www.asu.pl :: Zobacz temat - Bulgotanie wody
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bulgotanie wody

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sie 16, 2013 16:25    Temat postu: Bulgotanie wody Odpowiedz z cytatem

Przez parę dni jak było bardzo ciepło pod maską woda mi bulgotała jak gasiłem silnik. Tzn przelewało mi się z chłodnicy do zbiorniczka i czasem przelewem wywaliło. Czy wentylatory nie powinny pracować jeszcze chwilę po zgaszeniu auta?
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 16, 2013 17:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

woda sie tak przelewa i nie ma w tym nic zlego. tez sie poczatkowo dziwilem ale znane mi auta z usa nie kreca wentylatorami po wyjeciu kluczyka. taki uklad mozna latwo dorobic.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pią Sie 16, 2013 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi się tak w visionie działo a jak wymieniłem czujnik temperatury i termostat to przestałoSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pią Sie 16, 2013 18:44    Temat postu: Re: Bulgotanie wody Odpowiedz z cytatem

zereb napisał:
Czy wentylatory nie powinny pracować jeszcze chwilę po zgaszeniu auta?


niestety chrysler i gm nie pracują. dlatego powinieneś wyrobić sobie taki nawyk, ze kiedy wentylator chłodnicy pracuje (to slychac) lub temp na desce wskazuje pole pracy lub zbliżanie się do momentu wlaczenia wentylatora, powinieneś mu dac chwile na zakończenie cyklu.

ja wiem ze dziś nikt nie ma na to czasu ale starsze samochody o tym nie wiedza ze ludzie zaczeli się spieszyc Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 16, 2013 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeden przekaznik ,kilka merow przewodu(taki 4mm minimum),bezpiecznik ,kilka zlaczek i masz nowoczesne auto Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Adriano
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 247
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob Sie 17, 2013 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trochę podłącze się do tematu, ale co powiecie na to że jak jezdze normalnie w tych upałach to temp kręci sie w granicach 100 stopni, ale jak tylko depne mu pare razy do 8 tyś obrotów to temp rosnie i zaczyna się gotować. Auto to Jeep 4.7
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Nie Sie 18, 2013 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego od Jeepa, najpierw nalej płynu chłodniczego a nie wody,w moim też tak jest, czasami jak wywali mi płyn i wracam z poligonu na wodzie to też mi wywala, ale jak tylko zaleję płynu ( Prestone) to jak ręką odjał, możesz mieć też łopatki juz wywalone i nie mieli wody jak trzeba, albo też masz jakieś pęknięcie na którymś gumowym przewodzie i po dodaniu gazu wytworzone podciśnienie zasysa powietrze i masz skutek, albo też walnięta delikatnie uszczelka - ale w to szczerze wątpię, bo to silniki nie do zajechania.
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sie 18, 2013 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

serio te silniki trzeba krecic do 8 tys?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Sie 18, 2013 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym zadał pytanie jakim cudem to się do 8 kręci Shocked

przeca one przy 7 kończą budzik Wink a co dopiero silnik
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sie 18, 2013 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie do Esdarka, masz jakiś schemacik jak by to przerobić na nową Brykę Cool
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pon Sie 19, 2013 17:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="mihauek1"]ja bym zadał pytanie jakim cudem to się do 8 kręci Shocked

przeca one przy 7 kończą budzik Wink a co dopiero silnik[/quote

Smile nie doczytalem
Ale się kreci --- raz w zyciu Wink

Sorki za bledy ale pisze z fona
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adriano
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 247
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon Sie 19, 2013 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu mnie złapaliście Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Sie 19, 2013 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe nic się nie ukryje Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Adriano
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 247
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon Sie 19, 2013 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wiem że esdarek też na takiego się kiedyś czaił i powiem że fakt nie trzeba kręcić do 8 tyś Cool , ale jak jest nowe auto to człowiek zanim powie ze jest bezawaryjne i tak zwany pewniak to musi go wypróbować w różnych sytuacjach Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group