www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Voyafer sprzęgło klimatyzacji
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Voyafer sprzęgło klimatyzacji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 19:19    Temat postu: Chrysler Voyafer sprzęgło klimatyzacji Odpowiedz z cytatem

Jak zdjąć sprzęgło kompresora klimy chrysler ?Od czoła jest jedna śrubka 6mm,ale po jej odkręceniu nie schodzi.Czy sprzęgło ,to jedna całość,czy zdejmuje się je w częściach?Chcę zmienić łożysko.
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Lip 29, 2014 8:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie chce zakładać nowego wątku, to się podepnę tutaj.
Próbujemy w nowym nabytku brata odpalić klime. Podjechaliśmy do warsztatu gdzie napełniają układy klimatyzacji, przeprowadzili całą procedure, wtłoczyli 1.2kg czynnika, odpalamy silnik i klime, ciśnienia skoczyły po czym po kilku sekundach zaczyna śmierdzieć i pojawia się dym ze sprzęgła sprężarki. Więc szybka diagnoza że sprężarka zatarta. Odessali czynnik i pojechaliśmy do domu. Wczoraj wymontowaliśmy sprężarkę i po wymontowaniu kręcąc kołem sprężarki, sprężarka lekko pracuje i ewidentnie słychać jak tłoczy, więc myśl że sprężarka nie jest zatarta. Podjechaliśmy do gościa co naprawia układy klimatyzacji, żeby sprawdził sprężarkę. On jedynie pokręcił kółkiem, sprawdził cewke, ściągnął zewnętrzną tarcze sprzęgła i stwierdził że sprężarka jest OK, tylko powierzchnie styku sprzęgła są zardzewiałe i przez to się ślizgają, przetoczyć i powinno być OK. Teraz tak dokładniej przyglądam się temu sprzęgłu i widzę że powierzchnie styku nie są równe, tylko mają z jednej strony wgłębienie a z drugiej wypust. I teraz pytanie czy przybielić obie powierzchnie wyrównując je, czy zachować te kształty?
W ogóle co myślicie na temat tego sprzęgła?


_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Wrz 27, 2014 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak wracając do wyżej opisanego przypadku, to wystarczyło na tokarce wyrównać obie powierzchnie i sprężarka pracuje OK
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group