www.asu.pl :: Zobacz temat - MAF sensor
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MAF sensor

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon Mar 31, 2014 22:03    Temat postu: MAF sensor Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie panowie.Mam w ponczku 3.8 uwalony MAF sensor,wyszło na kompie i empiryczne wyczyściłem MAF zrobiłem 30 km i znowu to samo dławi na postoju dusi , generalnie gdy zatrzymuje się na światłach skrzyżowaniach itd.Mam pytanko czy muszę szukać MAF sensora z identycznym numerem na obudowie jak mój oryginalny,czy wystarczy że bedzie z 3.8.Z góry dzięki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 31, 2014 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z ktorego roku masz to auto?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Kwi 01, 2014 7:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sklepie www.rockauto.com opis MAF-a jest nastepujacy:
1992-1993
oraz
1994-1995
wiec w tych rocznikach musisz szukac.Przypuszczam,ze lapiesz sie do tej drugie grupy bo piszesz,ze komp pokazal blad mafa,wiec raczej nie lapiesz sie juz na test kluczykowy,ktory mozna bylo przeprowadzic do 1993 roku.Szukaj uzywki,bo najtanszy w usa kosztuje ponad 70$.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto Kwi 01, 2014 10:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto jest z 1995 roku.Mam drugi przepływomierz z takim samym numerem MAF ale uszkodzony,kolo chciał mi sprzedać jeszcze inny ale numer wytłoczony na maf jest inny niż na moim,może wiec pochodził z 3.8 ale wcześniejszego rocznika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 01, 2014 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli z takich aut ci pasuje:

BUICK CENTURY (1994 - 1995)
BUICK LESABRE 1996
BUICK PARK AVENUE (1992 - 1996)
BUICK REGAL (1990 - 1995)
BUICK RIVIERA (1995 - 1996)
CHEVROLET LUMINA APV (1992 - 1995)
OLDSMOBILE 88 (1992 - 1996)
OLDSMOBILE 98 (1992 - 1996)
OLDSMOBILE CUTLASS CIERA (1994 - 1996)
OLDSMOBILE LSS 1996
OLDSMOBILE SILHOUETTE (1992 - 1995)
OLDSMOBILE TORONADO (1991 - 1992)
PONTIAC BONNEVILLE (1993 - 1996)
PONTIAC TRANS SPORT (1992 - 1995)

kompatybilne modele maf:
19112534, 24500737, 24502967, 24503679, 24503983, 24503984, 88961001, 88961004, AFH50M02, AFH50M02E, AFH50M03, AFH50M03A
ULTRAPOWER MF3984N
DORMAN 917849
CARDONE SELECT 8650001
A-1 CARDONE 7450001
ACDELCO 2134341, 2131622, 213270
STANDARD MOTOR PRODUCTS MF3984

czyli z takimi napisami podejdzie:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto Kwi 01, 2014 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki serdecznie odwaliłeś kawał dobrej roboty Smile Teraz będzie dużo łatwiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto Kwi 08, 2014 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie dziś wymieniłem MAF i objawy tzn gaśniecie występuje nadal.Czy może być jakiś problem który wygląda na przepływomierz a jest z nim niezwiązany?.Ponadto przy 60-80 dalej szarpie zwłaszcza na D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2014 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy kazdym opisie bledu czy to na http://www.troublecodes.net/GM/ czy na www.autozone.com jest napisane,ze oprocz uszkodzenia samego urzadzenia,na ktore wskazuje blad nalezy skontrolowac wiazke elektryczna,ktora dochodzi do urzadzenia,bo moze miec zwarcie,przerwe i objawy beda takie same.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2014 15:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Jedi może być coś na rzeczy bo przed paroma godzinami.,znowu zapalił się check engine , a MAF wymieniony
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group