www.asu.pl :: Zobacz temat - P0733 co oznacza
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

P0733 co oznacza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
niedal
*
*


Dołączył: Jun 29, 2007
Posty: 29
Skąd: Parczew

PostWysłany: Sro Paź 30, 2013 21:50    Temat postu: P0733 co oznacza Odpowiedz z cytatem

Witka!
Kupiłem ostatnio granda rocznik 2000 trochę zaniedbanego i zastanego.
Jest w nim kilka rzeczy do zrobienia, między innymi skrzynia biegów bo nie włącza 3 biegu i wentylatory od chłodnicy oraz kilka innych duperelków.

Byłem dzisiaj na skanerze i pokazało błąd przekaźnika wentylatorów oraz P0733.

Podpowiecie jak się za to zabrać?

Jakim europejskim skanerem można zeskanować komputer skrzyni?
Próbowałem Boschem 340 ale poza komputerem silnika nic innego nie da się sprawdzić.

Muszę naprawić jeszcze pokrętło od sterowania nawiewami bo wieje tylko trochę na nogi.
Uchylanie tylnej szybki nie działa i nie otwiera klapy bagażnika z centralnego zamka.
Za auto zapłaciłem 4 tysiące, więc chyba nie przepłaciłem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Paź 31, 2013 5:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

P0733,Błędne przełożenie biegu 3
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
niedal
*
*


Dołączył: Jun 29, 2007
Posty: 29
Skąd: Parczew

PostWysłany: Nie Lis 03, 2013 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

waldek44 napisał:
P0733,Błędne przełożenie biegu 3


tyle już wiem.
Kupiłem nowy filtr oleju skrzyni i olej. Powiedzcie proszę, czy olej ze specyfikacji http://germanoil.com/produktinfos/eng/7_3_ATF_III_G_JB_N.pdf
będzie odpowiedni do A604 czy lepiej szukać midlanda/mopara?

Grzebałem trochę odnośnie tego błędu, niektórzy typują solenoidy, niektórzy płytę zaworową.
Poprzedni właściciel podobno robił kapitalny remont skrzyni, więc nie sądzę, by przez 30 kkm skrzynia się kompletnie rozleciała. Zdejmę podrywę, zobaczymy co tam znajdę Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 5:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olej musi być o symbolu ATF4
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
niedal
*
*


Dołączył: Jun 29, 2007
Posty: 29
Skąd: Parczew

PostWysłany: Czw Lis 07, 2013 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

waldek44 napisał:
olej musi być o symbolu ATF4


Wymieniłem olej na właściwy.
Filterek w skrzyni w miarę czysty, na magnesie bardziej metaliczny szlam niż opiłki. Biegów dalej nie zmienia. Najprawdopodobniej zablokowane są elektrozawory, które mam zamiar wyjąć i sprawdzić. Gdzieś w amerykańskich serwisówkach wyczytałem, że zegarem wyskalowanym do 200bar można sprawdzić ciśnienia na poszczególnych biegach w skrzyni i na magistrali głównej, ale jak na razie nie znalazłem miejsca, gdzie można zegar wkręcić.
Na razie poszukuję lepszego skanera diagnostycznego, w okolicy nic nie ma a jedyna alternatywa to 120km jazdy na 2gim biegu. Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group