www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Cirrus -trzęsie silnikiem po wymianie przewodów
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Cirrus -trzęsie silnikiem po wymianie przewodów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Nie Paź 13, 2013 20:09    Temat postu: Chrysler Cirrus -trzęsie silnikiem po wymianie przewodów Odpowiedz z cytatem

Witam

W moim Chrysler Cirrusie wymieniono przewody zapłonowe na Standard Plus z uwagi na to iż poprzednie Standardy pogryzły szkodniki.
Niestety mimo oczekiwanej poprawy silnika nic sie nie zmieniło nadal nim trzęsie po odpaleniu które oczywiście przenosi sie na, kierownice i oczywiscie kabine.
Przewody oczywiście wymieniał mechanik nie ja. Dodam że uszczelka pod kolektor dolotowy z uwagi że jest metalowa i była w dobrym stanie po przesmarowaniu silikonem poszła ponownie do założenia - ale to chyba nie ma znaczenia Rolling Eyes
Może jakieś pomysły, czyżby wadliwe przewody?jak do tej pory mialem zaufanie do przewodów tej marki, a może mechanik coś spiepszył - no ale przy wymianie przewodów to chyba nie wiele można skrzanić.

Dzięki za pomoc.
pozdrawiam
Alex
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Paź 13, 2013 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A swiece wymieniles?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Nie Paź 13, 2013 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz kiedy te objawy występują...
Czy tylko po odpaleniu, jak się zachowuje podczas jazdy o ile idzie nim ruszyć???
czy masz lpg jak tak to jak na różnych paliwach się zachowuje???

opisz dokładniej jak możesz....

może rzeczywiście gdzieś lewe powietrze zaciąga???
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Nie Paź 13, 2013 23:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
LPG w nim nigdy nie było , a świec nie wymieniałem, bo te co są zamontowane nie mają nawet jeszcze 10 tysięcy zrobione. A przewody wymieniłem dlatego, że gryzoń myszka się do nich dobrał i skakały mi obroty. Autem oczywiście da się jechać bez problemu, nawet i 140km/h, wiecej nie sprawdzałem bo nie było warunków na drodze, a obroty jak narazie nie skaczą aczkolwiek drgawki silnika nie ustapiły i o ile wcześniej występowały przy dużej wilgotności to teraz są cały czas.
Myśli cie że uszczelka pod kolektorem źle przylega i zasysa lewe powetrze?, ale celowo była dana dodatkowo dla pewności na silikonie by nie łapał lewego powietrza Rolling Eyes
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fadil
*
*


Dołączył: Apr 13, 2010
Posty: 30
Skąd: stolica Pyrlandii

PostWysłany: Pon Paź 14, 2013 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyczyny mogą być różne.
Mój vojtek przy identycznych objawach "wypluł" "check engine" (kod P0352 odczytany skanerem odb) i skończyło się na szczęście tylko wymianą kabli zapłonowych, dokładnie na model standard plus (w moim aucie jest gaz i kabelki przeżyły tylko 21 miesięcy).
Formalnie sprawdziłbym:
1. świece
2. jeżeli kable były nowe, to małe prawdopodobieństwo że są uszkodzone, ale jeżeli robił to mechanik, to kto wie ...
3. cewka zapłonowa

Później ew. do sprawdzenia tzw. lewe powietrze, crankshaft sensor, szczelność cylindrów (bo może być też wydmuchana uszczelka pod głowicą), pompa paliwa, filtry,wtryski itd.

Magik-mechanik powinien wiedzieć co zrobić Wink)

pozdrawiam

f.
_________________
_________________________ Grand Voyager '98 2,4 SE und GASSS & v40 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Paź 14, 2013 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alex napisał:
Witam
LPG w nim nigdy nie było , a świec nie wymieniałem, bo te co są zamontowane nie mają nawet jeszcze 10 tysięcy zrobione. A przewody wymieniłem dlatego, że gryzoń myszka się do nich dobrał i skakały mi obroty. Autem oczywiście da się jechać bez problemu, nawet i 140km/h, wiecej nie sprawdzałem bo nie było warunków na drodze, a obroty jak narazie nie skaczą aczkolwiek drgawki silnika nie ustapiły i o ile wcześniej występowały przy dużej wilgotności to teraz są cały czas.
Myśli cie że uszczelka pod kolektorem źle przylega i zasysa lewe powetrze?, ale celowo była dana dodatkowo dla pewności na silikonie by nie łapał lewego powietrza Rolling Eyes


Jak jezdziles autem z pogryzionymi kablami to bardzo mozliwe ze swiece zasmarkalo.
Przepatrz dokladnie czy gryzonie przypadkien nie uszkodzily innych przewodow.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Czw Paź 17, 2013 14:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Powiedzcie mi jeszcze panowie czy przyczyną tego zachowania auta może być błąd 51 bo taki po raz drugi odkąd go przyprowadziłem od mechanika właśnie mi się pojawił.
W sumie szkoda że wcześniej o nim nie wspomniałem ale uznałem że skoro mechanik ingerował w weryfikacje czy podłączenia sond są prawidłowo zachowane i nic się nie poluzowało po latach pracy to ten pierwszy raz błąd bym tym z powodowany więc odłączyłem akumulator i wykasowałem.
Ingerencja mechanika w sondy była z powodowana tym iż wcześniej aczkolwiek sporadycznie pojawiały mi się zamiennie kody 32 oraz 31. Nigdy jednak jak dotąd nie pojawił się kod 51, a dziś mimo wcześniejszego jego wykasowania jak już wspomniałem pojawił się ponownie, akurat w czasie jazdy, a konkretnie po przejechaniu około 20 km w cyklu mieszanym.

Z tego co wyczytałem na necie to kod 51 oznacza: uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej. Więc zastanawiam się czy padła całkiem sonda czy może coś jednak nie łączy coś na w jej obwodach no i czy chodzi o pierwszą czy drugą i która jest która tak dla pewności zapytam jeszcze?

pozdrawiam

Alex Rolling Eyes Rolling Eyes Idea
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Sob Paź 19, 2013 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jednak padła ta sonda, a konkretnie ta co sie sprzodu znajduje. Tylko dlaczego padła Rolling Eyes
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Wto Lis 12, 2013 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Sonda pierwsza wymieniona na zamiennik polecony i zakupiony w ASU. Kod błędu 51 i Check Engine już się nie wyświetla, silnik jakby też spokojniejszy, szkoda tyko że ze spalaniem nie jest lepiej mimo nowej sondy - a liczyłem na większą ekonomie w spalaniu benzyny po jej wymianie, a tu dalej tak jak przed uszkodzeniem oryginalnej sondy nie chce zejść poniżej 12 /100 i to przy dość delikatnej jeździe, a ile wam spalają Cirrusy?

pozdrawiam
Alex
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 11:42    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

2.5-litrowa vałka w 1.5-ra tonowym aucie,to ile byś chciał żeby paliła?
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 12:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez jaj mój pali do 21.3- 15 i to LPG
tak więc spalanie tutaj jest stanowczo za duże

kable wymienione, a świece???

przerywanie może być spowodowane kablami ale przez kijowe kable to i świece mogą paść.
A jak auto odpala???
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Kolego sibi77 kable nowe firmy Standard Plus, świece nie mają nawet 10 tysięcy i też sprawne, fakt listwy nie sprawdzałem i nie mam czym sprawdzić, trzeba by znów prowadzić do mechanika ale co by z nią miało być nie tak?, Co do odpalania to bez problemu odpala rzekł bym nawet że od tyku.
A co do spalania to przy emeryckiej jeździe myślę ze nie powinien spalać więcej niż 10/100km benzyny i tego bym sobie życzył ale to chyba nie realne..., a gazu nigdy nie miał i chyba miał już nie będzie bo 3 tysiące to przesada do auta wartego niewiele więcej, trzeba by jakiegoś młodszego amerykańca kupić Rolling Eyes

pozdrawiam

Alex
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group