www.asu.pl :: Zobacz temat - poszarpywanie na niskich obrotach
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

poszarpywanie na niskich obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Wto Paź 22, 2013 7:38    Temat postu: poszarpywanie na niskich obrotach Odpowiedz z cytatem

Czolem!

Pare dni temu zauwazylem, ze moj autobusik zaczyna poszarpywac na niskich obrotach. Wyglada to mniej wiecej tak: trzymam ok. 80 km/h, skrzynia zrzuca na OD i wlacza lockup, co powoduje, ze obroty ustawiaja sie na okolo 1400-1500. I jesli jade w ten sposob, to pojawia sie lekkie poszarpywanie. Jesli dodam gazu, auto normalnie przyspiesza. Jesli odejme - zwalnia, redukuje bieg. Zmiany przelozen sa plynne.

Wydaje mi sie, ze poszarpywanie wystepuje w ww. sytuacji glownie na lekkich podjazdach (jesli jest ostrzej do gory, skrzynia redukuje i obroty ida w gore). Wydaje mi sie tez, ze dotyczy wylacznie zakresu obrotow 1400-1600, wyzej nie zauwazylem.

Pb i gaz biore caly czas z tej samej stacji.

Macie jakies pomysly, co to moze byc?
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Paź 23, 2013 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w visionie mialem identyczny problem - okazalo sie ze przewody idace pomiedzy glowicami do wtryskiwaczy stracily izolacje - ale o tym sie dopiero przekonalem wsadzajac lape za silnik i ruszajac ta wiozka - efekt koncowy byl taki ze zwarlo 2 przewody i spalilo sie wyjscie na jeden wtryskiwacz...koniec, koncow kompa cza bylo wymienic
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Sob Lis 02, 2013 16:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W oczekiwaniu na termin u mechaniora prawie nie jezdzilem, ale dzisiaj musialem. No i teraz juz pieknie swieci sie Check Engine.

Trzymajcie kciuki, zeby to ne byla skrzynia...
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Nie Lis 03, 2013 23:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze dostawac lewe powietrze. u mnie w 4.0 przepalila sie uszczelka na kolektorze dolotowym .
i zaciagal lewe Wink
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przed jazda do warsztatu sprawdzilem bledy z kluczykowania i pokazal mi P0301 - wypadanie zaplonow na pierwszym garze.
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to juz wiesz wszystko : albo cewka, albo przewod , albo swieca Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Albo zawor - a przynajmniej tak wygrzebalem na jakims forumie amerykanskim. Ale lepiej trzymac sie wersji z elektryka Smile
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dood napisał:
Ale lepiej trzymac sie wersji z elektryka Smile

lepiej nie - może jeszcze być uszkodzenie komputera
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Lis 04, 2013 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wez nie kracz.

W kazdym razie objawy IMHO typowe dla cewek, kabli WN i swiec - najpierw szarpie troche, potem bardziej... Mowie na podstawie silnika z ekonoboksa Wink
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Czw Lis 07, 2013 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No! Tylko kable WN.
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group