www.asu.pl :: Zobacz temat - chrysler t&c 3.8 2001 błąd P0320 po nagrzaniu gaśnie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrysler t&c 3.8 2001 błąd P0320 po nagrzaniu gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kamion
*
*


Dołączył: Jun 12, 2007
Posty: 16

PostWysłany: Sob Lip 20, 2013 6:25    Temat postu: chrysler t&c 3.8 2001 błąd P0320 po nagrzaniu gaśnie Odpowiedz z cytatem

witam
mam pytanie może ktoś z was mial taki problem...jak postawie auto na wolnych obrotach to gdy sie rozgrzeje złapie temperatury i gaśnie,przekrecam kluczyk odpala ..sielnik pracuje jakis czas normalnie i znowu gasnie..zauwarzylem tez ze jest to nie regularne raz sielnik pracuje 10 min raz 30min a czasami 5min.w trakcie jazdy jest to samo ..z klyczyka i z komputera odczytalem błąd P0320 czyli czujnik połozenia wału...wymienilem juz dwa i to samo sie dzieje....dodam ze jak zgasnie to przy właczonej stacyjce w skrzynce gdzie znajdują się przekazniki jeden z nich cyka cały czas jak przestanie auto odpala bez problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Lip 20, 2013 9:00    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

To wymień ten przekaźnik bo może to przez to że on zwiera
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamion
*
*


Dołączył: Jun 12, 2007
Posty: 16

PostWysłany: Sob Lip 20, 2013 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sam juz nie wiem co mam zrobic Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kamion
*
*


Dołączył: Jun 12, 2007
Posty: 16

PostWysłany: Nie Lip 21, 2013 8:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmieniłem ten przekaźnik i dalej to samo zaczynam podejrzewać komputer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lip 21, 2013 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>zmieni³em ten przeka¼nik i dalej to samo zaczynam podejrzewaæ komputer

to pewnie masz problem gdzies na kabelkach. wejdz na autozone i poszukaj tam (bo napewno jest) jakie powinny byc napiecia na poszczegolnych przewodach idacych do czujnika polozenia walu. z tego co pamietam (ale moge sie mylic) wszystkie czujniki w silniku sa zasilane jednym przewodem (chyba +9v), moze wlasnie na zasilaniu czujnika polozenia walu masz jakas przerwe i czujnnik sam w sobie masz OK, generuje niewalsciwy sygnal.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kamion
*
*


Dołączył: Jun 12, 2007
Posty: 16

PostWysłany: Sro Lip 24, 2013 16:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a pomogło by jak bym drugie kable podłączył???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group