www.asu.pl :: Zobacz temat - tryb awaryjny przy zmianie biegu z 2 na 3
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tryb awaryjny przy zmianie biegu z 2 na 3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robertg1972
*
*


Dołączył: Apr 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Sro Gru 11, 2013 13:39    Temat postu: tryb awaryjny przy zmianie biegu z 2 na 3 Odpowiedz z cytatem

co się dzieje ze skrzynią?przy zmianie z 2 na 3 zaczyna szarpać jakby chciał wrzucić na 3 wrzuca na luz wraca na 2 i tak już zostaje.
Dodge Caravan 3,3 96' A604


Ostatnio zmieniony przez robertg1972 dnia Sro Gru 11, 2013 17:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sro Gru 11, 2013 14:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na początek sprawdz stan oleju może ma za małe cisnienie. Przy okazji kolor oleju, jak przepalony to też nie dobrze.
Jakieś błędy pokazał?
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robertg1972
*
*


Dołączył: Apr 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Sro Gru 11, 2013 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olej świeży ATF+4 poziom mniej więcej w połowie wskaźnika na bagnecie.
kody 12,32,13,42,65,66,25,55 w takiej kolejności odczytałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Gru 11, 2013 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie ma być w połowie tylko gdy olej w skrzyni jest rozgrzany to sprawdź na pracującym silniku
http://www.auto-swiat.pl/asforum/default.aspx?g=posts&t=21958
do sprawdzenia masz 2 czujniki w skrzyni
1. prędkości wejściowej
2. prędkości wyjściowej
wyjmij akumulator zdemontuj podstawę akumulatora i zobaczysz wkręcone owe dwa czujniki plastikowe ,wykręć je bez obawy że wycieknie olej i zmierz ich oporność , powinny mieć ponad 700-760 kiloomów
12 W ciagu ostatnich 50 cykli rozruchu odłączono akumulator lub komputer, lub wystapilo zbyt niskie napięcie z akumulatora.
32 Zwarcie lub przerwa w obwodzie wykonawczym EGR.
13 Brak zmiany napiecia wyjsciowego czujnika MAP pomiedzy rozruchem a normalna praca silnika.
42 Przerwany lub zwarty obwód przekaźnika ASD (główny przekaźnik zasilania PCM).
65 Usterka wylacznika pedalu hamulca - zwarcie (pozostale silniki i roczniki)
66 Brak komunikacji po szynie CCD z modulem TCM lub BCM
25 Zwarty obwód w ukladzie silniczka regulacji biegu jalowego (AIS), lub nie osiągnięto docelowego biegu jałowego.
55 Koniec kodów.
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robertg1972
*
*


Dołączył: Apr 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Sro Gru 11, 2013 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za opisy błędów.
Olej oczywiście sprawdzany w trakcie pracy silnika.
Czujniki zmierzę jutro 13,42 i 66 chyba to może mieć wpływ na pracę skrzyni.
Dodam że zrobiło się to po gwałtownym hamowaniu z 50 do zera.czy to mogły tarczki sprzęgłowe się rozsypać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
niedal
*
*


Dołączył: Jun 29, 2007
Posty: 29
Skąd: Parczew

PostWysłany: Sob Gru 14, 2013 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

robertg1972 napisał:
dzięki za opisy błędów.
Olej oczywiście sprawdzany w trakcie pracy silnika.
Czujniki zmierzę jutro 13,42 i 66 chyba to może mieć wpływ na pracę skrzyni.
Dodam że zrobiło się to po gwałtownym hamowaniu z 50 do zera.czy to mogły tarczki sprzęgłowe się rozsypać?


mam to samo.
u siebie mialem tylko błąd synchronizacji 3 biegu.
czujniki sprawdzałem, nawet wymieniłem na inne, wymieniłem też solenoid pack i nic.

tarczki chyba muszą być za luźno, się okaże jak wymienię skrzynię

Jeszcze jedno pytanie:
Mam drugą skrzynię na wymianę, ale jest różnica w czujnikach, u siebie mam jeden od wybieraka a w tej na wymianę dwa czujniki wkręcane. Jest jakiś schemat żeby to podłączyć tak żeby to działało?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robertg1972
*
*


Dołączył: Apr 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Wto Gru 17, 2013 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmierzyłem czujniki prędkości wejściowej ma 480kiloomów. a prędkości wyjściowej 620kiloomów.
I co dalej z tym zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Gru 18, 2013 5:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem cz taka rozpiętość może być, skontaktuj się z użytkownikiem merkava, on będzie wiedział, ja miałem podobne objawy tylko że mi szarpał z jedynki na dwójkę, i po zmierzeniu czujnika wartość jego była 0 ,dlatego zasugerowałem się swoim przypadkiem
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
perro
*
*


Dołączył: Jun 04, 2012
Posty: 25

PostWysłany: Sro Gru 18, 2013 7:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi tez czasem wchodzi tryb awaryjny. Przyczyna jest zly styki czujnika wejsciowego. Pomierzylem opory i zarowno wejsciowy jak i wyjsciowy maja po 460 kiloohm...
podmienić czujnik pr.wyjsciowej? moze to cos da...
Pozdrowienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robertg1972
*
*


Dołączył: Apr 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Sro Gru 18, 2013 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy może to być sterownik skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Gru 19, 2013 23:38    Temat postu: Re: tryb awaryjny przy zmianie biegu z 2 na 3 Odpowiedz z cytatem

robertg1972 napisał:
co się dzieje ze skrzynią?przy zmianie z 2 na 3 zaczyna szarpać jakby chciał wrzucić na 3 wrzuca na luz wraca na 2 i tak już zostaje.

najprawdopodobniej spalony jest 3 bieg (kiedy był wymieniany olej i filtr i jakiego koloru był olej i co było na magnesie)
kody błędów które podałeś dotyczą silnika. Skrzynię zczytasz tylko i wyłącznie poprzez dedykowany skaner (DRB III, snapon lub podobne)
zlikwiduj kody które przetłumaczył waldek44
25 ten akurat najmniej
42 jeśli coś jest nie tak głównym przekaźnikiem to jak ma działać reszta?
65
66 między komputerami MUSI być komunikacja - one się ze sobą komunikują
te błędy mają bezpośredni wpływ na działanie skrzyni
czujniki mogą mieć różną oporność - nie ma wpływu na działanie skrzyni
sterownik skrzyni raczej nie jest uszkodzony - raczej nie ma komunikacji z pozostałymi komputerami i stąd kłopoty
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
robertg1972
*
*


Dołączył: Apr 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Pon Gru 23, 2013 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na warsztacie postawili diagnozę że uszkodzony jest wałek trzeciego biegu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Gru 24, 2013 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

robertg1972 napisał:
na warsztacie postawili diagnozę że uszkodzony jest wałek trzeciego biegu.

może tak być ,ale jesli na magnesie nie ma opiłków to najprawdopodobniej tarczki są spalone
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robertg1972 napisz jak skończyła się u Ciebie naprawa bo u mnie dziś wracając ze stolicy skrzynia wpadła w tryb awaryjny podczas jazdy (no i 40km jazdy z prędkością 50km\h - masakra). Nie było szaleństwa na drodze tylko mokro bo padało. Jak się zatrzymałem to olej miał pęcherzyki powietrza i trochę może śmierdział (ale on i tak ma specyficzny zapach) Jak wbijał bieg to było szarpnięcie. Jak pojazd ostygnie to polecę i na odpalonym sprawdzę jeszcze raz olej.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poziom oleju w normie. Przejechane na nim jakieś 30-35kkm. Dzisiaj Przyszedł nowy olej Ravenol ATF+4 - zmieniać od razu czy najpierw na skaner? Nie wiem co robić bo jak wyjdzie rozebranie skrzyni to wtedy co zalałem to i tak w kanał. Jutro sprawdzę czy będzie awaryjny na zimnym póki co aku odłączony.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 19, 2014 23:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
Nie wiem co robić bo jak wyjdzie rozebranie skrzyni to wtedy co zalałem to i tak w kanał. Jutro sprawdzę czy będzie awaryjny na zimnym póki co aku odłączony.

pierw skaner.
Jak podczas jazdy wejdzie w tryb awaryjny to stań, wyłącz auto i po chwili włącz ponownie i jazda. jeśli będzie zmieniał biegi to najprawdopodobniej jest to tryb awaryjny spowodowany elektrycznie.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Mar 20, 2014 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na skaner jestem umówiony jutro. Dzisiaj wyjąłem auto z garażu i próba. Okazuje się, że na początku niby jest Ok 1,2 ciągnę powoli dalej i jak ma na 3 przerzucić to jakby wrzucało na luz a jak popuszczę gazu to wrzuca bieg 1 lub 2 i już tak zostaje. Po zatrzymaniu się i ponownym włączeniu zapłonu ta sama bajka olej był na połowie miarki dolałem i brak efektu. Jak wejdzie w awaryjny to nie słychać elektrozaworów. Jak się zatrzymam i wrzucam R lub P to jest szarpnięcie jakby mi kto kopa w zderzak zasadził. Po ponownym odpaleni słychać pracujące elektrozawory. Wiem że najpierw skaner trza zrobić ale strasznie mnie to wkór..... Może macie jakieś sugestie, żeby mnie magik co będzie zczytywał błędy w trąbę nie zrobił.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią Mar 21, 2014 0:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

coby Cię w trąbę nie zrobił to ma Ci podać numery kodów błędów a nie opis słowny.
Przed wizytą u niego odepnij akumulator coby wyczyścić pamięci komputerów - niech czyta to co się zapisze podczas jazdy do niego.
A z twojego opisu objawów wynika że jak nic: skrzynia do wyjęcia i remontu.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2014 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po zabiegu. Przede wszystkim miał jakiś super hiper skaner ale twierdzi, ze ze skrzynią nie może się połączyć (zasugerował jej padnięcie). Wyczytał mi oprócz tego 4 błędy:
1) 075E
2) 075F
3) p0760
4) p0761

Specjalnie w pozycji 1 i 2 nie wstawiłem "P" bo i on mi tak nie podał więc nie wiem a P zaczynają się od 100. Kolega Kriss72 miał już taki przypadek z błędem p0760 i do wymiany była przystawka elektrozaworów chociaż ASU zasugerował również możliwość padniętego kompa (może i dlatego nie mógł się połączyć) Nie wiem co oznaczają te dwa pierwsze błędy.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2014 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sianiaczek ale czy skaner tego fachowca ma możliwość komunikowania się z TCM Chryslera? Najlepiej znajdz kogoś kto ma skaner snap on i upewnij się że ma oprogramowanie do chryslera.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Mar 21, 2014 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie oczywiście, że nie jestem pewien. Mam z natury ograniczone zaufanie do fachowców (przepraszam tych wszystkich co się naprawdę znają), ale przyznam, że z wielką nadzieją patrzę na ten błąd p0760 bo to byłoby w zasadzie najtańsze rozwiązanie (komp lub solenoid) i które dałbym radę sam usunąć. Jak weźmie to w łeb to mam 27km do najbliższego warsztatu co ogłaszają się, że naprawiają tylko amerykańce. Jak ktoś z Was zna zakład w Łomży "SaAm" (podlaskie) to z góry dziękuję za opinie.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Mar 22, 2014 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:

3) p0760
4) p0761

najprawdopodobniej to elektrozawory. Sprawdż wtyczkę elektrozaworów czy nie ma tam korozji
Coś chyba źle Ci podał bo szukałem w różnych serwisówkach ale kodu P0761 nie znalazłem
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Mar 23, 2014 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj zdjąłem wtyczkę z elektrozaworów. Faktycznie trochę syfu było popsikałem tym od styków i starałem się pomierzyć opór. Celowo napisałem, że się starałem bo nie wiem czy to dobrze wyszło. Na wszystkich coś tam pokazywało raz 1,coś tam a w większości 0,3. Mierzyłem te po prawej stronie a "+" pierwszy dolny z lewy. Marny dostęp to i niczego pewny nie jestem. Na dodatek gość który handluje w pobliżu używką nie chce mi dać kompa od skrzyni do podmienienia coby przetestować. Chyba muszę stracić stówkę żeby sprawdzić czy mam kompa sprawnego lub nie. Ale może i warto.
Co do kodu to znalazłem na forum:http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8596&highlight=p0761
P0761 "Elektromagnes/cewka przesuwu C - problemy z osiągami lub zatrzymanie"

Nie dopisałem że po sprawdzeniu wtyczki i pinów nie jeździłem bo przecie to sobota popołudniu była a dzisiaj też bym nie zasiadł Smile
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Mar 23, 2014 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
Na dodatek gość który handluje w pobliżu używką nie chce mi dać kompa od skrzyni do podmienienia coby przetestować. Chyba muszę stracić stówkę żeby sprawdzić czy mam kompa sprawnego lub nie. Ale może i warto.

nie warto. W jajkach komputery skrzyni nie padają. Poszukaj nowych albo używanych elektrozaworów.
Przedtem jednak przejrzyj wiązki i wtyczki czy nie są padnięte kable.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Mar 24, 2014 13:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Merkava dzięki za wszystkie rady, za późno przeczytałem twój ostatni post i straciłem stówę (po podmiance to samo). Czeka mnie zakup solenoidu. Może jakieś podpowiedzi gdzie najkorzystniej go nabyć? I jeszcze jedno czy jest jakiś przekaźnik lub bezpiecznik odpowiadający za elektrozawory?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
perro
*
*


Dołączył: Jun 04, 2012
Posty: 25

PostWysłany: Wto Mar 25, 2014 6:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez myslaalem ze skrzynia mi sie sypnela. Tryb awaryjny oczywiscie.
okazalo sie ze przekaznik ktory podaje prad na elektrozawory mial zasniedziale nozki...
w jajku pewnie tez jest taki przekaznik. zanim wymienisz solenoid sprawdz go

trzymam kciuki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 26, 2014 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
czy jest jakiś przekaźnik lub bezpiecznik odpowiadający za elektrozawory?

tak, w komorze silnikowej tam gdzie masz bezpieczniki i przekaźniki jest jeden który jest opisany jako EATX - on odpowiada za skrzynię. Podmień z obojętnie jakim - są takie same.
Ale jeśli Tobie wpada w tryb awaryjny przy przejściu z 2 na 3 to na pewno nie jest to przekaźnik.
To albo elektrozawory albo gumki w skrzyni.
Elektrozawory możesz kupić uzywane nawet na all...... bylebyś miał uszczelki do nich.
Warunek: musisz wiedzieć jakie elektrozawory masz
1. starego typu - między elektrozaworami a skrzynią jest montowana blacha - potrzebujesz dwie uszczelki (stary typ łatwo rozpoznać bo podczas przełączania z P na D słychać (no chyba że masz gumową osłonę na nich to nie słychać) odgłoś trrrrrrrrrrrrrrrr który po chwili ustaje
2. nowego typu - potrzebujesz jedną uszczelkę - poznasz je po tym że śruby trzymające elektrozawory do skrzyni są włożone w wystające tulejki-obudowę elektrozaworów
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Mar 28, 2014 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Postęp prac nad moją schorowaną skrzynią ciąg dalszy. Dzisiaj wymieniłem olej w skrzyni metodą dynamiczną (użyłem 8,5 litra). Brak poprawy. Przyjdzie jednak pewnie wymienić solenoid (Jurek odezwę się). Pytanie teraz zasadnicze - na co zwrócić uwagę przy demontażu elektrozaworów i czy poleci olej przy wyciąganiu?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Mar 30, 2014 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
na co zwrócić uwagę przy demontażu elektrozaworów i czy poleci olej przy wyciąganiu?

1. jak postawisz na równym to wyleci nieco oleju. postaw 'mordą' pod górę to nie wyleci nic.
2. aby odkręcić elektrozawory musisz wykręcić czujnik znajdujący się nad nimi. Węży nie ruszasz.
3. w moim poprzednim poście opisałem różnice ,iędzy elektrozaworami
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Mar 30, 2014 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki merkawa za wszystkie rady. Właśnie jestem w trakcie realizacji zakupu elektrozaworów od kolegi lutek34 więc będą po '99 jedna uszczelka w zestawie i mam nadzieję, że na tym koniec Smile. Odezwę się jakie efekty.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Kwi 03, 2014 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Potrzebuję szybkiej pomocy jaki numer nasadki jest potrzebny, żeby odkręcić czujnik nad elektrozaworami? Nasadka musi być długa to wiem ale jakiej wielkości to tu poległem. Auto czeka do jutra. Jak nie to jutro mechanik - pechowo.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Kwi 04, 2014 18:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dla potomnych - nasadka 26 i nie musi być długa. Elektrozawory wymienione i psu w dupę się to wszystko zdało bo moj wojek dalej jeździ jak wcześniej. No i pewnie skrzynia do zrobienia.
Teraz pytanie szukać takiej po regeneracji (niektóre firmy się w tym specjalizują) czy naprawiać swoją? Czy firma SAMKO dobra jest? Mają filię koło Węgrowa, ale nie wiem czy tam jest serwis czy tylko sprzęgła hydrokinetyczne regenerują jak mają na stronie opisane. Najbliżej mam do Łomży do firmy SAAM ale nie mam pojęcia czy są OK dlatego pytam o te SAMKO.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2014 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
Czy firma SAMKO dobra jest? Mają filię koło Węgrowa, ale nie wiem czy tam jest serwis czy tylko sprzęgła hydrokinetyczne regenerują jak mają na stronie opisane. .

Samko jest ok. Nawet jesli tam regenerują sprzęgła to przerzucą Twoją skrzynię to wawy i tam zrobią
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2014 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pojazd odebrany. Reanimowała firma Samko przez tydzień. Wymienione wszystkie tarczki zabierak i jakieś jeszcze dwie zębatki i kilka innych pierdół. Koszt końcowy to 2800 zł Sad , ale voyek śmiga super. Czuć, że skrzynia reaguje prawie natychmiast na pedały. Dzięki Lutek34 mam nowe elektrozawory (pozdrawiam) więc mam nadzieję, że będę jeszcze długo mój samochodzik eksploatował.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diabolo88
*
*


Dołączył: Oct 10, 2016
Posty: 52

PostWysłany: Sob Maj 25, 2019 6:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Merkava - jak to jest z solenoidem? Mam nowego typu, ale był zamontowany na 2 uszczelkach i blasze. Tak go ktoś zamontował. Wymontowałem, wyczyściłem, skręciłem i wtedy to zauważyłem: zamówione uszczelki nie pasują do kanałów olejowych. Zamówiłem jedną pasującą i zamontowałem. Teraz nie mam żadnego biegu 😑 Cały czas się zastanawiam jak jeździł do tej pory? Ręce opadają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group