www.asu.pl :: Zobacz temat - Pompowane amorki tył Pontiac Trans Sport 3.8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompowane amorki tył Pontiac Trans Sport 3.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
AdaaM_
*
*


Dołączył: Sep 09, 2010
Posty: 111
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 11:01    Temat postu: Pompowane amorki tył Pontiac Trans Sport 3.8 Odpowiedz z cytatem

Witam .

Otóż minął miesiac od zakupu Pontiego, i od jego kupna działo sie coś z tyłem, na tzw.spowalniaczach dupa mocno uderzała, jakby o odbój amorka, jak ktoś siądzię z tyłu to za każdym razem. Ogólnie jak samochód stoi to przód stoi wysoko, widać że tył ma z tym problem .
No i odkryłem wczoraj iż mój Ponti ma prawdopodobnie pompowane amorki bo mam kompresor, załączając kompresor powietrze leci bardzo słabo, pompke słychać, a jezeli chodzi o unoszenie sie auta to zero. Wpełzałem sie pod autko, i na belce byla rozłączona wtyczka, musiała być długo bo tak zgniło ze nie udało sie podłączyć ponownie . Także pojechałem na skróty, ciach kable i szybkie połączenie . Lecz po podłączeniu żadnych zmian Sad
Jakaś rada ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 13:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie ktoś rozpiął wtyczkę na czujniku,bo były nieszczelności na przewodach ciśnieniowych,lub już zużyte amory i nie trzymały. Kompresor chcąc skorygować wysokość ciągle pracuje i aku pada. Pozostaje ci kupić nowe,niepompowane amortyzatory,bo reanimacja pneumatycznego zawieszenia może być bardzo kosztowna i w autach nie pierwszej młodości wręcz niemożliwa.
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 16:30    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

A jeśli będziesz chciał mieć jednak pompowane to sprawdź przed zakupem kompresor bo u mnie skończył się praktycznie ten niby pierścień na tłoku i gładź cylindra była strasznie porysowana.Tak więc nie było mowy o uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4323

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daj sobie spokoj z pompowanymi,doprowadzic to do stanu uzywalnosci pochlonie krocie pieniedzy.Druga sprawa,ze ten caly system nie jest idealny,staniesz krzywo na krawezniku i bedzie ci caly czas dobijac,po dluzszym czasie aku ci siadzie.
Kup zwykle amorki,kompresor przejrzyj,przyda sie tylko do pompowania materacy,kol itp.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zebzek79
*
*


Dołączył: Mar 18, 2013
Posty: 99
Skąd: Strzyżów podkarpacie

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koszt zwykłych amorów na tył to ok. 200 zeta
_________________
chrysler voyager 2.5 TD '97 - był
pontiac trans sport 3.8 PB + LPG AUT '95- jest
Alfa romeo 145 1.7 BOXER PB- jest
http://majusiaprosiopomoc.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 19:41    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Jedi dobrze mówi ja wpakowałem 1.5k żeby było tak jak wcześniej no i niestety zdechło po pół roku,fakt wożę ciężary.W listopadzie 2012 założyłem zwykłe i jakiś tam zwykły kompresor ze sklepu moto nie przeznaczony do nivo,tak po prostu żeby mieć.Pierwsze zwykłe nie pamiętam firmy(całe zielone)zaczeły cieknąć po dwóch miechach,więc przy montażu drugich pod sprężyny dałem gumy 32mm ma to dwie zalety tył jest nieco wyżej i przez to nie dobija tak często do końca.I jeszcze jedno auto na zwykłych moim zdaniem lepiej się prowadzi jest sztywniejsze,a po niedzieli jadę rozciągnąć sprężyny póki jeszcze nie zabiłem amorków...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
AdaaM_
*
*


Dołączył: Sep 09, 2010
Posty: 111
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok dzięki chłopaki .
Powiedzcie mi za ile moge wystawić mojego Pończka na sprzedaż ?
Chciałbym coś sportowego, mysle nad 206 z 2.0 silniczkiem .
W skrócie mój pończek jest w najbogatszej wersji,czyli kontrola trakcji, czy ten panel na suficie z temperaturą i kompasem . Z zewnątrz zielony kolor, zadbany, środek zadbany w skórach kolor beżowy, czy tam złoty Smile Najważniejsze to chyba to że był dbany na "dole" także progi, mocowania pod lewarek wszytsko jest zrobione i zakonserwowane . Silnik 3.8 z gazem.
Wszystko sprawne poza tymi pompowanymi amorkami, i szyba z przodu ma małe pękniecie, a tam to autko gucio, bo serwisowany, amortyzatory wymieniane były (599zł) jedna sztuka przód Smile . Ogólnie auto sprowadzone z Niemiec(pierwszy włascciel od nowości), w 2005 sprowadzone do PL (tutaj również 1 właściciel, seriwsowany w Camaro w gdyni, serwisie amerykanów)
Ile moge krzyknąc za mojego Pończka?? Naprawde BARDZO mało takich zadbanych egzemplarzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 21:33    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Żeby to było takie proste, auto jest warte tyle ile kupujący jest w stanie za nie zapłacić. I uwierz iż to ile się chce w przypadku starych aut ma słabe znaczenie,a Ci co chcą więcej niż średnia z allegro bujają się miesiącami a są i tacy co latami...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 22:37    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

transsport23 napisał:
Jedi dobrze mówi ja wpakowałem 1.5k żeby było tak jak wcześniej no i niestety zdechło po pół roku,fakt wożę ciężary.


transsport za co ci wyszlo tam 1,5kzl?? kpl. pompowanych amorkow z wezykami to 600-650zl, do tego dochodzi jeszcze kompresor - kiedys widzialem na allegro sprawny z gwarancja za 250zl, ale sa i po 100.
Ja jak u siebie robilem to glownym problemem byl sam kompresor i wezyki - wezyki pouszczelnialem, a silnik spalonego kompresora mi znajomy przewinal (normalnie by to pewnie kosztowalo kolo 100), sam go rozebralem na atomy, poczyscilem, wymienilem wklad odwadniacza i hulalo...przeciez tam oprocz amorkow, tego potencjometru przy belce, kompresorka i elektrozaworu za plyta guzikow nic nie ma co by kosztowalo 1,5kzl
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

też o to miałem się zapytać że 1500 poszło w pompowane amory
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 22:53    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Kompresor tak jak napisałeś 250,-ale niestety za amorki dałem 1100,-plus gumy nad i pod sprężyne.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4323

PostWysłany: Czw Sty 16, 2014 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w swoim mam amorki wzmacniane dodatkowymi sprezynami,cos jak mcperson,kupione na rockauto,firmy monroe,dzieki temu moge na tylnej osi przewozic ciezary do 650 kg.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Sty 16, 2014 21:51    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

A jak jest ze sztywnością jak jeździsz na pusto?
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
AdaaM_
*
*


Dołączył: Sep 09, 2010
Posty: 111
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lut 03, 2014 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok musze juz zmienic amorki bo nikogo wozić nie moge, auto stoi nisko z tyłu, tak ze miedzy nadkolem a kołem reki nie włoże .
Czy zwykłe nowe amorki pomoga i postawią auto w góre Smile ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Wto Lut 04, 2014 9:09    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Jeśli sprężyny nie "przysiadły"to pewnie tak i nie rozumiem po co tyle czasu z tym zwlekałeś,bo zwykłe amorki są tanie wymiana to kilkanaście minut sztuka bez kanału windy itp.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 04, 2014 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz ja.
jak kupilem pontona to mialem wypalone gniazdo bezpiecznikowe kompresora. okazalo sie ze jest zatarty. kupilem uzywke i z 2 sztuk zrobilem jeden dobry. wyczyscilem,nasmarowalem i chodzi do dzis(7 lat). amory kupilem moze nie za 1100 ale tanie nie byly. zamontowalem wszystko ale gdzies byla nieszczelnosc na wezu. nie mialem czasu/warunkow do szukania,wyjalem bezpieczik i tak zajechalem amory. na stronie pisalo,ze moga jedzic bez powietrza ale to widocznie bylo pobozne zyczenie producenta. nastepnie kupilem w usa takie "wzmacniane" ze sprezyna,sensa costam(takie same jak jedi_V). nie dalo sie na tym jezdzic. bez amortyzatora i z amortyzatorem auto sie bujalo tak samo( na urzedzeniu na stacji diagnostyczej wykazaly totlane zuzycie.) wymienilem je na jakies za 60 zl sztuka. auto jedzi bardzo dobrze,nie dobija, nie buja nie trze luterkami o asfalt na zakretach.
taka to moja opowiesc.
kompresorek dalej wykorzystuje do pompowania kol,materacy,pilek itp. przydaje sie na wycieczkach,piknikach.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Wto Lut 04, 2014 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I moje trzy grosze Smile
Ja bym zamontował jednak pompowane ale bez kompresora itp.
W kabinie manometr i wentylek samochodowy nic więcej.
Wiesz że będzie ciężar to pompujesz na stacji czy w domu z kompresora np 6 atm jak nie to jeździsz na 4 atm i wszystko działa jak tra lala.
Nie ma co się zepsuć , mam tak w dwóch autach i działa , a dodatkowo i najważniejsze to to że auto ma lepszą przyczepność bo amory są połączone ze sobą zwykłym krzyżakiem i powietrze elegancko się przelewa z jednego do drugiego amorka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
AdaaM_
*
*


Dołączył: Sep 09, 2010
Posty: 111
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lut 04, 2014 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

warto wydawać kase na te amorki z tyłu czy z allegro najtansze po 70 zł starczą ? Jeżdze z samym powietrzem czasem ale to czasem zdarzy sie zawieść grupke osób Smile
Czy mocowania stare mogą zostać ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
majki
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 430

PostWysłany: Sro Lut 05, 2014 6:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla powietrza nie ma co kombinować więc opcja Darka jest najrozsądniejsza Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Sro Lut 05, 2014 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek udało ci się napompować tym kompresorem koło?
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4323

PostWysłany: Czw Lut 06, 2014 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten kompresor nie niewiele wieksza wydajnosc jak chinskie kompresorki do aut,a takim pompuje kolo kilkanascie minut.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Czw Lut 06, 2014 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a powiedz jak końcówka musi być aby podłączyć przewód do kompresora
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Lut 09, 2014 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja do swojego ściągnąłem amortyzatory z USA. W zestawie był komplet przewodów i złączek do powietrza. Wcześnie zreanimowałem kompresor.Od tamtej pory, a minęło już chyba trzy lata wszystko pracuje prawidłowo.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Mar 14, 2016 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warte są coś te amortyzatory?
http://sklepjeep.redcart.pl/p/4542/1350995/amortyzator-tylny-pompowany-chevrolet-lumina-apv-pontiac-trans-sport-oldsmobile-silhouette-amortyzatory-trans-sport-pontiac.html
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 14, 2016 15:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Te i AC Delco są ok. Nie kupuj monroe!!! Nie widzę na stronie ceny.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Mar 14, 2016 18:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Monroe to ja sam od dawna z daleka omijam bez wzgledu na auto, do ktorego je potrzebowalem.
Kiedys ojciec w Daewoo Nexii Monroe zamontowal bo mu wychwalali, ze dobre. Padly tak szybko, ze dowolny chinczyk by chyba 2 razy dluzej wytrzymal...
Te Gabriele niby 600 zl komplet, ale musze zapytac sklep o dostepnosc, bo poki co widze status im sie zrobil "brak".
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 14, 2016 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie chce walic sloganami. moze mam pecha ale cokolwiek na czym pisalo monroe nie dzialalo od nowosci, a to z napisem gabriel czesto przezywalo auto.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
macbylski
*
*


Dołączył: May 05, 2016
Posty: 3

PostWysłany: Czw Maj 05, 2016 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak pompka pracuje non stop to na 100% nieszczelność, po prostu na krawężniku jakiś stary rurek się naciąga i gubi z tej nieszczelności powietrze. jak układ szczelny na kraweżniku podpompuje ile chce i koniec.
cts kupiony 3 dni temu, układ chodzi chwile jak zaparkuje. zamierzam zostawić jak najdłużej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4323

PostWysłany: Sro Maj 11, 2016 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CTS czy PTS, bo pierwszy to caddy
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group