www.asu.pl :: Zobacz temat - ciśnienie oleju
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ciśnienie oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Wto Lut 18, 2014 22:05    Temat postu: ciśnienie oleju Odpowiedz z cytatem

witam mam problem z ciśnieniem olej w moim sebringu 2,7 2004r mianowicie jak jest rozgrzany to trochę falują mi wolne obroty i tak około 600-650 zapala się kontrolka ciśnienia le tylko na wolnych obrotach pompa oleju do wymiany? panewki itd? pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JohnyPyton
*
*


Dołączył: Feb 20, 2014
Posty: 1

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź czy masz dobry olej,kiedy była robiona wymiana oleju?W jakiej temperaturze odpalałeś auto,bo mogło dojść do uszkodzenia pompy olejowej i może dlatego świeci się kontrolka przy niskich obrotach.Ja zalecałbym jak najszybciej odwiedzić serwis.Jeśli pompa została uszkodzona może dojść do zatarcia silnika,a wtedy koszty remontu będą o wiele większe niż w przypadku zmiany samej pompy.Pamiętaj o tym,żeby lać dobry olej i wymieniać regularnie filtr oleju.
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Johny jakbys zadal sobie troche trudu to bys bajek nie pisal.
Kolega ma specyficzny silnik,spieprzony juz w fazie projektowania.Poszukaj watkow o tym,bo bylo juz nie raz.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 18:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Johny w miarę dobrze gada. Najlepiej sprawdzić ciśnienie oleju manometrem bo może po prostu czujnik pada. Jak pompa kuleje to nie jeździć i wymienić.

Autor ma silnik 2004 więc poprawione kanały olejowe i odmy, ale i tak olej musi być czysty i zmieniany co 3000 mil.
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam w poniedziałek zaprowadzam auto do mechanika robił w ubiegłym roku taki sam silnik z tymi objawami więc jest w temacie i zacznie od zmierzenia ciśnienia oleju. Jaki olej byście radzili? Czy te auta z 2004 r mają poprawione silniki czy te z 2005r bo niektórzy piszą że po 2004r poprawili?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wg www.oilsludge.com poprawa dopiero po 2004, a teoretycznie najwięcej usterek występuje pomiędzy 1998 a 2002

co do oleju 10w30 petro canada albo mopar, w ostateczności 10w40 ale patrz pkt 1 i zalej 10w30
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za pomoc nie mogę znaleźć opisu kilku kodów
1684
172
140
432 jeśli ktoś zna to z góry dziękuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to powinno być to
- P0172,"Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt bogata"
- P0140,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - brak aktywności"

- 432 tu masz 2 opcje
B0432,"Obwód odszraniania tylnej szyby - niski sygnał wejściowy"
P0432,"Główny katalizator (Bank 2) - wydajność poniżej progu"

nie wiem czy dobre opisy
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcinek81
*
*


Dołączył: Dec 18, 2012
Posty: 45

PostWysłany: Czw Lut 20, 2014 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group