www.asu.pl :: Zobacz temat - Kasowanie kodów przy pomocy OBDII
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kasowanie kodów przy pomocy OBDII

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pijo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2006
Posty: 28

PostWysłany: Sob Lut 11, 2006 16:08    Temat postu: Kasowanie kodów przy pomocy OBDII Odpowiedz z cytatem

Czołem Panowie. /i Panie/
Mam pytanko. Czy przy pomocy czegoś takiego jak OBDII i prostego programu będę mógł skasować błędy komputera w Windstarze 3.0 z 2000 r? CO jest jeszcze do tego potrzebne? Czy wtyczka będzie mi pasowała? Możecie pomóc laikowi? Nie mam możliwości bujać się 200 km do serwisu tylko po to, żeby mi skasowali błędy.
Pozdrawiam
P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Sob Lut 11, 2006 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a odłaczenie akumulatora np. na nocke nie pomaga? a może masz jakiś problem który ciągle występuje i bedzie ci sie wciąż zapalała? nie wiesz jaki kod sygnalizuje lampka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pijo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2006
Posty: 28

PostWysłany: Sob Lut 11, 2006 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej.
Mam check engine prawdopodobnie od zainstalowania sekwencji. Poradzono mi, abym skasowal blad, poniewaz silnik dziwnie chodzi i przez to bardzo duzo pali. Prawdopodobnie sonda ma zly odczyt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob Lut 11, 2006 23:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wystarczy odlaczenie aku na jakis czas i po bledach te ECU nie maja pamieci nieulotnej i przy braku zasilania same sie kasuja a co do jakiegos prostego programu to musisz sprawdzic z tego co ja wiem to KTS ma problemy ze sterownikami EEC V i to znaczne a nie mowiac jusz o jakiejs darmowce Smile Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 16:55    Temat postu: scaner diagnostyczny Odpowiedz z cytatem

Sa scanery amerykanskie ( tanie ) na OBDII. Mozna zczytywac kody i kasowac je. Moim zdaniem to jest najlepsze rozwiazanie.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pijo
*
*


Dołączył: Feb 06, 2006
Posty: 28

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety, odłączenie aku na godzinę, dwie, czy całą noc niczego nie daje. Zgasła tylko kontrolka check, ale silnik dalej ma jakiś błąd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 19:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To musisz sprawdzić co to za błąd. Nie wiem czy w windstarze da sie wyświetlić kody poprzez kilkukrotne przekręcenie kluczyka (jak np. w chrysleropodobnych) ... moze jest jakiś inny szybki sposób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 11:36    Temat postu: nocka Odpowiedz z cytatem

cZyNo napisał:
a odłaczenie akumulatora np. na nocke nie pomaga? a może masz jakiś problem który ciągle występuje i bedzie ci sie wciąż zapalała? nie wiesz jaki kod sygnalizuje lampka?


Czy odlaczysz akumulator na 10 sekund czy na cala noc to nie ma znaczenia ( wszystko kasuje sie odrazu ).

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 11:37    Temat postu: samodiagnoza Odpowiedz z cytatem

cZyNo napisał:
To musisz sprawdzić co to za błąd. Nie wiem czy w windstarze da sie wyświetlić kody poprzez kilkukrotne przekręcenie kluczyka (jak np. w chrysleropodobnych) ... moze jest jakiś inny szybki sposób.


Niestety ale Ford nie ma czegos takiego jak samo diagnoza. Odczytac kody mozna wylacznie scanerem.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 13:00    Temat postu: Re: samodiagnoza Odpowiedz z cytatem

asu napisał:

Niestety ale Ford nie ma czegos takiego jak samo diagnoza. Odczytac kody mozna wylacznie scanerem.

eh, Ford...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 13:30    Temat postu: Re: samodiagnoza Odpowiedz z cytatem

cZyNo napisał:
asu napisał:

Niestety ale Ford nie ma czegos takiego jak samo diagnoza. Odczytac kody mozna wylacznie scanerem.

eh, Ford...


Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

straszne .. slowo skaner Wink

zwykly uklad na max232 daje rade Smile odpowiednie piny wtykamy, softa na lapie odpalamy Very Happy i zalamujemy raczki bo znowu cos za 3 tysiaki poszlo Razz

nie wiem jak wy, ale ja nie lubie chodzic do lekarzy bo mi wmawiaja ze jestem chory .. a ja sie dobrze czuje ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Pon Lut 13, 2006 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
straszne .. slowo skaner Wink

zwykly uklad na max232 daje rade Smile odpowiednie piny wtykamy, softa na lapie odpalamy Very Happy i zalamujemy raczki bo znowu cos za 3 tysiaki poszlo Razz

nie wiem jak wy, ale ja nie lubie chodzic do lekarzy bo mi wmawiaja ze jestem chory .. a ja sie dobrze czuje ;P


e tam, na avatarku słabo wyglądasz... a sam max to nic nie zrobi.. trzeba coś jeszcze Wink a ten skaner to nic innego (no prawie Very Happy ) jak twój lap, tylko w innej obudowie. A skaner...bo skanuje port
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 0:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorki ... jak nic nie powie .. chyba chodzi i zczytanie kodow tak?

no chba ze chcesz robic jakies testy .. no to skaner
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 7:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co za sorki... forum jest od gadania wiec.... do dzieła Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam dzisaj tez mi sie zapalił service engine soon i po przekreceniu 5 razy kluczyka wyswietlił mi impulsach taki kod 1 2 2 7 5 5 co to może być??
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 9:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapomniałem dodać ze jak jade na benzynce to co jakis czas przerywa tak jak by nie dostawał paliwka a na gazie falują mi obroty od 500do 1100 jak podłaczyłem kompa do gazu to sonda pokazuje napiecie 0.2v-0,3v a na benzynce 0,5v-0,8v czy to moze oznaczac ze sada padła??
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze oznaczac szybko zblizajacy sie koniec sondy ale nie musi moze byc rowniez winny TPS lub cos innego ze sterowania Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group