www.asu.pl :: Zobacz temat - problemów z gazem cd...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problemów z gazem cd...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Lip 21, 2013 11:13    Temat postu: problemów z gazem cd... Odpowiedz z cytatem

Po paru wizytach u gaziarzy-z których każdy proponował założenie nowej instalki (jeden nawet nie podnosząc maski)stwierdziłem że to banda niedouczonych nierobów liczących jedynie na szybką i łatwą kasę Evil or Very Mad
Instalka chyba 2 gen-made in Holland+rękodzielnictwo naszych gaziarzy i amatorów.Nawet znalazłem kable łączone na skrętkę bez izolacji !Ale generalnie problem dotyczy 1 rzeczy.Jadę sobie a tu nagle gaz się wyłącza i auto staje.(na benz nie chodzi-mechaniory w Opolu nie chcą tykać mojego PTS-a ;( Doszedłem do tego że po zdjęciu nogi z gazu czasem go zalewa gazem.Często wystarczy przełączyć na nie chulającą benzynę i mocno zakręcić z dociskaniem gazu i albo go przedmucha albo wręcz wypali gaz z dolotu-potem klik na gaz i normalnie odpala.Choć czasem i ten patent nie pomaga i muszę zrobić sobie w trasie z15-30 min.postoju i odpali juz bez problemów.Zdarza się to głównie na nie dogrzanym silniku.Rozebrałem parownik-czysty bez syfu....oczyściłem dla pewności dokładnie.Membrana OK tylko taka jakby pofałdowana lekko-jakby guma odrobinkę się rozciągnęła ,ale naprawdę bardzo niewiele.Czy to może być przyczyną.Reduktor zwie się AT90 E-do 150 kW (MTM)ITALY.
Membrana do wymiany ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lip 21, 2013 17:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawel ale gazem to jest strasznie ciezko "zalac" silnik tak zeby zgasl, wiec albo masz totalnie zajechany parownik i podaje gaz jako ciekly, albo (co bardfziej prawdopodobne) problem lezy gdzies w emulatorze wtryskow i poprostu ci zalacza na chwile wtryski, te podaja Pb+ dochodzi gaz i wtedy normalnie go zalejesz na amen...mozesz tez miec przebity regulator cisnienia paliwa i paliwo ci dochodzi do cylindrow poprzez podcisnienie sterowania regulatrorem....

wez odepnij pompe paliwa i odlacz wtryskiwacze benzynowe (generalnie rozlacz wszystko co sie da zwiazane z benzyna) i wtedy sprawdz co sie bedzie dzialo.

Jesli mimo to problem bedzie wystepowal to ja bym przyczyn szukal gdzies po stronie ukladu zaplonowego
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
artystakowal
*
*


Dołączył: Oct 25, 2007
Posty: 114
Skąd: Niedaleko Zgorzelca

PostWysłany: Nie Lip 21, 2013 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
W Terrano I miałem bardzo podobne objawy.Instalka też II generacji.Męczyłem się z tym ze 3 miesiące po zakupie Crying or Very sad Żaden magik od gazu nie mógł dać sobie rady.Wymieniałem kable i świece na nowe i zdemontowałem układ dolotowy powietrza, w środku rury jakiś debil zanitował kawałek butelki plastikowej Evil or Very Mad Evil or Very Mad ,który przesłaniał dolot.Zrobił to tak , że z zewnątrz nic nie było widać.Wywaliłem dziadostwo i problem zniknął Smile Sprawdż może to jest jakiś trop
_________________

FORD WINDSTAR 95 3,8l-Poszedł w dobre ręce
FORD EXPLORER 94 4.0
FORD PROBE 92 2.2GT
http://www.youtube.com/watch?v=7_tnFLcpJ0U
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Lip 22, 2013 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm.Co ciekawe mam zamontowany dodatkowy elektrozawór Shocked
Jeden jest oryginalnie na parowniku BRC At90e,a drugi przed parownikiem-jakby jakiś gazierz dołożył drugi bo ten na reduktorze nie trzymał.Dzisiaj mi zgasł 2 razy.Raz jak stanąłem i wyłacvzyłem silnik-30 min.czekania i odpalił ,a potem podczas jazdy,ale jak szybko ponowisz uruchomienie najpierw przedmuchując kręceniem na benie ,której nie podaje-i przełaczysdz na gaz to załapuje...ale jakby postał choć minutę to mam ze 20 min.przerwy.Może rozpręża się reszta gazu z parownika przez nietrzymający elektrozawór i zalewa????Masakra ten gaz :evil:Ale sprawdzę pierwszą poradę z dodatkową benzyną -bo coś mi stan wachy spada na wskaźniku ;(.
Co do dolotu to już był rozbierany i uszczelniany-flaszki na szczęście nie znalazłem tam Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Lip 22, 2013 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na jakimś forum doradzano ustawienie fabryczne czułości membrany.Gość wydawał się wiarygodny i do bólu logicznie się wypowiadał-na dodatek jako użytkownik 3-ciego z rzędu tego samego reduktora co mój w swoim 3 litrowym fordowskim v6.....Podregulowałem i zauważyłem że odpala bez dotykania gazu raz za razem,przedtem musiałem gaz do połowy wciskać i kręcić 2-3 sek.zanim zapalił.Pojeżdżę i zobaczę czy to cos pomoże.Ponoć przy max wkręconej tej regulacji po odjęciu gazu ustawicznie zalewa silnik gazem-czyli tak jak u mnie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Lip 22, 2013 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dodać zdjęcia ?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Lip 22, 2013 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://imageshack.us/v_images.php
To link do fotek tej instaki a raczej jej wycinka.
Zastanawia mnie co to jest to coś co odchodzi na bok-jest tam krokówka i przepływka chyba.Coć jak attutator-tyle że umieszczony na boku.Po odpięciu
dwóch spinek elektrycznych instalacja lpg działa dalej bez zmian Surprised
Na kolejnych fotkach widać 2 elektrozawory....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Pon Lip 22, 2013 17:32    Temat postu: Re: problemów z gazem cd... Odpowiedz z cytatem

pawelxp napisał:
Membrana OK tylko taka jakby pofałdowana lekko-jakby guma odrobinkę się rozciągnęła ,ale naprawdę bardzo niewiele.Czy to może być przyczyną.Reduktor zwie się AT90 E-do 150 kW (MTM)ITALY.
Membrana do wymiany ?

Jesli reduktor ma wiecej niz 4 lata,prawdopodobnie do wymiany membrana lub caly reduktor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Lip 26, 2013 12:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem rozwiązany prawie-regulacja czułości membrany i problem prawie zlikwidowany....Na ostatnie 200 km raz mu sie tylko zgasło Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Nie Lip 28, 2013 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawelxp napisał:
Problem rozwiązany prawie-regulacja czułości membrany i problem prawie zlikwidowany....Na ostatnie 200 km raz mu sie tylko zgasło Smile

i tak wskazuje na zuzycie membrany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group