www.asu.pl :: Zobacz temat - wszystko padlo voyager3,0
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wszystko padlo voyager3,0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nawigator3
*
*


Dołączył: Jan 24, 2006
Posty: 24

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 12:39    Temat postu: wszystko padlo voyager3,0 Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich ciesze sie ze jest taki portal z amerykancami,mozna sie duzo dowiedziec i nauczyc i posmiac tez.
Do rzeczy-jestem mechanikiem robie prawie wszystko co do zrobienia jest z autkami głownie europejskie i japonce,amerykanskiej techniki nielubie bo jest jak ruska[bez obrazy]aaale ironia losu jest taka ze jestem posiadaczem dwuch amerykancow;chavroleta camaro 5,0 rok 91 i chryslera voyagera 3,0 rok 92.
voyagera kupilem niedawno stał u kolegi pod warsztatem połtora roku i zrobiło mi sie go zal wiec go przygarnołem zeby go znowu ozywic,.defekt silnika z wału korbowego zrobił sie wezełek[jazda bez oleju].z powodu tego ze mialem na tylach starego pleymutha,wyjolem silnik z niego byl na chodach ale przy zapalaniu poddymial juz na niebiesko wiec rozebrałem go do gołego bloku i zrobilem kapitalke wszycho nowe.
sllniczek czysciutki wsadziłem ze skrzynia do wojagera,zapalił na dotyk[chodzi jak pszczoleczka] i teraz sie zaczeło...
1,obrotomierz lerzy2,pretkosciomierz-lerzy
3,wstazniki---paliwo-cisnienie,oleju-poziom paliwa-wolty--pływaja
4tempomat -przekaznik wlancza ale w czasie jazdy niedziała
5,skrzynia 4 biegi automat działa jak jej sie chce.zauwarzylem ze jak na zimnym odrazu ruszam to przełancza do 3 biegow bardzo lagodnie ze bez obrotomierza trudno je policzyc ale juz 4 niewlaczy i w miare wzrostu teperatury przelancza coraz nizszy bieg i zostaje tylkjo 1.
wsteczny dziala bez zarzutu.