www.asu.pl :: Zobacz temat - Pompa palivavoyager 96 3.3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa palivavoyager 96 3.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto Sie 26, 2014 9:59    Temat postu: Pompa palivavoyager 96 3.3 Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam takie pytanie, w pompie paliwa są dwie końcówki na przewody jedna to zasilanie drugi to powrót no i mam taki problem że powrót mam ulamany;/ przewód jest zakorkowany ale jak się nazbiera ciśnienia to przez niego leci;/ i właśnie jest tak że nie zabardzo mam jak zdjąć bak i wyciągnąc pompe paliwa żeby to naprawić, a pomyślałem sobie nad podciągnięciem przewodu pod wlew;) tymczasowo;) czy będzie to miało wpływ na odpalanie?? Bo teraz mam problemy jadę na gazie gaszę to później muszę odpowietrzać na listwie bo paliwo ucieka przewodem powrotnym a niby zawór na przewodzie zasilania trzyma żeby paliwo się nie cofało;/nie wiem o co w tym chodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 106
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto Sie 26, 2014 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po co kombinowac
masz linka cala pompa i po klopocie a zbiornika calego nie musisz sciagac opisalem gdzies na forum jak to zrobic bo tez mi sie pompa spalila


http://allegro.pl/pompa-paliwa-chrysler-voyager-3-3-v6-91-95r-i4488644925.html
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 106
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto Sie 26, 2014 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorry nie ten link ty masz 96

http://allegro.pl/pompa-paliwa-plywak-chrysler-voyager-2-5-td-i4524343628.html

od dizla tez pasuje a ciebie interesuje gorny dekiel kostke elektryczna sie demontuje ale jest taka sama wiec jedno odczepiasz zakladasz do swojego kosza i po krzyku a zeby sie nie babrac swoja wywalic i zostawic w razie W na przekladke silnika pompy i wlozyc ta z aukcji
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto Sie 26, 2014 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A możesz podać mi linka do tego opisy wyjęcia pompy bo przeglądam i nic nie mogę znaleźć a neta to mam tak wolnego na wiosce że masakra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto Sie 26, 2014 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po dłuższych poszukiwaniach znalazłem wszystko;) już wiem o co chodziło ja mam problem bo boję się urwać śrubę;/ no ale trzeba będzie zaryzykować.

Moje pytanie jest takie że jak rozebrałeś pompkę to na powrotnym wejściu paliwo miało rurkę do dna baku czy się sobie jakoś tam lało w dół??
_________________
Grand Voyager SE 3.3 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ci4y
*
*


Dołączył: Jun 19, 2013
Posty: 106
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Czw Sie 28, 2014 14:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie zadnej rurki nie milem
_________________
 Jeżeli pragniesz śniadania do łóżka, śpij w kuchni!
Chrysler T&C 3.8 V6  1996 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
igorek907
*
*


Dołączył: Jul 23, 2014
Posty: 30
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw Sie 28, 2014 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoko już problem rozwiązałem z pompą, ale mam problem z cofającym się paliwem auto postało sobie dzień noc i dzień to dziś pod wieczór nie mogłem na bp odpalić nie wspominając o lpg
Zawór na zasilaniu blokuje paliwo przed cofnięciem ale nie wiem czemu tak się dzieje
_________________
Grand Voyager SE 3.3 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group