www.asu.pl :: Zobacz temat - Jaka instalacja gazowa.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka instalacja gazowa.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Wujek
*
*


Dołączył: Feb 09, 2012
Posty: 151
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 0:30    Temat postu: Jaka instalacja gazowa. Odpowiedz z cytatem

Chłopaki mam dylemat. Dwa USA są, ale jeden trza zagazować Sad
Jaką instalację najlepiej zastosować.
Mam Lincolna Conti i Mercurego Granda.
Czy warto pchać się w instalację sekwencyjną ?
Z tego co zauważyłem, to w Holandii i Belgii 70-80% instalacji w autach z USA ( starszych ) to gaz 2 generacji lub max 3, 4 zdarza się rzadko.
Czy warto dokładać tyś lub więcej i kupić sekwencje czy lepiej starszą, bo łatwiej wysterować. ?
Będę Happy za podpowiedz Wink I Gdzie założyć na śląsku ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 8:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Z jakich lat masz te silniki?
Generalnie jak masz wielopunktowy wtrysk lub wyżej (niezależne sterowanie, SFI) to lepiej założyć i ustawić sekwencyjny gaz. Jak jednopunktowy i niżej to wystarczy II gen z blosem (nie będzie kichał ani strzelał). Takie moje zdanie Smile
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wujek
*
*


Dołączył: Feb 09, 2012
Posty: 151
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W jednym i drugim 4.6L jeden to Conti z 95 a drugi Mercury Grand z 97.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To w sumie teraz zalezy od Ciebie Smile
I jedna i druga instalacja będzie działać.

Zalety sekwencji to brak strzałów i kichania, zblizone spalanie do benzyny, dosyć łatwa regulacja i mniejsza czułość na niedomagania układu zapłonowego. Praktycznie nie odczuwalna jazda na gazie. Cena dla V8 w stolicy to około 3000-5000 (zależy jaki producent gratów itp.).

Instalacja 2 gen z blosem.
Silnik oddycha pełną piersią i nie patrzy na ekonomię Smile Będzie palił ze 20-30% więcej lpg niz pb. Dosyć łatwe w instalacji aczkolwiek zleciłbym tylko fachowcowi bo trzeba to dobrze wyregulować. Układ zapłonowy musi być sprawny (świece, kable) i szczelny dolot bo inaczej może strzelić. Cena instalacji to pewnie od ok 1500zł (sam blos kilka stówek, ale bez tego bym nie zakładał w ogóle tej generacji).

Jak coś namieszałem to poprawcie Smile
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej zakladac tu http://luky-garaz.pl
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wujek
*
*


Dołączył: Feb 09, 2012
Posty: 151
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem Ci mam w Accordzie sekwencje na Hanach itp. Spalanie przy każdej jeździe 13L nikt nie potrafi jej wyregulować.
W Chevim jest stara instalacja (bez blosa chyba nawet) i na trasie mi spalił 13,5L jak wracałem z Holandii. Sam byłem w szoku. Silnik 2 i trochę razy większy, a prędkość coś kole 120-130 cały czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 23:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kelpin napisał:
Silnik oddycha pełną piersią i nie patrzy na ekonomię Smile Będzie palił ze 20-30% więcej lpg niz pb.


A przy sekwencji to niby nie? Wink

20 proc. roznicy to moim zdaniem standard w kazdym przypadku.
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wujek
*
*


Dołączył: Feb 09, 2012
Posty: 151
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie Smile Tylko ile zakładamy podstawę ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw Lis 14, 2013 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dood napisał:

A przy sekwencji to niby nie? Wink

20 proc. roznicy to moim zdaniem standard w kazdym przypadku.


Racja, chodziło mi o to że II generację można chyba trochę bardziej "rozkręcić" Smile
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group