www.asu.pl :: Zobacz temat - ustawienie rozrządu w chevrolecie venture 3.4
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ustawienie rozrządu w chevrolecie venture 3.4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jacekolo1
*
*


Dołączył: Feb 03, 2010
Posty: 19
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Maj 26, 2011 5:54    Temat postu: ustawienie rozrządu w chevrolecie venture 3.4 Odpowiedz z cytatem

Panowie potrzebuję schemat ustawienia rozrządu (blokowania) w silniku 3.4 oraz momenty dokręcania śrub głowic ponieważ padła mi uszczelka pod głowicą i muszę wymienić. Z góry dzięki z pomoc.
_________________
Samochodów kilka miałem,
lecz komfortu nie zaznałem,
puki Chevroleta Trans Sporta
sobie nie zapodałem............
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Maj 26, 2011 6:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na autozone znalazlem tylko momenty dokrecania srub glowicy.
Nalezy dokrecic momentem 45Nm+90*w kier.dokrecania
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jacekolo1
*
*


Dołączył: Feb 03, 2010
Posty: 19
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Maj 26, 2011 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taka mała ciekawostka: myślałem że padła mi uszczelka pod którąś z głowic ponieważ płyn dostał się do oleju i zrobił się budyń. Jak pytałem się mechaników to każdy twierdził że jest to w pierwszej kolejności padnięta uszczelka głowicy a w drugiej nieszczelna chłodniczka oleju. Jako że nie stać mnie było na to żeby znowu zapłacić 3,5 tyś za naprawę wziąłem sie do naprawy sam. Kupiłem uszczelki głowic 2 szt. AJUSA za 180 zł oraz komplet uszczelek pod kolektory za 320 zł i wziąłem się do rozbiórki. Samo rozebranie silnika odbyło się bez problemów a wynik był zaskakujący uszczelki głowicy wyjęte z silnika wyglądały praktycznie jak te nowe zapakowane nie było żadnych znaków przepalenia ani przedmuchów. Jak sie okazało przeciek powstał na połączeniu kolektora dolotowego z głowicą. Panowie mechanicy którzy robili mi wcześniej silnik skleili te uszczelki silikonem i przez to najprawdopodobniej powstał przeciek. W głowicach niema żadnych kanałów olejowych do których mógłby się dostać płyn w przypadku przedmuchów na uszczelce głowicy. Jedynym objawem padniętej uszczelki wydaje mi się że będzie spadek ciśnienia sprężania w cylindrze i powietrze w układzie chłodzenia.
Głowice były proste a zawory szczelne. Sposób dokręcania śrub opisany był na opakowaniu uszczelek więc też nie było z tym problemów, co do blokowania rozrządu to praktycznie nic nie trzeba robić ponieważ jest to silnik z jednym wałkiem rozrządu umieszczonym w bloku silnika. Czas jaki mi zajęło skręcenie ze sprawdzeniem głowic to dwa dni. koszt całkowity zamknął sie w 1 tyś i troche poobijanych i poobcieranych rękach Very Happy
_________________
Samochodów kilka miałem,
lecz komfortu nie zaznałem,
puki Chevroleta Trans Sporta
sobie nie zapodałem............
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
elelolo
*
*


Dołączył: Oct 29, 2014
Posty: 25

PostWysłany: Czw Gru 18, 2014 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odgrzeję kotleta.
A ja na AutoZone znalazłem moment dokręcenia 37 Ft/Lbs, czyli 50Nm i 90 stopni.
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group