www.asu.pl :: Zobacz temat - Zawór EGR Voyager 3,3 2006 r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawór EGR Voyager 3,3 2006 r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 18:35    Temat postu: Zawór EGR Voyager 3,3 2006 r Odpowiedz z cytatem

Tak się stał, że wydmuchało mi uszczelkę na wydechu za kolektorem. W tym samym czasie auto straciło moc. Byłem pewny, że ma to związek z sądą która jest blisko tej uszczelki. Jednak po wymianie uszczelki moc.nie powróciła. Skaner pokazał informację o zablokowanym czujniku położenia zawory Egr- zawór zintegrowany.
Do czasu dostarczenia now zaworu poradzono mi aby odciąć zawór Egr - Zaślepić. Po tym zabiegu moc ma powrócić.

Czy tak będzie ?
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

samo zaślepienie EGR niewiele daje. Trzeba by było go w kompie odhaczyć żeby go nie załączał. Po za tym z załączeniem EGRA zmienia się również wyprzedzenie zapłonu itp.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie odcinaj dziada! zostaw wszytskie polaczenia elektryczne, z tym ze zaslep kanal/kanaly spalinowe. moc wroci, z tym ze po jakims czasie wywali ci checka o malym przeplywie egr - wtedy w zaslepkach egra wywierc dziurke 2mm i blad przeplywu powinien zniknac - wszystko to oczywiscie ci zadziala jesli elektrycznie/elektronicznie twoj egr jest sprawny
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 5:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj go zaślepię. Jednak w moim przypadku komunikat mówi o zablokowaniu czujnika położenia zaworu ( zawór i czujnik jest zintegrowany ). Trudno zatem powiedzieć, że ten zawór jest elektrycznie sprawny.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 8:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaślepiłem zawór ale niestety mocy jak nie było tak nie ma Sad
Zaryzykuję i kupię nowy zawór - być może jak czujnik położenia zaworu jest uszkodzony to działa to niekorzystnie i dlatego nie mam mocy.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj dowiedziałem się, że mogę mieć zatkany katalizator i dlatego po odcięciu zaworu nie mam w dalszym ciągu mocy.

Czy to możliwe ???
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 13:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozliwe, choc malo prawdopodobne...predzej bym obstawial na zatkany tlumik koncowy - moze ci ktos jakas szmate lub reklamowke wepchal, albo cofajac kiedys najechales na jakas skarpe z ziemi i zatkales tlumik Smile najlatwiej to sprawdzic odpalajac auto i zatykajac reka tlumik - musi byc czuc wyrazne cisnienie podczas zatykania i wyrazny "strzał" cisnienia podczas odtykania reki - jesli bedzie to tylko slabe dmuchanie to faktycznie mozesz miec cos w wydechu przytkane.
PS.zeby zatkac kata to musialbys bardzo dlugo jezdzic na krotkich odcinkach, poza tym musialbys miec silnik juz raczej w stanie agonalnym/mocno kopcacy. to nie jest diesel gdzie przez wydech ida kilogramy sadzy mogacej zatkac drobne kanaliki katalizatora - ale nie zaszkodzi tego sprawdzic!
a kompresje mierzyles? moze zawory masz wypalone?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok. 8 tys. km. temu wymieniałem dwie głowice - były pęknięte. Zakładane głowice miały remont zaworów a z kompresją jest w normie.

Po tej wymianie głowic miałem na połączeniu kolektora z tłumikiem mała nieszczelność - do której w zasadzie się przywykłem - zawsze brakowało czasu aby kupić tą uszczelkę i wymienić.

Jak ostatnio jechałem to auto zaczęło wydawać dziwne dźwięki których ton się zmieniał w zależności od obrotów silnika - ale pod obciążeniem. Silnik już stracił moc. Sprawdzałem wszystko - pasek itd ale było ok więc postanowiłem jechać dalej. Dosłownie po 2-3 min wydmuchało omawianą uszczelkę i auto zaczeło pracować jak traktor ale mocy nie było. Brak mocy kojarzyłem więc z tą nieszczelnością. Teraz układ jest uszczelniony a koni jak nie było to nie ma.
Jutro będe miał nowy zawór ERG to założę i sprawdzę katalizator.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Masiek777
*
*


Dołączył: Apr 07, 2008
Posty: 72
Skąd: Gołonóg

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 16:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jeżdżę już jakiś czas z uszkodzonym EGRem (nowy właśnie dostałem jeszcze nie wymieniłem) i nie mam spadku mocy.
_________________
CHRYSLER T&C 3,3 V6 2005 zagazowany
CHRYSLER T&C 3,8 AWD '98 miłe� wspomnienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapewne tak.
Jutro sprawdzę jeszcze katalizator . Zobaczymy co się okaże.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Lis 07, 2013 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Okazało się, że miałem zatkany katalizator.
Wymiana katalizatora i auto ma już moc.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group