www.asu.pl :: Zobacz temat - Windstar pływajaca wskazówka temeratury
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Windstar pływajaca wskazówka temeratury

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Drejas
*
*


Dołączył: Mar 31, 2005
Posty: 19
Skąd: Iława

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 14:12    Temat postu: Windstar pływajaca wskazówka temeratury Odpowiedz z cytatem

Witam
Moj problem polega na tym że wybralem sie w droge a wskazówka temperatury poszla na maxa i wypluł płyn chłodzący do zbiorniczka wyrównawczego. Moja diagnoaza termostat nie otworzył . poczekalem chwile i odpalilem i wskazowka temperatury prawie spadała do zera i wrociłem do domu samochód postał noc płyn ze zbiorniczka wrócił do normy. Kupiłem nowy termostat i przy okazji czujnik temperatury odpowiedzialny za wskazania temperatury bo coś od pewnego czasu pokazywał mi temperture za niską powina być w połowie skali a u mnie była ledwo na początu przy nagrzanym silniku. Tu zaczeły się schody . powymienialem co kupilem a temperatura teraz przy ostrej jeździe lub przy gazowaniu na postoju idzie prawie na maxa i gwałtownie opada . Gdy czujnik pokazuje bardzo wysoką temperature nie grzeje ogrzewania auta, jak temperatura spada prawie do zera zaczyna grzac. Na postoju grzeje tylko wtedy gdy silnik trzymam na wysokich obrotach . Tak w kółko macieja. Myśle zapowietrzony co ja płynu namarnowałem otwierając korek chłodnicy przy pracy silnika. potem powolutku wykręcalem czujnik odpowiedzialny za pracę wentylatorów a z pod niego syczało samo powietrze nawet wykrecilem go całkiem i przez niego uzupełniłem płyn . Wszystko na nic . Mam wrażenie jak by sie sam zapowietrzał bo ten gruby wąż ktory idzie z chłodnicy do silnika robi sie twardy tylko wtedy gdy auto jest mocno nagrzane . Natomiast węże od nagrzewnicy jak ścisne palcami i dodam gazu czuje jak w nich przepływa płyn , a moim zdaniem powiny byc tak twarde że nie powinienm dac rady ich ścisnąć . Prosze o porade c bo walcze juz cały tydzień i nawet żaden z mechaniorów nic mi nie mogą doradzić. A z początuk myślałem że uszczelka , ale jak sie jedzie spokojnie to nic sie nie dzieje temperature raczej pokazuje za niska niż za wysoką żadnego bąblowania w zbiorniczku, żadnej wiekszej pary z rury wydechowej mysle że uszczelka odpada? A przy wolnej jeździe ogrzewanie nie grzeje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 15:15    Temat postu: zapowietrzony Odpowiedz z cytatem

A jak gazujesz to nie pokazuja sie z czasem babelki powietrza w zbiorniczku ??

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Drejas
*
*


Dołączył: Mar 31, 2005
Posty: 19
Skąd: Iława

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 15:43    Temat postu: Re: zapowietrzony Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
A jak gazujesz to nie pokazuja sie z czasem babelki powietrza w zbiorniczku ??

Pozdrawiam Wink


Narazie nic takiego nie zauważyłem.

Nie wiem co z tym fantem robić !
A co by to miało oznaczć jak by sie pokazywały?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukaj jakiegoś ostrego najazdu tak aby samochód ustawić ostro do góry (na prawde ostro) tak aby chóodnica byłoa jak w naj wyższym punkcie Załącz ogrzewanie na max przód tył co tam masz, Bez dmuchawy jeśli to możliwe.
Uruchom silnik i niech pracuje tak długo aż ruszą wentylatory co prawda przy tych temperaturach i pracującym ogrzewaniu może być trudno.
Cały czas obserwuj poziom płynu w chłodnicy. Możesz tesz ściskać (pompować) ten gróby przewód na doprowadzeniu do chłodnicy. Często wtedy wyciskają sie bańki powietrza. Możesz to robić na wykręconym korku z chłodnicy albo wyrzuć tą małą uszczelkę zaworka w korku chłodnicy. Wtedy bedzie nie blokowany przepływ do zbiorniczka wyrównawczego. Jezeli masz zapowietrzony układ tak będzie najłatwiej go odpowietrzyć. Pod warunkiem że jest wszędzie szczelny ji jak będzie silnik stygł nie zasśie na powrót powietrza w układ


Wojtek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Drejas
*
*


Dołączył: Mar 31, 2005
Posty: 19
Skąd: Iława

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 23:04    Temat postu: Re: zapowietrzony Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
A jak gazujesz to nie pokazuja sie z czasem babelki powietrza w zbiorniczku ??

Pozdrawiam Wink


Jeszcze raz pytam co by miały oznaczać bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym ?

Czy jak bedzie pracował silnik na tak ostrym wzniesieniu czy sie nie zatrze bo pompa olejowa może zgubić smarowanie?

Co to oznacza jak jest szczelny? , jak by gdzieś był nie szczelny to by ubywał płyn i powinna być plama na śniegu.

Jak otwieram korek od chlodnicy przy pracującym silniku to płyn wypłyaw , a mam wrażenie jakby do krążenia w układzie było go za mało i wytwarza się para , ale dlaczego nie zasie sobie ze zbiorniczka wyrównawczego. Mimo ze silnik jest goracy w zbiorniczu wyruwnawczym jesy zimny . Jak tak naprawde mocno przegazowalem to poszły może ze dwa bąbelki w zbiorniczu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Lut 04, 2006 9:28    Temat postu: Windstar Odpowiedz z cytatem

Nie zatrze sie pompa na ostrym wzniesienu bo miska jest tak wyprofilowana ze ten olej bedzie dostawac.

Nieszczelnosc moze byc np. spowodowana korkiem (sprawdz go).

Babelki w ukladzie moga wskazywac na powietrzony uklad ( po dluzszej pracy silnika od zalania plynu nie powinno juz ich byc ), uszkodzony korek chlodnicy lub uszkodzona uszczelke pod glowica. Jesli nieszczelnosc pod glowica jest mala to wlasnie sa takie glupie objawy (ze na wolnych jest ok a jak przygazujesz to wzrasta cisnienie w ukladzie.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
yaco34
*
*


Dołączył: Mar 08, 2006
Posty: 1

PostWysłany: Sro Mar 08, 2006 14:24    Temat postu: Re: wahająca wskazówka temp Odpowiedz z cytatem

Witam
Czeka Cie wymiana uszczelki pod głowicą. Miałem identyczne oznaki: rosnaca i opadajaca temperatura, rozszczelniony przez cosnienie wąz plynu chłodzącego. Po wymianie wszystko wrocilo do normy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 174
Skąd: MilanĂłwek

PostWysłany: Sro Mar 08, 2006 14:59    Temat postu: Re: Windstar Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nieszczelnosc moze byc np. spowodowana korkiem (sprawdz go).




Miałem to samo, tylko wymiana korka od chłodnicy. Wink

______________________________

Arrow DODGE caravan 3.0 V6 Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nemsis
*
*


Dołączył: Jun 04, 2006
Posty: 29
Skąd: Mielno (okolice Szczecina)

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
mam podobny problem w Taurusie 3.0 V6. To znaczy wiatrak od chłodnicy mi sie wogóle nie włącza i jak silnik zgasze to napłytwa mi woda do zbiorniczka wyrównawczego i słychać bąbelki. Nie wiem jak sobie z tym poradzić??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bulgoce ci jak silnik wyłączysz? z moich doświadczeń jak coś takiego sie dzieje to należy sie już rozglądać za nową uszczelką pod głowice...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nemsis
*
*


Dołączył: Jun 04, 2006
Posty: 29
Skąd: Mielno (okolice Szczecina)

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 15:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak bulgocze jak silnik wyłącze. dopiero dzisiaj się to stało jak wcześniej jeździłem to normalnie nic nie było takiego i ten gruby wąż co idzie do chłodnicy jest miękki jakby wogóle nie bylo w nim wody
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nemsis
*
*


Dołączył: Jun 04, 2006
Posty: 29
Skąd: Mielno (okolice Szczecina)

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wogóle to niedawno zmieniałem płyn w chłodnicy i może tak być że jest zapowietrzony bo nie wiem??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Drejas
*
*


Dołączył: Mar 31, 2005
Posty: 19
Skąd: Iława

PostWysłany: Czw Cze 22, 2006 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nemsis napisał:
a wogóle to niedawno zmieniałem płyn w chłodnicy i może tak być że jest zapowietrzony bo nie wiem??


U mnie jak sie okazało spruchniały łopatki przy wirniku pompy wodnej ,jak wymieniłem pome wszystko jest OK .
Sprawdż czy grzej ci na wolnych obrotach ogrzewanie jezeli nie to napewno pompa wodna do wymiany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 0:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

coś takiego zaczeło sie u mnie dziać, płyn jest, silnik sie nie przegrzewa, ale ogrzewania na niskich obrotach nie ma, dopiero jak dam gazu to grzeje. mechanik na dzieńdobry powiedział mi że sie zapowietrzył i kazał sie nie martwić, ja właśnie pomyślałem o pompie, ale on stwersził że silnik by sie bardziej grzał...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 4:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprostu mechanik len i mu sie nie chce pompy sciagnac,a patrzac na twoj rocznik auta to moze byc ta sama co w windstarze,plastikowy wynalazek tak jak chlodnice ktore z wiekiem kruszeja.A jak tam skrzynia po remoncie i dlugiej trasie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 7:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cacy, trzeba ino wymienić miske olejową bo jest skorodowana i z niej cieknie, zamówiłem już.
na razie zaklejona jest żywicą.

a ta pompa jest w jakimś distępnym miejscu? sam bym se zajrzał... ino nie mam zbytnich możliwości, ani narzędzi, więc zabiore sie tylko jak bede miał pewność że go też poprawnie złoże...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozesz miec pompe z napinaczem paska rozrzadu,wiec uwazaj zebys zaplonu nie poprzestawial,bo narobisz szkod
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3 litrowa v 6-tka ma chyba rozrząd na łańcuchu, paskiem na zewnątrz napędzany jest alternator i chyba pompa oraz klima, ale nigdy nie wiadomo, z góry widać ino alternator...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 0:53    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Tak, lancuchem. U mnie na pasku jest: pompa wspomagania, pompa wody, pompa A\C , napinacz Smile, kolo zamachowe Smile i alternator. Tylko ze ja mam go z dolu.
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 9:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dam se spokój z tym, we wtorek mam zmiane oleju z filtrem, to niech sprawdzą...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 7:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

troche mie martwi to chłodzenie...
taurus, jak w twoim taurusie pokazuje temperaturke? tak sie zastanawiam kiedy mam sie poważnie zacząć martwić.
u mnie zwykle jest w dolnej ćwiartce podczas jazdy, jak stoje, np po długiej jeździe w korku to dochodzi do połowy.
teraz to cały czas jest na połówce a wychodzi do górnej ćwiartki przy postoju... Sad
ino że teraz jest dużo cieplej...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i wszystko jest ok,moj tak samo pokazuje,co prawda to escort,ale tez ford i znajac zycie czujniki takie same
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czujniki tak, ino chodziło mi o skale na wskaźniku. masz w eskorcie wskaźnik temperatury, ja w moim nie miałem... jaką masz wersje?
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 2:18    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

Hej!
Wiec u mnie jest podobnie, z tym ze tuz poza polowa wlancza sie dmuchawa, no i pamietajmy, ze mam korek od wyrownawczego walnienty. Pamietam w Grudniu, wskazowka byla moze nie caly centymetr od dolnej kreski, teraz polowa z wyrazna tendencja do wzrostu gdyby nie dmuchawa. Chyba wszystko ok... Smile
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 6:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uffff, ulżyło mi. na wszelki wypadek sprawdze dmuchawe.
a z tym brakiem ogrzewania to może sie ino zapowietrzył układ
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 7:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gazda mam wersje LX ze wskaznikiem temp.na desce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 9:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja miałem wersje chyba bez literek, bo wyposażenia też żadnego nie miałem...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze klime,wspomaganie,elektryczne lusterka tylko cholera nie mam automatu tylko fucking manul
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

he he ja miałem automat, nistety bez overdriva Cool
no i na tym koniec, bez klimy, bez elektrycznych lusterek czy szyb, bez zapalniczki, bez popielniczki, bez przerywanej funkcji wycieraczek, zegary to ino prędkościomierz, paliwo, kontrolka check engine i ładowanie. ino dmuchawa (która nie zawsze działała) regulacja nawiewu i ogrzewania. (ogrzewanie było super) w najmroźnieszą zime po kilku minutach było ciepło a nawet gorąco. (taurusa trudniej dogrzać, szczególnie moje kombi...)
za to bez overdriva palił tyle samo co taurus z większym silnikiem i większą masą...
przy 120 km/h nie słychać już nawet radia Wink
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
taurus
*
*


Dołączył: Feb 18, 2006
Posty: 469
Skąd: Bielsko-Biala

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 13:09    Temat postu: byk Odpowiedz z cytatem

To Ile mial koni ten dylizans? Dwa plus lejce ? Very Happy ( Heita, wista. Jedz ka chces)
_________________
'96 Ford Taurus LX 3.0L Duratec 24V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aż tak źle nie było ,chyba jkakieś 90 koników, przyspieszenie miał nawet niez łe
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lip 10, 2006 5:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokladnie 88 konikow i jak do tej pory dosc zwawo jezdzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 15:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok teraz u mnie skacze wskazowka temperatury, ale tylko na wolnych obrotach przy zalaczonej klimie, ktora dzialala cale 3 dni po napelnieniu, wszystko bylo cacy, az nagle po przejechaniu 1500 km ino cieple powietrze, ale za to wskazowka nie skacze...
jestem teraz daleko od domu i troche sie martwie czy dojade, co to moze byc?
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GAZDA
*
*


Dołączył: Nov 23, 2005
Posty: 1018
Skąd: Rabka

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wskazówka temperatury już mi nie skacze, robiła tak ino na załączonej klimie i wolnych obrotach, jeden mechanik powiedział zdecydowanie że to termostat, inny że to elektryka bo tak szybko by nie odczytywał temperatury...
_________________
'96 FORD taurus GL 3.0 wagon

'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3.0

ŚLEBODA ABO ŚMIERZĆ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group