www.asu.pl :: Zobacz temat - Dodge Caravan 2005, 2,4 silnik szarpie po odpaleniu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodge Caravan 2005, 2,4 silnik szarpie po odpaleniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marecki1
*
*


Dołączył: Mar 29, 2012
Posty: 20
Skąd: Piaseczno Dodge Caravan 2005 2.4 LPG Fiat 124 Spider 1979

PostWysłany: Czw Wrz 12, 2013 21:57    Temat postu: Dodge Caravan 2005, 2,4 silnik szarpie po odpaleniu Odpowiedz z cytatem

Witam,
W sobotę 7 września miałem zderzenie z autobusem. Drzwi kierowcy i przesuwne lewe do wymiany. Dość moce uderzenie i spory wstrząs całym autem. Po za tym nic się nie działo i mogłem odjechać z miejsca wypadku. Samochód odpalałem kilkakrotnie od tamtej pory i było OK. Dziś rano, odpalił ale szarpał (stukanie pod maską), zaczęło mrugać check engine. Po chwili (ok 1 minuty wszystko wróciło do normy). Co to może być ? Czy mogła mieć wpływ dzisiejsza deszczowa pogoda ? Obluzowało się coś na kablach WN, cewce , świecach ? Czy uderzenie mogło mieć wpływ na sterownik LPG, ale czemu dopiero dziś po 5 dniach się objawiło ?
To było po nocy. W dzień znowu odpala normalnie. Jednorazowy wybryk ? Obawiam się, że nie. Przed dzwonem nic się nie działo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marecki1
*
*


Dołączył: Mar 29, 2012
Posty: 20
Skąd: Piaseczno Dodge Caravan 2005 2.4 LPG Fiat 124 Spider 1979

PostWysłany: Pon Wrz 16, 2013 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kluczykowanie pokazało kod P0517... czujnik temperatury akumulatora, którego nie ma w tym aucie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2013 9:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze byc w alternatorze,jak juz pisal w innym temacie MarkSeven.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marecki1
*
*


Dołączył: Mar 29, 2012
Posty: 20
Skąd: Piaseczno Dodge Caravan 2005 2.4 LPG Fiat 124 Spider 1979

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2013 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętam, też brałem udział w tamtej dyskusji. Mam niskie ładowanie aku ale żaden błąd mi wcześniej nie wyskakiwał. Tak czy inaczej dygresja MarkSeven dotyczyła ogólnie alternatorów z regulatorem wewnątrz. Mój alternator nie ma regulatora napięcia wewnątrz. Jest sterowany bezpośredno przez PCM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group