www.asu.pl :: Zobacz temat - Przerywa na wysokich obrotach
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerywa na wysokich obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 12:06    Temat postu: Przerywa na wysokich obrotach Odpowiedz z cytatem

Kolejny problemik:

Moje auto wkreca sie na wysokie obroty bez trudu, ale gdzies przy 4500 obrotow zaczyna przerywac.

Na gazie i na benzynie bez roznicy, wiec pompe paliwa i filtry Pb oraz LPG oraz wtryski bezyny i gazu chyba mozna wykluczyc?

Co zostaje - filtr powietrza, kable WN i swiece, cos jeszcze?
Moze ktorys czujnik?

Uwaga - zauwazylem to przypadkiem, bo to sie dzieje tylko na postoju, w czasie jazdy niczego takiego nie ma. Od razu pojechalem sprawdzic - ciagnie do samej gory obrotomierza bez problemu ani szarpania.

Moze to przypadek - moze nie. Zaswiecila mi sie dzis kontrolka ABS, pare minut potem sama zgasla. Komputer z kluczykowanie nie pokazuje bledow.

---

A moze to... po prostu odciecie?
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest fabryczne odcięcie chryslera ( i innych amerykanów) Very Happy
Żeby silnika nie pałować na postoju Smile
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 14:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I faktycznie powinno byc tak nisko?

Inaczej dziala na postoju, a inaczej w czasie jazdy?
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 14:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a widzisz jakiś sensowny powod żeby katować silnik na postoju do 4500? ...bo ja nie Wink

dla każdej amerykańskiej v-ki 4500 rpm to dużo. przecież one pracują w zakresie 1000-3000 przy normalnej jeździe. 4500 to czerwone pole.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiscie, ze nie ma sensu katowac, zrobilem to tylko ze wzgledu na wspomniana kontrolke ABS, bo zapalila sie podczas jazdy, kiedy po redukcji obroty poszly w gore. Przegazowalem, zeby sprawdzic, czy nie zgasnie.

Z tym ze u mnie czerwone pole na obrotomierzu zaczyna sie od 6 tys. obrotow, a auto przy *ostrym* przyspieszaniu zmienia biegi wyzej niz 4500, stad moje zdziwienie.
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HarryAngel napisał:
a widzisz jakiś sensowny powod żeby katować silnik na postoju do 4500? ...bo ja nie Wink
dla każdej amerykańskiej v-ki 4500 rpm to dużo. przecież one pracują w zakresie 1000-3000 przy normalnej jeździe. 4500 to czerwone pole.


harry chyba troszcze przesadziles z tym zakresem czerwonego pola od 4,5kobr? bo z tego co pamietam w visionie odciecie bylo przy 3,5kobr, a czerwone pole zaczynalo sie przy 6,5kobr. w TC z tego co kojarze jest bardzo podobnie
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A, pontona też to tyczy? - Mam podobnie Shocked
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:


harry chyba troszcze przesadziles z tym zakresem czerwonego pola od 4,5kobr?


fakt, auta od 2000 roku maja od 5,5 i 6 tys .

wpisz cluster gauges w google i zobacz jak to wygladalo w latach '70-80 do poczatku '90 jakimi ja się poruszam od wielkiego dzwonu Wink

nie zmienia to faktu, po co krecic silnik powyżej 4,5k rpm na postoju?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam to samo u siebie w pontonie. Na poczatku nie wiedzialem o co biega Shocked Widac tak musi byc.
_________________
Chevrolet Venture 3.4L 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dood
*
*


Dołączył: May 22, 2013
Posty: 220
Skąd: Kraków, Skała, okolice

PostWysłany: Pon Lip 15, 2013 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HarryAngel napisał:

nie zmienia to faktu, po co krecic silnik powyżej 4,5k rpm na postoju?


Napisalem, po co, czytaj uwaznie. W europejczyku mam jeden poziom odciecia bez wzgledu na to czy jade, czy stoje.
_________________
T&C 3.8 AWD 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group