www.asu.pl :: Zobacz temat - Powitanie i stuki w silniku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Powitanie i stuki w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
deker
*
*


Dołączył: Jan 27, 2006
Posty: 4
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 16:39    Temat postu: Powitanie i stuki w silniku Odpowiedz z cytatem

Na wstepie pragne powitac wszystkich "forumowiczow" . Jestem z Leszna, mam 39 lat i wolaja na mnie deker. Od 2 tygodni stalem sie szczesliwym posiadaczem Chryslera Vision 3,5 l - rok prod 1994. Jak przystalo na nowego wlasciciela wymienilem wszystkie plyny i oleje. Wyminienilem takze lekko cieknace oringi na listwach wtryskow paliwa ( pod kolektorem zsacym ). Od tego wlasnie momentu pojawil sie duzy problem w pracy silnika Crying or Very sad Moje pytanie do Was jest nastepujace: Czy uszkodzona uszczelka pod kolektorem zsacym, lub jej czesciowy brak ma duzy wplyw na prace silnika ? Czy dosc glosne stukanie i niesympatyczny jazgot moze byc przyczyna wlasnie tego uszczelnienia ? Za wszelkie rady i pomoc serdecznie dziekuje !
Z pozdrowieniami dla grupy ASU - deker
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 16:49    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Dzieki zapozdrowienia Very Happy .

Co do uszkodzonej uszczelki pod kolektorem ssacym to raczej watpie zeby przez nia byl jakis "jazgot". Uszkodzenie jej powoduje zmiane miesznki co w nastepstwie prowadzi do podnoszenia obrotow silnika ( i np. zostaja na 2000obr/min). Ale napewno stuki nie sa od tej uszczelki.
Na jaki olej wymieniles w silniku ?? Mniejmy nadzieję, że nic nie wpadło ci do środka !!!!!!

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
deker
*
*


Dołączył: Jan 27, 2006
Posty: 4
Skąd: Leszno

PostWysłany: Sro Lut 01, 2006 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie !
Milo mi i dziekuje, ze tak szybko udzielono mi odpowiedzi na moje pytanie. Olej w silniku to castrol gtx 3. Do silnika najprawdopodobniej nic nam nie wpadlo. Dzisiaj jeden ze znajomych mechanikow niesmialo stwierdzil, ze te stuki pochodza najprawdopodobniej od zaworu. Jednak wszyscy mechanicy jakich dzisiaj odwiedzilem w Lesznie na haslo: "Chrysler " reaguja jakbym mowil o aucie z kosmosu. Nikt nie chce sie podjac diagnozy, a o naprawie nawet nie wspomne. Szanowni forumowicze: mozecie mnie mniejwiecej poinformowac jaki bylby koszt naprawy tych stukow ( zaluzmy ze to zawory ) ? Podpowiedzcie mi takze, czy nie lepiej kupic silnik na allegro za 3000 zł i go przelozyc ? Zaproponujcie mi co zarobic , aby bylo dobrze i tanio, bo cale oszczednosci wsadzilem w zakup tego auta. Za jakakolwiek pomoc serdeczne dzieki>
Pozdrawiam: deker
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Lut 01, 2006 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byc moze jest to tylko wina oleju jest za rzadki najlepszy jest 10w40 lub mineralny w tym roczniku jak jest za rzadki to stukaja samoregulatory i jest to podobny objaw do tego ktory opisujesz a co do pospiesznej wymiany silnika to odradzam najpierw niech jakis fachowiec potwierdzi co jest uszkodzone moze koszt naprawy byc mały a bedziesz mial nowe czesci a skad bedziesz wiedzial ze ten kupny bedzie ok ze po pol roku sie nie uwali Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 02, 2006 9:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w zwiazku z tym,ze wikszosc "mechanikow" sadzi iz amerykanskie auta pracuja na zupelnie innej zasadzie niz europejskie i w usa obowiazuja inne prawa fizyki;) stosuje nast. chwyt: jesli juz jestem zmuszony dzwonic do "mechanika" statram sei nie wymieniac modelu a czasem nawet marki. podaje tylko ze benzyna,ze na wtrysku,ze z takiego rocznika i tyle. wszelkie pytania o model staram sie ignorowac. wiecie,ze czasem to dziala? potem jak juz cos telefonicznie ustalimy podjezdzam na warsztat i widze rozdziawione paszcze...qzwa kiedy zniknie era ludzi ktorzy potrafia tylko poloneza,malucha i golfa do modelu 2...? rozumiem,ze jesli chodzi o czesci to maja moze mgliste pojecie skad brac ale zawsze im mowie,ze maja dzwonic jak cos trza to ja kupie ...
ech dlaczego ten wroclaw tak daleko...Sad
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 02, 2006 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

deker to w takim razie w Lesznie sa dupy a nie mechanicy,olej gtx 3 to full syntetyk wiec jest za zadki na autko z tym wiekiem i przebiegiem(prawdopodobnie masz ok.200tys),wymien za wczasu bo jak ci zaczna panewki stukac to juz krotka droga do generalki silnika,pewnie klepia ci hydrauliczne popychacze zaworow,byc moze nadawaja sie juz do wymiany(ale nie caly silnik),najpierw zmien olej na gestrzy jakis 10W/40 i sprawdz czy cos to dalo,bo wymiana 24 popychaczy(a tyle ich masz) to troche kosztuje),chociaz nie jest regula ze wymienia sie wszystkie,prawdopodobnie masz popychacze rolkowe a te sa bardzo trwale,zacznij od oleju jak napisal tez Jarecek,a co do walnietej uszczelki pod kolektorem ssacym,to beda ci wariowaly obroty biegu jalowego itp. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
deker
*
*


Dołączył: Jan 27, 2006
Posty: 4
Skąd: Leszno

PostWysłany: Czw Lut 02, 2006 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za wszystkie dobre rady. Wlasnie zrobilem sobie wydruk naszej korespondencji i szybciutko biegne z nim do mechanika, ktory zdecydowal sie przyjac autko na warsztat. Obawiam sie jednak, ze sprawa z olejem moze okazac sie za pozna, bo te stuki to praktycznie mocne walenie. W kazdym razie jeszcze raz bardzo dziekuje za opinie i rady, ktore przekarze mechanikowi i mam nadzieje beda mu przydatne. Pozdrawiam goraco :deker
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group