www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Town@Country obniżenie zawieszenia
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Town@Country obniżenie zawieszenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mama_blizniakow
*
*


Dołączył: Jan 26, 2006
Posty: 40

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 22:15    Temat postu: Chrysler Town@Country obniżenie zawieszenia Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś ma namiary na firmę w kraju, która ma doświadcznie w obniżaniu zawieszenia samochodu.
Rozchodzi się o vana Chrysler Town&Country - obniżenie zawieszenia o 10" ( około 25,40cm )

link do szwedzkiej firmy:
http://www.hedanpass.se/anpassad_minivan/minivan_index-us.htm

link dom niemieckiej firmy:
http://www.haag-rehatechnik.de/HTML/produkte_vans.html

Z góry dziękuję za wszelką informację.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 7:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale moim zdaniem one mają obniżoną podłoge a nie zawieszenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 9:53    Temat postu: zawieszenie Odpowiedz z cytatem

Dokladnie. Nie da sie tak obnizyc zawieszenia ( kolo czesciowo scowaloby sie w nadkolu ). Szczerze powiem, ze nie znam takiej firmy w Polsce. Takie obnizenie jest to znaczna ingerencja w karoserie ( szkoda auta ), chyba ze sa powody dla ktorych musi byc tak obnizone. Obnizenie zawieszenia w Polsce jest bez sensu w takim aucie ( bedzie bardziej sztywne ) i co to wtedy bedzie za amerykaniec Question Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no zdecydowanie podloge. po obnizeniu zawieszenia o 25 cm nie bylkoby gdzie wlozyc kol:)
nie domyslam sie jak w tych autach wyglada podloga od dolu ale taka przerobka jest chyba bardzo powana i kosztowna. poza tym obawiam sie ,ze takie auta moga jezdzic tylko po zachodnich autostradach bo 25 cm to chyba srednia wysokosc kolein w polsce przed swiatlami albo wysokosc pryzmy sniegu pomiedzy kolami na bocznych drogach...
co do zawieszenia to ja ,patrzac na fotki ,mam wrecz odczucie jakby bylo one unoszone(auto opada otwiera sie rampa,wjezdza wozek,rampa sie zamyka, auto w gore i w droge). no bo pomyslcie : kolo w takm aucie ma ok 60 cm wysokosci,niech auto jest zawieszone w polowie jego wysokosci(a zawsze jest przeciez nizej) wiec zostaje 30 cm(przeswit powaznej terenowki ale niech bedzie)obnizamy o 25 cm zostaje 5 cm i juz sie nie da jechac do tego wchodza ludzie i auto lezy na brzuchu. mysle,ze przerobka tu bardziej dotyczy hydrauliki zawieszenia...
darek
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Mrobert
*
*


Dołączył: Nov 05, 2004
Posty: 63
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 11:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi sie ze takie przeróbki są mozliwe, tylko z tym ze trzeba z tylu samochodu zastosować hydraulike jaka mają citroeny z zawieszeniem hydropneumatycznym (BX, XM, C5 i C6). Taką mozliwosc mają rownież autobusy miejskie ktore sa opuszczane hydraulicznie. Rowniez niektóre wersje mercedesów combi nazywa sie to chyba NIVO, jednak nie wiem czy da sie regulowac..
_________________
--
Pozdrawiam, Robert
Bielsko-Biała
Pontaic TS 3.8 - 94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 11:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie. chodzi o opuszczanie podwozia. oczywiscie mozna w srodkowej jego czesci troche obnizyc zeby sie miala gdzie chowac rampa ale chyba nie 25 cm...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to jednak chyba prościej obniżyć podłoge (na zdjęciach jest obniżona tylko przy środkowym fotelu). pewnie łatwiej to zrobić (bo tam pod standardową podłogą prawie nic nie ma) niż walczyć z udziwnieniami zawieszenia. no chyba ze ktoś chce mieć śmigacza.. wtedy dołożyć turbo, kóła 13" i prawie gotowe Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie jak checie obnirzyć podłogę o 25cm? Będziecie trzeć podłogą o asfalt. Jakie macie prześwity pomiędzy jezdnia a podłogą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

t/j chyba wersja stow'n go czyli siedzenia chowaja sie w podloge wiec tam jest jeszcz e lepiej Wink
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

25cm da sie zrobić ... ale przez krawężnik nie da sie przejechać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...o czym pisalem wczesniej:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widzialem tak zrobione auto przystosowane pod inwalide i wozek ale rocznik 98 i ma zmienione tylne zawieszenie jest hydrauliczne podlogi nie ma zmodyfikowanej wogole najpierw opuszcza sie tyl a potem tylko wysuwa sie rampa wszystko jest sterowane pilotem i pompa hydrauliki jest elektryczna sama przerobka nie jest skomplikowana wydaje mi sie ze jest mozliwosc zamowienia w tej firmie zestawu do zamontowania tam nie ma zadnej ingerencji w nadwozie lub podwozie wymianie ulegaja resory na hydraulike a rampa przykrecona z calym mechanizmem pod spod i po wysunieciu cofa sie i naklada na prog auta zeby byl lagodny zjazd Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 21:26    Temat postu: ingerencja Odpowiedz z cytatem

A mi sie wydaje ze napewno jest zmieniana podloga w czesci srodkowej Confused Podloga po srodku jest zdecydowanie nizej.....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz racje jednak w tym rozwiazaniu jest inaczej dokladnie obejrzalem zdjecia i podloga jest obnizona ale to jusz jest ingerencja w konstrukcje podwozia i to powazna byc moze stary model ma podloge bardziej prosta czy cos takiego i dlatego w tym co widzialem nie byla modyfikowana poza zaslepionymi uchwytami foteli w podlodze Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Wto Mar 07, 2006 11:56    Temat postu: Re:Chrysler Town@Country obniżenie zawieszenia Odpowiedz z cytatem

Jak ja patrzę na zdjęcia to nie widzę aby było obniżone zawieszenie. Zauważcie, że drzwi mają od dołu dodatkową osłonę doklejoną do drzwi. która przykrywa platformę wjazdową. Z mojego bardzo kulawego niemieckiego wyczytałem, że pneumatycznie obniżają o 10cm (nie cali)autko dzięki czemo można wjechać. Na zdjęciu widać jednak, że pozostałe fotel są zdecydowanie wyżej, więc chyba faktycznie coś tam wyrzucają ze środka. Kia Carniwal jest koreańskim Windstarem, natomiast WIndstar i Town&Country powstawały razem tak jak Espace, Evasion i Ulyses. Myślę, że jest to do zrobienia. Natomiast ciągle nie mamy odpowiedzi na pytanie - gdzie w Polsce coś takiego zrobić, a takie było nasze - forumowiczów - zadanie.
PS>
Esdarek - masz rację. Zamiast Espace powinienem był wpisać 806.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany


Ostatnio zmieniony przez Gobowiec dnia Wto Mar 07, 2006 12:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 07, 2006 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kia carnival jest rzeczywiscie oparta o konstrukcje starego windstara ale windstar niema nic wspolnego z rodzina caravan ,voyager, czy town&country. jesli chodzi o europejskie vany to jest podobnie- fiat ulysse, peugeot 806 ,lancia zeta, citroen evasion to jedno a renault espace to cos zupelnie innego. poprawcie mnie jesli sie myle:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Wto Mar 07, 2006 21:43, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Wto Mar 07, 2006 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o Winstara i Kia Karniva to nie mam pojęcia, natomiast Fiat Ulysse, Peugeot 806 ,Lancia Zeta, Citroen Evasion to jedno a Renault Espace to cos zupelnie innego. Masz racje Esdarek. Napewno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group