 2.Nie mialem pojecia o samochodach z automatyczna skrzynia. Dobre kilka razy zakopalem sie w sniegu i przypalilem ja. Zawiozlem go do tego samego warsztatu. Naprawiono. Dwa dni pojezdzil i ponownie wpadal w bieg awaryjny. Odstawilem go ponownie. Okazalo sie, ze to wybierak. Nie mozna bylo znalesc nigdzie nowego wiec dali mi uzywany. Po wlozeniu uzywanego, po przejechaniu 4km. zaczelo mi sie wylanczac wspomaganie, mrugala kontrolka zapiecia pasow choc mialem zapiete, jak rowniez kontrolka " low coolant" od chlodnicy. Odstawilem go znow. Facet rozwiercil wybierak, przeczyscil zanitowal zpowrotem wsadzil i skrzynia chodzila idealnie, jednak problem elektryki pozostal. Rozprzeszczenil sie w zasadzie na: brak wycieraczek, oswietlenia wewnetrznego, brak ocieplania tylnej szyby, gdy zapalalem swiatla wlaczaly mi sie halogeny, gdy chcialem dlugie, to mialem krotkie, brak elektrycznie sterowanych szyb, radia , po przekreceniu kluczyka w stacyjce o jeden stopien auto samo zapalalo, a rozrusznik dalej krecil.... Odstawilem go znowu. Facet zaja sie teraz tylko elektryka.... Siedzial nad tym 1,5 dnia i wynik byl jak nastepuje: odzyskalem wszystkie utracone akcesoria oprocz swiatla tylnego przy cofaniu, tempomatu ( ktory wlaczy sie gdy nacisne "on", pod warunkiem ze trzymam noge na hamulcu, jak nie to nie dziala... Smile i clima control. Bezpiecznik odpowiedzialny za te trzy rzeczy, jest to 15A i nosi numer 6 na schemacie. Mam go wyjetego, poniewaz jezeli go wsadze, to podzas zaplonu rozrusznik nie przestaje chodzic. Auto jest na chodzie a rozrusznik dalej dziala. Boje sie go zepsuc. To sie dzieje tylko gdy wsadze biegi na ktorych moge auto uruchomic: "P" i " N". Bezpiecznik z koleji odpowiedzialny za starter to 10A i nosi numer 7 na schemacie w instrukcji. Blagam o jakas rade, co z tym zrobic? Podpalic go nie chce, lubie go... Smile Z gory serdecznie dziekuje ASU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 0:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie denerwuj sie ale nie wiem co to za szpec ci to robil bo odemnie nie wyjechgalbys w droge bez jednej nie dzialajacej zarowki !! A teraz na powaznie to przypadlosc forda i instalacji elektrycznych jest straszna a mianowicie kable dokladnie koszulki w ktorych sa pekaja w rekach co powoduje w wiazkach liczne zwarcia i potem glupieje cala elektryka a druga przypadloscia sa skrzynki rozdzielajace ktore tez nie wytrzymuja obciazen i powoduje komplikacje najlepszym rozwiazaniem jest wyprucie z takiego auta calej wiazki glownej i skrosowanie jej odnowa po dokladnym przejzeniu a da sie to zrobic w ciagu jednego dnia wiec zastanawiam sie co ten elektryk robil prawie 2 dni jak znam zycie to podozucal pare kabli i bardzie ci pokomplikowal problemy z autem wstaw to do kogos kto naprawde zrobi porzadek bo moze sie to skonczyc spaleniem auta na samym koncu z takimi cyrkami nie ma zartow w aucie chocbym chcial to nie jestem w stanie ci tego zrobic tlumaczac na forum Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 12:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj! Po pierwsze dziekuje za odpowiedz.
Poza tym powiadasz, ze znasz zycie? Chyba jednak je znasz, bo poczatkowo facet faktycznie zrobil mi pare "mostkow" i m.in. podlaczyl mi np. wspomaganie od czujnika z kolumny sterowniczej i zamknal obieg pobierajac prad lub mase z instalacji gazowej, ale ford jest madrzejszy i nie dal sie oszukac robiac wieksze dziwy... Efekt koncowy byl taki, ze poprosilem go aby odlaczyl mi wszystkie mostki i przywrocil mi instalacje do stanu poprzedniego i tak tez teraz jest. Na moj rozum to wlasnie jakies przebicie powoduje, ze starter uruchamia sie gdywszystkie bezpieczniki sa wlozone. Musze sprostowac jeszcze jedno: czlowiek, ktory "pracowal" nad tym nie jest elektrykiem, ale prowadzi firme specjalizujaca sie w naprawie samochodow amerykanskich, wiec myslalem... W tej chwili sytuacja przedstawia sie nastepujaco: ja moja zona i dziecko mieszkamy w Irlandii. Jestem skazany wiec albo na znalezienie kogos tutaj, albo na poradzenie sobie samemu. Zapewniam Cie, ze tylu anomali jak w Irlandii nie spotkasz nigdzie. Teraz musze wymienic olej w skrzyni i szukalem odpowiedniego w serwsie forda, gdzie powiedzieli mi ze nie maja oleju do "tego" auta, chyba ze podam im specyfikacje oleju, bo te ktore maja nie wiedza czy sa do skrzyn automatycznych czy manualnych... wyobrazasz to sobie...?!!! Laughing Bede chyba sam probowal.... Powiedz mi prosze tylko gdzie jest ta wiazka glowna? Czy ona odchodzi od skrzynki z bezpiecznikami w srodku samochodu pod kierownica, czy chodzi o skrzynke z przekaznikami pod maska? Przejechalem tym autem samemu droge z Polski do Irlandii (ok. 2400km.) "jednym ciagiem". Poszlo mi tylko wspomaganie, ktore samo sie naprawilo po dotarciu do celu. Swiatla same mi sie zapalaja czsami przy zaplonie, i to wszystko, no i ten starter. Wielkie dzienx za jakakolwiek rade. Zapewniam Cie, ze jesli nidam sobie rady, to spotkamy sie w Polsce. Jestem z Bielska - Bialej i zrobie "wszystko", by naprawic moje drugie baby:) Aha! posiadam 97% schematow elektrycznych do forda taurusa 96 lx. Jesli komu potrzebne to klikajcie na akcj@interia.pl Pozdrawiam wszystkich milosnikow amreykanskiej motoryzacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to po koleji zdemontuj skrzynke z bezpiecznikami i po koleji odpinasz po jednej kostce sprawdzajac czy cos sie zmienia jezeli jest tak samo zle to wkladasz spowrotem i nastepna wkladajac jednoczesnie bezpieczniki i patrzysz czy sie nie uspokajaja szalenstwa z elektryka pamietajac aby nie zaczac od wypiecia zasilania glownego bedzie to kosc z grubymi bardzo kablami zabierasz sie za te cienkie najpierw gdy trafisz po wypieciu ktorejs kostki ze sie uspokoilo to prujesz ta wiazke przegladajac kabel po kabelku czy gdzie nie jest przytarty jezeli w skrzynce bezpiecznikowej nic nie wskurasz to bierzesz sie za ta ktora jest pod maska pamietaj ze te kable sa wszystkie potrzebne zebyc czegos nie powycinal bo akurat sie polepszylo Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 21:46    Temat postu: do Jarecek Odpowiedz z cytatem

Jestes wielki. Dziekuje Ci!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie jestem nacjonalista ale...zawsze wiedzialem,ze poziom wiedzy ogolnej tzw przecietnego obywatela polski jest kilkuktornie wyszy niz alternatywnego unii europejskiej czy tez stanow. dodajac do tego fakt,ze 80 % ludzi w polsce nie rozumie tekstu czytanego przez lektora "wiadomosci" zaczynam wierzyc,ze jestesmy bogami...
moze trza brac nogi za pas i jechac do no irlandii zakaldajac tam warsztat bo chyba kazdy (nie mechanik) potrafi odroznic olej do silnika od tego do automatu,ten od automatu od manuala a co do specyfikacji to sa og. dostepne wiec wystarczy chciec...
i pomyslec,ze "tam" uslugi sa kilkakrotnie drozsze...
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 14:01    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Tak przy okazji dopowiem, ze olej znalazlem sam na stacji benzynowej Statoil, i to ten ktory potrzebowalem. Znam jednego Bulgara, ktory z zawodu jest mechanikiem i nie moze sie od pracy odgonic, a notabene jest tu nie legalnie! A motto kazdego Irlandczyka to: " Jesli da sie zrobic trudniej, to to zrobie.." Nie maja zadnej organizacji i nie lubia ludzi niezaleznych. Nie narzekam, poprostu to ulatwia mi sprawe... Jestesmy w stanie wszystkim ich zaskoczyc. Ostatnio rozmawialem z irandczykiem, bo podobalo mu sie moje auto. Pytal co to za silnik, wiec mowie mu, ze 3.0 V6... a on pyta mnie co to jest V6?... Niewiedzialem jak po angielsku jest tlok, wiec tlumacze mu ze "to cos" jest pod zaworami, i pokazuje mu rekoma w literce "V", ruszajac rekoma w gore i w dol na podobienstwo ruchu tlokow... nic nie dalo sie zrobic.... Przeciez, kazde dziecko u nas w wieku od powiedzmy 15 lat wiedzialoby o co chodzi... To nie jedyny przypadek, ale nie bede juz wiecej ich "oczernial" stwierdzajac poprostu fakty Smile ...Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 21:34    Temat postu: mechanicy Odpowiedz z cytatem

To prawda. Np. amerykanie jak cos jest popsute to wymieniaja ( nie potrafia naprawic, pokombinowac, cos przerobic). I tak ogolnie jest zagranica... Polacy w tym zawodzie sa cenni.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja miałem ..taki przypadek..w niemczech..jechalismy fiatem dukato..do przejechania..ok ..500km...noc..po przejechaniu ok200...uslyszałem ,,hurgot,,pod samochodem...stop...okazało sie zerwana guma od tłumika...tłumik tylni ciagnie sie po ziemi...niemiec w lament kto to naprawi..ile zapłaci za przyjechanie auta pomocy drogowej...czas nas poganiał...cóz to za awaria dla nas polaków ...kawałek drutu znalezinego gdzies w gratach samochodu i..5min roboty załatwiło sprawe..nie mógł..chłopina zrozumiec ze cos takiego mozna wymyslec...dojechalismy ...oddał..sobie samochód do naprawy ...oni maja kase ale wyobrazni i troszke abstrakcyjnego myslenia za grosz..i takich przykładów móglbym podac mase...po prostu myslenie polaków nie boli ...tak trzymac...pozdrawiam....
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 4:19    Temat postu: Ciag dalszy byka Odpowiedz z cytatem

Witaj Jarecek!
Sprawdzilem obie puszki i nic. Tam nie ma zwarcia. Po zalozeniu skrzynek wlozylem wszystkie bezpieczniki (to znaczy wlozylem ten jeden). Rezultat: nie mialem pawer windows. pawer steringu (ale tylko nabiegu, bo na P i N bylo wspomaganie), rozrusznik tylko przez dluzsza chwile nie krecil podczas pracy silnika, potem zaczal od nowa, i nie bylo wycieraczek. Gdy przelaczalem z P na R mrugnela zawsze kontrolka pasow i plynu chlodzacego. Wyjmuje ten bezpiecznik, i wszystko wraca do normy, z tym ze nie mam cruice control, back light i clima control. Za to jest odpowiedzialny ten fuse. Bede jeszcze probowal wyjac bezpiecznik obok, ten od startera. Jestem ciekawy co powie. Na moje to Jak mowiles Ty. Cos, gdzies na kablach. Mialem nadzieje, ze to skrzynki, bo zeby do kabli calych sie dostac, to po drodze musze duzo rzeczy powyjmowac i nie mam gdzie tego robic , poza tym mnie to dniowki nie zajmie. Dam znac zaraz po eksperymencie z tym drugim fuse. Pozdrawiam serdecznie wszystkich. Taurus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 4:31    Temat postu: Re: Ciag dalszy byka Odpowiedz z cytatem

taurus napisał:
Witaj Jarecek!
Sprawdzilem obie puszki i nic. Tam nie ma zwarcia. Po zalozeniu skrzynek wlozylem wszystkie bezpieczniki (to znaczy wlozylem ten jeden). Rezultat: nie mialem power windows. power steringu (ale tylko na biegu, bo na P i N bylo wspomaganie), rozrusznik tylko przez dluzsza chwile nie krecil podczas pracy silnika, potem zaczal od nowa, i nie bylo wycieraczek. Gdy przelaczalem z P na R mrugnela zawsze kontrolka pasow i plynu chlodzacego. Wyjmuje ten bezpiecznik, i wszystko wraca do normy, z tym ze nie mam cruice control, back light i clima control. Za to jest odpowiedzialny ten fuse. Bede jeszcze probowal wyjac bezpiecznik obok, ten od startera. Jestem ciekawy co powie. Na moje to Jak mowiles Ty. Cos, gdzies na kablach. Mialem nadzieje, ze to skrzynki, bo zeby do kabli calych sie dostac, to po drodze musze duzo rzeczy powyjmowac i nie mam gdzie tego robic , poza tym mnie to dniowki nie zajmie. Zauwazylem jeszcze, ze gdy mam wszystkie bezpieczniki, to na desce rozdzielczej, (tam gdzie podswietla mi jaki bieg mam wlozony), wciskajac kciukiem zabezpieczenie na drazku zmiany biegow. podswietlanie przebija mi az na 2 i 1 na wyswietlaczu. Ciagle sie zastanawiam, czy nie wymienic tego wybieraka. za duzo rzeczy dzieje sie jakby na P i N.Dam znac zaraz po eksperymencie z tym drugim fuse. Pozdrawiam serdecznie wszystkich. Taurus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to jestem bezsilny na odległośc z taka przypadłością walczyć ogólnie moze byc winna puszka z bezpiecznikami ze cos jest w niej posklejane albo ostro posniedziale lub kabelki gdzies w wiazsce ale to jets zabawy zeby wszystko posprawdzac Sad Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Lut 25, 2006 4:02    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Tak, to prawda. Z mojego eksperymentu wynika, ze to na kablach na wiazce, bo gdy zapale silnik i wloze ten bezpiecznik, ktory mam caly czas wyjety a jednoczesnie wyjme ten drugi, z ktorym caly czas jezdze ( od startera), to rozrosznik i tak dostaje jakigos lewego pradu, bo kreci ciagle na zapalonym silniku. Itak jestem Ci wdzieczny za chec pomocy Very Happy . To jeszcze nie koniec, ja sie nie poddaje tak latwo. A jesli nic niewskoram ja, to poprosze Cie o adres Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 10:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spoko nie ma problemu ale chcesz z irlandii jechac specjalnie tutaj ?? Smile
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dołącze się do waszego kłopotu sprawdż czy przy montarzu skrzyni dobrze zostały przykręcone wszystkie masy może kturaś gdzieś się ukryła i nie zauważona sobie wisi co powoduje że przekażnik rozruchu załącza gdy włączysz jakieś użądzenie chociaż bywa tak że mechanik nie opacznie potrafi taki przewód przykręcić na rozrusznik bo są takie same oczka a i często kolor jest ten sam wiele razy takie przypadki trafiłem po demontarzu auta zwłaszcza przez blachaży o dziwo że nic się nie pali ale są właśnie takie cuda z instalacją coś się włącza wtedy kiedy nie powinno i obejż kostki czy mają po obu stronach te same kolory przewodów bo może tu tkwi problem nieraz pasują do siebie mimo że nie powinny a i niekturzy mechanicy potrafią włożyć mimo że nie chce wejśc pozdro Wiesiek
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pon Lut 27, 2006 2:29    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Do Jarecek: Nie chce jechac specjalnie, ale okolo polowy roku zjade z zona i malutka, wiec moze wtedy.
Do wpgulin: dziekuje Ci, sprawdze to jak najszybciej. A o jakie kostki Ci chodzi, bo bezpieczniki i przekazniki sprawdzilem i sa ok.? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon Lut 27, 2006 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O kości przy silniku i skrzyni te kture łączą instalacje na silniku z nadwoziem obejżyj je w miarę możliwości bo tylko tam mogli coś pomieszać jak składali ale zakładam że gdzieś masa jest nie przykręcona czyli jakieś oczko z przewodami o takim samym kolorze co przewód masowy akumulatora pozdro dla was i irlandji Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Wto Lut 28, 2006 0:22    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Dzieki bardzo. Dam znac co sie dzieje. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sro Mar 01, 2006 20:17    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Witaj ASU, witajcie przyjaciele.
Prosze Was trzymajcie mnie!!!!!!!
Wiedzialem, ze kiedys moge trafic do domu wariatow, ale nie sadzilem, ze trafie tak szybko. Chyba nie pisze we wlasciwym dziale, bo chodzi o skrzynie. Przejde do odpowiedniego dzialu. Sorry
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sro Mar 01, 2006 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!!!

Zapoznając się z tematem po wypowiedzi "taurusa" nachodzi mnie myśl taka że wszystko zaczeło się z tą elektryką sypać po naprawie "alternatora" ja bym sprawdził ten alternator bo kiedyś miałem podobną przygodę może w troche mniejszym stopniu ale też jakieś dziwne zwarcia i okazało się to właśnie przez alternator np. Nowy akumulator starczał na 2 odpalenia i sie rozładowywał. Ja stawiam na zwarcie w alternatorze lub w jego pobliżu.

A z tym Polskim myśleniem - to jest nasza "ułańska fantazja" innym nacjom nieznana Very Happy

Pozdrawiam

____________________________________

Arrow DODGE caravan 3.0V6 + zapalniczka Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pią Mar 03, 2006 15:00    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Bracia powiedzcie, czy zeby wymienic alternator musze wyjac silnik???
Moze starczy odkrecenie kola? A w ogole, ktore to jest kolko na pasku???
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Mar 03, 2006 23:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy alternatorze jakby sie cos zwarlo to jusz raczej by to auto nie jezdzilo czyba ze zrobili zwarcie przypadkowo a potem szybko poprawili a kabelki w wiazsce sie posklejaly od temperatury jaka powstala przy zwarciu to jest realna szansa na klopoty z autem ale zaden ford nie ma dobrej instalacji jakosciowo wiec jest wszystko mozliwe wylaczajac wine mechanikow wlacznie bo wcale nie musieli sie przyczynic do tej usterki Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 1:58    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

..Ale widzisz Jarecek, gdy przygazuje swiatla sie rozjasniaja, a jak jest na wolnych obrotach i zapale swiatlo wewnatrz to mruga. Moze regulator napiecia? Itak bede musial go wyjmowac. W gruncie rzeczy nie interesuje mnie czyja to wina. Ja tylko chce naprawic moje autko... Sad
Od poczatku nawalalo ladowanie, a problem poszerzyl sie po naprawie skrzyni. Przed naprawa byl klopot tylko z ladowaniem, dopiero po naprawie skrzyni zglupl. No w sumie dokladnie bylo to tak, ze przed naprawa skrzyni wymienialem u faceta oleje, filtry, chamulce itd. i przy okazji wspomnialem mu o problemie ladowania. Po wymianie i naprawie, przy odbiorze samochodu spytalem go dlaczego nie swieci sie juz kontrolka akumulatora. Powiedzial, ze gdzies mu sie zgubila glowna masa wychodzaca ze srodka alternatora do kontrolki(???) i temu nie swieci, ale ze to nie ma wiekszego znaczenia.
Shocked Pozdrawiam serdecznie !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 2:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jednak ma znaczenie, nie może być tak żeby nie paliła się kontrolka ładowania to jest podstawowa sprawa, doprowadź ten alternator do porządku i dopiero wtedy szukaj w instalacji. Exclamation

To może być naprzykład ta zgubiona masa - gdzieś sie zwarła czy coś Question

Pozdrawiam

___________________________

Arrow DODGE caravan 3.0 V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 2:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Idea A może dlatego że nie jest podłączona Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 10:18    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Owszem, tylko jak to wyglada?? Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 10:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba musisz udać się do "fachowca" i spytać go o ten przewodzik. I dopiero dalej szukać przyczyny.

Ja ostanio wymieniałem alternator. Padło ładowanie a jak go wyjołem to okazało sie że ma pękniętą obudowę. No i kupno drugiego.

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz & Opel omega 2,0 (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 13:29    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Obawiam sie, ze nie moge czekac az do czerwca, bo wtedy dopiero zjade na chwile do Polski... Ale sprobuje do niego zadzwonic. Dzieki za porady Panowie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 23:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Samą kontrolkę łatwo sprawdzić nie wiem jaki tam masz alternator i jaki tam jest sposób podłączenia czy kostka czy śruby ale zasada jest ta sama do kostki dochodzi gruby kabel lub dwa i cienki jak odłączysz kość od alternatora to mając kontrolkę taką na kablu żabkę zapnij do masy czyli gdzieś na silnik lub na akumulator na minus a czubek kontrolki włóż w wsówkę z cienkim kablem przy włączonym zapłonie zajaży ci się kontrolka ładowania i ta ta kontrolka do sprawdzania jak nie to na desce masz żarówkę spaloną wymień ją i sprawdz tak samo jeszcze raz jak działa to podłącz do alternatora i zobacz czy świeci jak nie to alternator do wyjęcia ale nie prubuj go naprawiać sam niech ktoś kto zna działanie to zrobi jeżeli jest śrubka to odkręć tylko cienki przewód i zrób tak samo jak wcześniej przez tą kontrolkę z kablem myślę że jasno to opisałem pozdro Laughing
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 0:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pare lat temu miałem taki przypadek w GP że stałem z zapalonym silnikiem i włączonym A/C przez przeszło pół godziny po czym chciałem ruszyć a samochód zgasł i już go nie odpaliłem. Bateria się rozładowała kompletnie kiedy samochód chodził na wolnych obrotach z włączonym A/C. Oczywiście na drugi dzień wymieniłem alternator i do tej pory chodzi. Wcześniej miałem takie objawy że światła bledły na wolnych obrotach, kierunkowskaz wolniej mrugał na wolnych itd.
Może ten alternator narobił całej biedy w tym samochodzie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 14:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do kabelka do kontrolki ładowania jest koloru zielony z czerwonym paskiem po zwarciu do masy powinna na desce zapalic sie kontrolka jezeli nie zapali sie sprawdz bezpiecznik nr 11 o wartosci 5A i czy jest na nim napiecie po wlaczeniu zaplonu jezeli bedzie ok to zarowka do wymiany.Rozrusznik podlaczony jest poprzez czujnik polozenia skrzyni biegow zebys nie odpalal np. na D moze tam cos sie pozwierało lub w okolicy jak zrobisz ladowanie to opisz nastepna usterke a ja bede cie prowadzil za raczke po kabelkach co gdzie idzie i na jakim kolorze moze sie uda jakos Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to dalej bierzemy sie za rozrusznik sterowany jest jednym przewodem poprzez bezpiecznik jak opisałeś nr.7 pojawic sie na nim +12 powinnno dopiero gdy stacyjka jest w pozycji rozrusznika jezeli jest caly czas to gdzies jest zwarcie od strony stacyjki ze stacyjki do niego wychodzi kabel o przekroju 1,5mm i kolorze brazowo/rozowy i idzie do bezpiecznika potem z bezpiecznika kabel o takim samym przekroju i kolorze idzie do czujnika polozenia dzwigni zmiany biegow znajdujacej sie na skrzyni wchodzi tam brazowo/rozowy i zmienia sie na inny na wyjsciu ktory idzie do przekaznika rozrusznika znajdujacego sie w komorze silnika w puszce z bezpiecznikami potem z przekaznika wychodzi do automatu rozrusznika do automatu wiec sprawdz czy w ktorym miejscu pojawia sie napiecie 12v bez przekrecenia stacyjki w pozycje rozrusznika eliminujac po koleji elementy wystepujace po drodze Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 15:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz analizuje schemat od A-Z i nasunelo mi sie ze moze przyczyna byc wadliwa kosc stacyjki caly przelacznik postaraj sie go sprawdzic moze cos w nim zwiera na bezpieczniku nr6 siedzi kilka zeczy zapietych a napiecie na nim pojawia sie po wlaczeniu stacyjki w pozycje zaplonu nie rozrusznika i sa to klima,skrzynia,tempomat,regular jasnosci podswietlenia deski i pare innych moze stacyjka nie podaje poprawnie gdzie trzeba no i sprawdz mase silnika i nadwozia czy jest ok a sprawdzisz to zaroweczka podlaczajac jeden kabelek do masy akumulatora a drugi do silnika,glowicy gdzie bedzie czyste nastepnie krecisz rozrusznikiem i patrzysz czy sie nie zaswieci i tak samo sprawdz nadwozie czy ma dobra mase dotykajac do nadwozia i do masy aku zaroweczką jusz bez odpalania autka sory ze pisze w osobnych tematach ale to po to zeby ci sie nie pomieszalo co masz zrobic Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 18:37    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

1. Jestem w Shocked
2. Kiedy juz to zrobimy, to czy po takim przyspieszonym kursie moge zlozyc w ASU moje CV.? Very Happy Very Happy Very Happy W koncu bede lepszy niz niejeden Irlandczyk ...
Jestem Wam OGROMNIE wdziecny Panowie. Ne zawiode.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a tak na marginesie to ja mam teraz Irlandie za oknem. Dziś jest St. Patrick's day i na ulicy na krtórej miszkam jest parada. Tysiące irlandczyków lub osób irlandckiego pochodzenia.
W Irlandi chyba też dziś wielkie święto?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie w fajnych miejscach jestescie...nie musicie placic np. abonamentu za panstwowa telewizje z reklamami w ktorej mozna zobaczyc tylko przykurczonego prezydenta...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie no prezydenta RP nie mieszajmy w sprawy byka. Mamy takiego prezydanta a nie innego i musimy się z tym pogodzić. To że jest niski to mnie nie przeszkadza bo sam nie jestem za wysoki.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakby jego wzrost mial byc jego jedyna wada to niech ma i z 3 mm:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 22:36    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Panowie rodacy!
Faktycznie ten nasz prezydent z bykiem nie ma nic wspolnego, ale pamientajmy: prezydent to wizytowka kraju...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 06, 2006 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no.....niestety
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 06, 2006 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TAURUS swego czasu byl tu poruszany temat przelacznika zaplonu i swiatel cofania montowanego na walku wybierajacym skrzyni biegow,jak mi sie zaczal sypac w poprzednim aucie to tez mialem podobne hocki klocki jak ty.W srodku znajdowaly sie waleczki jezdzace po odpowiednich stykach,jeden sie poluzowal i wypadl zwierajac nie te styki co mial,poza tym przelacznik byl nie rozbieralny,ale polak potrafi i go reanimowalem ,zycze powodzenia w walce z bykiem Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Sro Mar 08, 2006 0:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po trochu po trochu a dojdziesz po nitce do kłębka zaczyna się przejaśniać twój problem ,a co do prezydenta to przypadkiem nie wiecie co on takiego obiecał na wiosnę bo jak Kwaśniewski obiecał młodym mieszkania na wiosnę to wiosny wcale nie było tylko odrazu lato było ,to i Kaczyński coś musiał obiecać i dla tego zima długa jest, chyba że to zemsta ruskich za nie udane pozbawienie nas Laughing gazu
_________________
Pontiac TS 2.3 tel 601896166 Pozdro dla wszystkich forumowiczĂłw .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 08, 2006 8:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o jakby na obietnice kaczora miala zareagowac pogoda to bedziemy swiadkiem kolejnej epoki lodowcowej....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 0:52    Temat postu: Poskromnienie zwariowanego Byka Odpowiedz z cytatem

No, witajcie Panowie rodacy!!!
Mam nowosci o zwariowanym Byku:
Dzieki Jareckowi i to tylko dzieki Niemu zlokalizowalem 95% elektrycznych wariactw mojego Taurusa. Ma poprostu wybierak do wymiany. Jarecek powiedzial, bym odciol odpowiednie 2 kabelki dochodzace do wtyczki wybieraka. Coprawda w tej instalacji sa kolory nieco pomieszane, ale wiekszosc problemow juz odeszlo. Pozostal problem alternatora. Wyjalem go juz i poczyscilem wszystkie styki. Nie jestem szpecem, ale wydawal mi sie ok. Nic nie wisialo, nic nie bylo przypalone... Jutro go wsadze i Wam powiem.
Mam tylko nadzieje, ze jak dostane wybierak, to wszystko bedzie ok, bo ta instalacja... trzymajcie kciuki. Dam znac niebawem
Dzieki za wsparcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 7:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taurus-a nie mowilem,ze wybierak Laughing Laughing Laughing, cztery posty do gory Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 16:02    Temat postu: Byk zwariowal Odpowiedz z cytatem

Ano mowiles Jedi V, mowiles Smile
Dziekuje rowniez Tobie Smile
Co prawda to nie koniec sprawy, ale blizej niz dalej.
Panowie jestescie wielcy!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 22:01    Temat postu: Byk Odpowiedz z cytatem

Panowie czy ktos wie co znaczy skrot: 182 U 3.0L EFI ?
Wiem, ze ma to cos z silnikiem wspolnego, ale co?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam mysle,ze chodzi o pojemnosc auta po amerykansku,potem po bardziej europejsku a reszta to znaczy,ze wtrysk elektroniczny:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 1:03    Temat postu: Byk zwariowal Odpowiedz z cytatem

Dzieki Esdarku!
Pytam, bo na www.AutoZone.com spotkalem sie z takimi i innymi okresleniami i nie wiedzialem co wybrac. Ale musze przyznac, ze ta stronka to niczego sobie.
Warto czasami poczytac informacje z "pierwszej reki""
Jeszcze raz slicznie dziekuje i pozdrawiam - taurus!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Mar 19, 2006 6:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wiec dokladnie znaczenie:182U -to jest pojemnosc w calach szesciennych(2,55x2,55x2,55x182):1000=3 litry,natomiast EFI-to elektronic fuel injection,no to tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group